Как става тоя номер без да се сваля?
Би трябвало да ги правиш през отворите за тръбите. Ако не го свалиш там са тръбите. Не вярвам да се дупчи през ламарината,

VAG DPF и общи положения при DPF
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Да не говорим, че има такъв тип DPF , чиято форма е такава, че входа и изхода не са никак съосни, дори не са в една координатна система и не е приложимо. Разликата е температурата на повърхността на самата пита пък е предпоставка за разрушаването й , неравномерното натрупване на Oil ash, както и недотам правилното регенериране, въпреки че процеса протича нормално по измерени данни докато се случва. Но пък се печели това , че не е нужна намеса в софтуера и хардуера допълнително , доколкото разбирам, което е плюс.
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Чел съм, че идва момент, когато започва да се разпада вътре и да се самозапушва.
Чудя се при самото регенериране дали не си компенсира замърсяването през останалото време. 2 пъти съм засичал моя в града и пушекът е сериозен.
Чудя се при самото регенериране дали не си компенсира замърсяването през останалото време. 2 пъти съм засичал моя в града и пушекът е сериозен.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Сваля се полуоската да има достъп, изрязва се един квадрат в корпуса на ДПФ, изкривява се ламарината пробива се с дълга бургия, интересно е, че пуска черен прах в горния край, където е катализатора, в задния си край керамиката е чиста. Затова си мисля, че една от причините за проблемите с ДПФ е маслото, което започва да пуска турбината след около 100 000 км, не че толкова се задънва със сажди. След пробиването на 3-4 дупки с разстояние около 2 см. една от друга се зачуква ламарината и се заварява с ЦО. Досега не е имало проблем със запушване от разпадане на самия филтър след пробиването.
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
отворите по посока на двжение на газовете ли ги правите или напречно ?
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
По посока разбира се, при ВАГ ДПФ стои прав и се пробива отдолу нагоре по дължина.
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
то и със сода каустик ,че ставало четох някъде
наливаш отгоре и буташ с водоструйката
само датчиците да не се прецакат от содата
ако видя зор това първо го правя
наливаш отгоре и буташ с водоструйката
само датчиците да не се прецакат от содата
ако видя зор това първо го правя

-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 14 авг 2022 16:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Zinoto написа:Не бих казал шунтира, но един вид се компенсира запълването му с пепел, който колкото и да регенерираш не се маха. Миенето доколкото е ефективно /по-скоро не, и решава проблема само за 2-3 месеца/ е скъпо и е свързано със сваляне на филтъра, а това е доста трудно при повечето модели и не е малко работа. С пробиването на 3-4 дупки по цялата дължина обаче се появява миризма от ауспуха както, когато е махнат катализатора на коли без ДПФ. Усеща се веднага по-лек ход на ниски обороти и малко по-чувствителна газта. В същото време системата си работи и пак вдига проценти запълване и си мери адекватно диференциално налягане. В крайна сметка при много градско каране и на къси разстояния пак светва лампата и се пуска активна регенерация, но се случва доста по-рядко, почти като при нов автомобил. Плюса е, че няма нужда да се сменя софтуера и дупките се пробиват без да се сваля филтъра. Минусът е, че на газ анализатор газовете са почти като на колите с премахнат филтър и при сериозно затягане на контрола може би ще се наложи да се сложи нов филтър или за тези автомобили предвид възрастта им, чиято пазарна стойност е не повече от стойността на 2 пъти филтъра да има възможност да се мине в по-ниска екологична категория.
Здрасти колега, дали мога да те питам за малко информация? О аз съм с vag dpf, и следя регенерациите на колата от както съм го взел. Сменил съм си масло на двигателя както и филтър на картерните газове. Интересното е, че след като направихме горното обслужване на колата, майстора направи регенерация на филтъра и успя да изчисти всички сажди до 0% . Днес колата си направи тя регенерация, като същата спря на 23% , та въпроса ми е, това нормално ли е? Не би ли трябвало колата, като си прави регенерацията да изчисти филтъра до 0% . Колата е Пасат Алтрак Б7 2013та 177 коня.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Ами не винаги, за да изчисти до 0% трябва принудителна регенерация и каране извънградско. Ти си с доста хубав и безпроблемен откъм ДПФ мотор и моята препоръка към теб и всички колеги с този мотор е да не премахват или пробиват ДПФ, а да внимават какво масло си наливат, пълно е с масла, на които пише, че отговарят на 507.00, но всъщност не отговарят. Аз примерно карам с Бардал 4 л. туба, взех с отстъпка 5 л. туба, от друг доставчик и забелязвам по-чести регенерации и по-малко ефективни. Преди това с Фолксваген маслото явно не оригинално също така беше.
- fur1ous
- Мнения: 1691
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Маслото е много малка част, разковничето е в горивото.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 14 авг 2022 16:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Zinoto написа:Ами не винаги, за да изчисти до 0% трябва принудителна регенерация и каране извънградско. Ти си с доста хубав и безпроблемен откъм ДПФ мотор и моята препоръка към теб и всички колеги с този мотор е да не премахват или пробиват ДПФ, а да внимават какво масло си наливат, пълно е с масла, на които пише, че отговарят на 507.00, но всъщност не отговарят. Аз примерно карам с Бардал 4 л. туба, взех с отстъпка 5 л. туба, от друг доставчик и забелязвам по-чести регенерации и по-малко ефективни. Преди това с Фолксваген маслото явно не оригинално също така беше.
Благодаря за информацията колега. Първо бях с Мотул, тъй като четох за прекъсването на рвгенерациите, и малко се ошашках да не е смесила маслото с нафтата и го смених с уж оригинално масло (то колко е оригинално не съм сигурен). Но след смяната му, смяната на капака, и регенерацията на място двигателя направо стана друг. Сега направи регенврация на 275км, и сякаш беше около 7 минути, като последният път беше по-дълга. Нямам намерение да го махам или да го дупча филтъра. Юислиш ли, че е добре да се прави такава регенерация на място два пъти в месеца?
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 14 авг 2022 16:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
fur1ous написа:Маслото е много малка част, разковничето е в горивото.
Карам я с гориво от Шел, какво би препоръчал?
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Карай си колата и не го мисли толкова, ако имаш диагностика може да проверяваш от време на време и евентуално ако има нужда някоя принудителна регенерация, но не на място, а в движение. Горивото е почти едно и също на всякъде, разлика има в добавките най-вече през зимата и на скъпата нафта, която е доста по-скъпа, така че не можеш да промениш нищо. Маслото пак повтарям е много важно, по веригите от сорта на Практикер, Практис, /в Метро вече няма/ могат да се намерят оригинални масла, скъпички са, но поне си сигурен за съдържанието на тубата.
- fur1ous
- Мнения: 1691
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
FilipFilipov написа:fur1ous написа:Маслото е много малка част, разковничето е в горивото.
Карам я с гориво от Шел, какво би препоръчал?
Слагай добавка.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: VAG DPF и общи положения при DPF
Кви са тия оригинални масла
,вчера бях в Практикер и разгледах маслата им Castrol -а Magnatec и Ultraclean бяха с маркировка на тубата BE,DE,IT ,Liqui Moly ,Bardahl и Приста са другите в продажба .Цените им са безумни ,за тия пари се взима Amsoil ,Ravenol,Red Line,Mobil 1 ESP ...Тря си ненормален да платиш 125 лева за 10W40 Liqui Moly

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта