Може би едни 60% от ТДИ-тата в България са с права тръба.
Не съм казал, че е допустимо или пък че е правилно, но всеки с вкуса си.
Не е само в България това, по другите страни също има безброй ТДИ-та с прави генерации.
Както казах въпрос на вкус.
Не искам да си чупя колата, просто се допитвам до тези, които малко или много знаят как би се постигнал този звук.
Колата вече е с чип и е 130 коня мерена на дино.
Благодаря Ви, все пак за мненията, оценям съветите Ви, но всеки е минал през това, колата да му бучи, бубути, реве, пърди.
Всичко с времето си. Може би един ден ще си казвам какъв кретен съм и с какво съм се занимавал на младини. Но... Всеки го минава.
Благодаря.
Seat Ibiza 6k2 1.9TDI 90 ALH звука от разтоварването на турбото - как?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Seat Ibiza 6k2 1.9TDI 90 ALH звука от разтоварването на турбото - как?
Demon3342 написа:Но отново го няма това 'Фиуу" , за което говорех, всъщност го има, но единствено в диапазона от 1,000 до 1,900 оборота.
Като я пържа здраво освен бученето, нищо друго не се чува...
Въпроса ми е - да не би актуатора да ми е проблемен или пък да е за натягане, следователно как става това натягане?.
И защо го има това "кихане" в ниските, а във високите не.
Благодаря, предварително.
За да ти фиука или киха трябва да си с напълно права тръба, дори един резонатор да имаш кихане то изчезва, остава само бученето. На високи няма как да го чуваш ако знаеш как работи променливата геометрия на турбото. На високите геометрията е отворена.
Актуатора барнеш ли там вече и господ не може да ти помогне, оригинално актуатора е маркиран с боя да не се пипа, разцентроваш ли го настройката се прави само на флоу бенч машина
Re: Seat Ibiza 6k2 1.9TDI 90 ALH звука от разтоварването на турбото - как?
valiosport написа:Demon3342 написа:Но отново го няма това 'Фиуу" , за което говорех, всъщност го има, но единствено в диапазона от 1,000 до 1,900 оборота.
Като я пържа здраво освен бученето, нищо друго не се чува...
Въпроса ми е - да не би актуатора да ми е проблемен или пък да е за натягане, следователно как става това натягане?.
И защо го има това "кихане" в ниските, а във високите не.
Благодаря, предварително.
За да ти фиука или киха трябва да си с напълно права тръба, дори един резонатор да имаш кихане то изчезва, остава само бученето. На високи няма как да го чуваш ако знаеш как работи променливата геометрия на турбото. На високите геометрията е отворена.
Актуатора барнеш ли там вече и господ не може да ти помогне, оригинално актуатора е маркиран с боя да не се пипа, разцентроваш ли го настройката се прави само на флоу бенч машина
От меката връзка до отзад с накрайник е тръба.
Става въпрос за такова фукане - https://www.youtube.com/watch?v=LOvRUrGAKpc
Моята при изрязване не го прави това, а само "реве" и свири..
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Seat Ibiza 6k2 1.9TDI 90 ALH звука от разтоварването на турбото - как?
Колега знам за какво говориш, ето го на моя голф това за което ме питаш https://youtu.be/5hRc6UOtcWs.
Бях сложил задно гърне с Ф100 изход и кихането изчезна, веднага го разрязах и му махнах ватата и го парнах с ЦО-то и кихането пак се появи
Бях сложил задно гърне с Ф100 изход и кихането изчезна, веднага го разрязах и му махнах ватата и го парнах с ЦО-то и кихането пак се появи

Re: Seat Ibiza 6k2 1.9TDI 90 ALH звука от разтоварването на турбото - как?
Точно това искам да се получи и при мен
Но не знам как ще стане, понеже вече съм с права тръба и не иска да го прави и вече не знам и аз как се постига това кихане.
Но не знам как ще стане, понеже вече съм с права тръба и не иска да го прави и вече не знам и аз как се постига това кихане.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Seat Ibiza 6k2 1.9TDI 90 ALH звука от разтоварването на турбото - как?
