Passat B8 2.0 TDI 2015 150 к.с. - Авариен режим?
Re: Passat B8 2.0 TDI 2015 150 к.с. - Авариен режим?
Здравейте колеги. Много ми се иска да беше свършило това голямо търсене на причината за ,,аварийния режим ",но уви, живота не е толкова лесен. На 02.02.21 имах час при VW Service ,както вече бях споменал и преди. Аз живея в Германия в NRW и съответно запазеният час беше тук. Обясних подробно няколко пъти как колата ми влиза във авариен режим. Бях така малко ...удовлетворен от това, че най накрая ще знам истинската грешка (причина). След около 5 часа ми се обадиха да ми кажат, че нямало никаква грешка, че не могат да открият такава. Сега не знам дали да им се доверя безрезервно защото все пак са официален сервиз или да продължа да търся по-добри майстори. В интерес на истината от около 10 дена колата не ми е правила проблем, може би защото не съм я тормозел до 3600,4000 оборота. Следва въпроса : трябва ли да човъркам все още или да си карам нормално докато направи проблем, такъв, че да се знае поне точно от какво е . Иска ми се да ми е малко по спокойно сега след прегледа в VW Service и то тук в Германия, но въпросителният знак си остава в главата ми. Що се отнася до DPF-а (благодаря на колегата за помощта)Ще се чуем и ще пробвам може би с почистване (регенерации).
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 2.0 TDI 2015 150 к.с. - Авариен режим?
Трябваше да започнеш с това, че си в Германия.
И аз го играя тоя филм, макар и без аварийния режим.
Прочети хубаво тази тема viewtopic.php?f=24&t=486387
После си купи двете джаджи, които са ти нужни - елм и някаква диагностика.
Направи регенерациите.
Наблюдавай данните.
После сподели и ще се справиш сам.
Забравил съм да спомена, че и аз съм ходил в официален сервиз.
И мен ме убеждаваха, че колата е пушка...
И аз го играя тоя филм, макар и без аварийния режим.
Прочети хубаво тази тема viewtopic.php?f=24&t=486387
После си купи двете джаджи, които са ти нужни - елм и някаква диагностика.
Направи регенерациите.
Наблюдавай данните.
После сподели и ще се справиш сам.
Забравил съм да спомена, че и аз съм ходил в официален сервиз.
И мен ме убеждаваха, че колата е пушка...
- Piqndurnik
- Мнения: 574
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Passat B8 2.0 TDI 2015 150 к.с. - Авариен режим?
Може да пробваш да почистиш дебитомера (Luftmassenmesser). Вероятността да е той не е голяма, но пък не струва почти нищо. Ако е на удобно място и ти се занимава, днес тъкмо го дават да е слънчево по вашия край.
Има спрейове специално за дебитомери, но по сервизите ползват спрей за спирачки. Само внимавай много, че има едни тънки жички, дето, ако ги скъсаш, ще трябва нов.
Има спрейове специално за дебитомери, но по сервизите ползват спрей за спирачки. Само внимавай много, че има едни тънки жички, дето, ако ги скъсаш, ще трябва нов.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта