Честа регенерация на DPF - BMM - 2.0 140hp

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Честа регенерация на DPF - BMM - 2.0 140hp

Мнениеот Stivi » Вто 14 яну 2020 11:27


megatronS написа: За всички тези, които си мислят, че не ги интересува или , че са над закона, или просто им е толкова възпитанието и умствения капацитет, държавата, трябва да впрегне целия си наличен капацитет и да ги вкара в правия път, след като те не искат.

Под държава би трябвало да се разбира правителството предполагам,а правителство което реши да се прави на Грета Тунберг относно автомобилите на редовия българин...няма да го бъде дълго icon_idea Нещата ще се случат,но както всичко останало в България ще отнеме пооовечко време за да няма сътресения ! Не става от днес за утре да задължиш всички да започнат да се топлят на газ и ток ,и да карат само коли от ЕВРО 5 нагоре :exclaim




Потребителски аватар
richko25
Мнения: 392
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 12:28
Автомобил: VAG
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Честа регенерация на DPF - BMM - 2.0 140hp

Мнениеот richko25 » Вто 14 яну 2020 12:00


Аз пък под държава разбирам всички ние. Всички сме държавата. Не е само правителството държавата. Това тъпо клише е заклинено отдавна/поне от 70г./в хората. Аз срещу държавата. Държавата срещу мен.Като шофирам не присветкам на тези срещу мен, ако има полицаи на пътя /ако няма птп и следят за скорост/. Който кара със скорост над позволената, извън закона да си плаща глобата. Който кара без DPF или катализатор ще си плаща солената цена. Всяко чудо за 3 дни трябва най-накрая да го забравим. Трябва да знаем в каква посока искаме да вървим. Ще карам ли извън закона и да замърсявам или ще си пренаредя цялата система и ще взема кола която отговаря на закона. Тези дето карат без DPF, катализатори, чипчета и правим, да помислят че техните жени, деца ако щеш родители също дишат отровата на някой друг като тях.Трябва да натиснем отговорните, да вкарат в закона МПС на ГАЗ и МЕТАН да имат облекчения. Данък, влизане в центъра на града.Те сами няма да се "сетят".Стига с тези глупости ама той дали кара на ГАЗ сега? Не!
Вкара 1300лв. в газова, която не работи и кара на бензин който е 2 по-скъп...Когато ние станем по-отговорни и изискващи от себе си и другите, тогава ще вървим в правилната посока.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Честа регенерация на DPF - BMM - 2.0 140hp

Мнениеот Zinoto » Вто 14 яну 2020 19:15


Прав си, но облекченията трябва да са повече и по-разширени. Защо да бъдат облекченията само за ГАЗ и МЕТАН. Още повече, че и те имат минуси, при неизправен автомобил или уредба също няма добро изгаряне и газовете не са полезни за нас и околната среда. Един евро 6+ дизел, не замърсява изобщо, така че трябва да има привилегии като за електромобил. Освен това за всички автомобили има твърде много налози, които в повечето държави липсват. Ясно е, че е важно автомобилите по целия свят да са екологични, но Европа твърде много ни задушава с изискванията си и високи налози, като акцизите за горивата например.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Честа регенерация на DPF - BMM - 2.0 140hp

Мнениеот Водния дух1 » Вто 14 яну 2020 20:27


Сега-вредни емисии ,след години-какво правим със всичките непотребни батерии от ел.автомобилите.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 2008
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Честа регенерация на DPF - BMM - 2.0 140hp

Мнениеот cecoa1 » Вто 14 яну 2020 20:28


Специално в България, проблема се преекспонира. Два милиона българи са в чужбина, автопарка със сигурност е намалял и станал по-екологичен от преди години. И въобще, проблема с въздуха е само на определени места, и транспорта не е основния фактор... Особено личи, ако се уцелят подходящи атмосферни условия, баш по време на някои празнични дни, когато движението в София е в пъти по-малко, и въпреки това пак се измерват много високи нива на замърсяване на въздух.


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Честа регенерация на DPF - BMM - 2.0 140hp

Мнениеот mshbul » Чет 16 яну 2020 20:52


Има страши димилници.
Те ако бяха в ред колите и са поне евро 3 щеше да е идеално, ама даже и тия евро3 много от тях сигурно вече са под евро0.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта