milmar написа:Ако водната помпа не работи както трябва има логика и перките на радиатора да не се включват, защото циркулацията не е добра, радиаторът е студен и няма нужда.
И кола не загрява заради "тапа", ако под тапа разбираме капачката на разширителния съд. Едно време голфето ми пукаше маркучи и изхвърляше водата, "тапата беше виновна" :-) и за кратко карах без капачка на разширителния съд. Така докато смених спуканата глава :-) .
Добре де все си мисля, ако е главата как така минах 700 км с температура 90 без парно ?
в началото като видях че стигна 100 го пуснах свали на 90 изключих го и така карах , ако е главата не трябва ли да ми направи някакви поразии ? Всичко изглеЖдаше наред масло антифриз , само 1 маркуч беше топъл другия студен ?и да вметна ако има значение де , че колата не е губила мощност понеже карах с около 130-140?


Което не променя факта че ако сподели местонахождение и цена за колата,може да получи по-добра оферта от тази която ще и дадат там,все пак по нашите стандарти това си е почти нова кола 