Някой датчик е,
братушките казват, че не е задължително да набие грешка, ако не работи коректно. Цитират датчик на коляновия вал.
При мене се е случвало малко след като съм изгасил да завъртя, и да върти 4-5 пъти докато запали.
Друг път при 4-5 последователни паления, едното е кофти.
Няма строга закономерност.
Голф 4 2002 ТДИ АРЛ- Трудно пали
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 2002 ТДИ АРЛ- Трудно пали
Точно и при мен е така. Днес закарах полото при един майстор да го обслужи и му обясних за голфа и каза че тандем помпата мога да я пробвам под наклон, с муцуната надолу трябва да пали а обратно не.
А за датчиците каза че от този на разпределителния вал не пали веднага, а ако е този на коляновия няма да пали само топла
А за датчиците каза че от този на разпределителния вал не пали веднага, а ако е този на коляновия няма да пали само топла
- NathaN
- Мнения: 263
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Голф 4 2002 ТДИ АРЛ- Трудно пали
Да това с муцуната е така ако ти пада нафтата и я спреш с муцуната надоло ще пали пробвай смени ги датчиците и ще видиж или огледай кабелите да не се закъсал някой и да прави мизерий
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 2002 ТДИ АРЛ- Трудно пали
Ще пробвам да взема ремонтен комплект за помпа и ще и направа ревизийка. Забелязах че маркуча под тандем помпата за антифриза се е разкашкал, някой може ли да му даде каталожния номер на тоя маркуч?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 56 госта