Възможно е от не работещ актуатор, спукан вакум или спекла геометрия, ако си сигурен че отдолу всичко е тръба. Забравих да кажа че при увеличено Ф-и на генерацията кихането почти изчезва
Re: Seat Ibiza 6k2 1.9TDI 90 ALH звука от разтоварването на турбото - как?
Права тръба на оригинален размер Фи 50 е.
Вакумите от до са наред, прегледани.
Как да проверя геометрията, колата си върви доста за 130 коня, карам я здраво извънградско.
Няма ЕГР, сложен е рейс - пайп, няма катализатор.
И ми е интересно защо не се получава..
Благодаря, колега.
Вакумите от до са наред, прегледани.
Как да проверя геометрията, колата си върви доста за 130 коня, карам я здраво извънградско.
Няма ЕГР, сложен е рейс - пайп, няма катализатор.
И ми е интересно защо не се получава..
Благодаря, колега.
Re: Seat Ibiza 6k2 1.9TDI 90 ALH звука от разтоварването на турбото - как?
Също така как да проверя актуатора дали работи, евентуално ако е от него. И как да разбера, че не работи, понеже имам буустметър и не виждам да пренадува турбината или да не надува.
Re: Seat Ibiza 6k2 1.9TDI 90 ALH звука от разтоварването на турбото - как?
Актуатора се проверява най-лесно на Ваг-Ком , ако си догонва исканото налягане и не прави големи пикове , значи е ОК . А за кихането трябва да направиш едно стеснение на генерацията , някъде около предния мост (магарето) , че е най-удобно. Само не прекалявай. И не е зле един буустметър да сложиш.
Щом си решил да го правиш аз няма да те спирам , но на другите ще кажа - Не го правете !!!
Щом си решил да го правиш аз няма да те спирам , но на другите ще кажа - Не го правете !!!
Re: Seat Ibiza 6k2 1.9TDI 90 ALH звука от разтоварването на турбото - как?
Бууст метър имам вързан е за рейс пайпа.
Интересно ми е как при някои колеги става дори без генерация със същия мотор, същото турбо и сток генерация само без катализатор.
Как става това стеснение?
Опитвам се да го постигна това кихане, но ако не може и не може ще си сложа средното гърне, поне да не вдига гюрутия, а нека си стои с права тръба.
Интересно ми е как при някои колеги става дори без генерация със същия мотор, същото турбо и сток генерация само без катализатор.
Как става това стеснение?
Опитвам се да го постигна това кихане, но ако не може и не може ще си сложа средното гърне, поне да не вдига гюрутия, а нека си стои с права тръба.
- nikolay_ss
- Мнения: 1123
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Seat Ibiza 6k2 1.9TDI 90 ALH звука от разтоварването на турбото - как?
На какво налягане е наместена тая кола? На времето като съм си правил тестове в случаите когато пусках повече гориво и нямах достатъчно въздух, не се чуваше толкова много фиукането, а когато има повече въздух и по-малко гориво се чуваше по-отчетливо.
Тая кола как така е 130 коня? Какво си сменял? ALH със сток разпръсквачи и помпа не може да изкара 130 коня.
Тая кола как така е 130 коня? Какво си сменял? ALH със сток разпръсквачи и помпа не може да изкара 130 коня.
Re: Seat Ibiza 6k2 1.9TDI 90 ALH звука от разтоварването на турбото - как?
Помпата е с леко предварение, без катализатор и с рейс пайп сток на дино изкара 104 коня на колела 248 нм, след чипа 128 коня 349Нм.
За фиукането, възможно ли е да от това, че изпускателния колектор вероятно е за чистене и следователно да е със сажди и да възпрепятства кихането?
За фиукането, възможно ли е да от това, че изпускателния колектор вероятно е за чистене и следователно да е със сажди и да възпрепятства кихането?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Seat Ibiza 6k2 1.9TDI 90 ALH звука от разтоварването на турбото - как?
Изпускателен колектор не се запушва, сажди има леко по стените, но само толкова
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: The_Victory и 40 госта