Колега ... закарай си колата при някой, който реално му се работи... и иска да открие проблема. Забързо няма да стане...
Топлообменика е на филтърното тяло ОТПРЕД на мотора, а турбината е отзад на мотора... Може да омаслява от маслената магистрала за турбото... Ако тече от турбото има 2 варианта, и двата са вътре и не се виждат... Едното е към студената част в тръбите и Кулера, другото е към топлата част в ауспусите.... Ако не губи масло турбото е ОК, освен това гейтовите турбини са доста БЕЗПРОБЛЕМНИ...
голф 4 1.9tdi 90hp Agr - страхотно до 140 повече от тази скорост не иска издъхва
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: голф 4 1.9tdi 90hp Agr - страхотно до 140 повече от тази скорост не иска издъхва
Няма смисъл да ни казваш кой майстор кАКво ти е казал . Хората по-горе ти споменаха за какво иде реч.
- samo_pechka
- Мнения: 8976
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: голф 4 1.9tdi 90hp Agr - страхотно до 140 повече от тази скорост не иска издъхва
Не трябва се олива турбото с масло . Или има нещо незатегнато/спукано ( тръбичката ) , или капе от гарнитурата на капака, на главата. Това при положение, че е отвън олято или аз поне така разбирам от поста ти ( външно оливане ) .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта