Дизел с DPF, има ли смисъл да се кара продължително време на високи оборит, преди да светне лампата за DPF?
- group®
- Темерут
- Мнения: 10078
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Дизел с DPF, има ли смисъл да се кара продължително време на високи оборит, преди да светне лампата за DPF?
Правилната поддръжка на DPF започва с правилни наблюдения над него. Било с Vag DPF или друго.
-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Дизел с DPF, има ли смисъл да се кара продължително време на високи оборит, преди да светне лампата за DPF?
На 90% съм сигурен, че при помпа-дюза не може да се ползва VAG-DPF.
Може с VCDS.
Може с VCDS.
Re: Дизел с DPF, има ли смисъл да се кара продължително време на високи оборит, преди да светне лампата за DPF?
Тук говорим за комънрейл, vag dpf, следиш горе долу кога се случват, колко траят , на колко грама се пускат и вече горе долу знаеш кога ще се случи и просто гледаш по възможност да не я прекъсваш. Никакви високи обороти, никакви магистрали, нищо по различно от всекидневна експлоатация не се изисква. Моя пасат вече четвърта година се кара предимно градско или по точно 90% градско и 10% извънградско. Лампа за дпф ми е светала два пъти, веднъж на 4 -ти ден откакто купих колата, и веднъж след като целенасочено прекратих регенерация около 7-8 пъти за експеримент.
п.с. това ауди е с прекрасен двигател с много добър разход , със здраве да си го караш.
п.с. това ауди е с прекрасен двигател с много добър разход , със здраве да си го караш.
-
- VW експерт
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Дизел с DPF, има ли смисъл да се кара продължително време на високи оборит, преди да светне лампата за DPF?
Да, за помпа-дюза попита някой друг в темата.
Иначе за прекрасния двигател на Аудито на автора, мисля, че от тези години още не са били оправени проблемите с привода на маслената помпа и балансиращите валове. А при Ауди с надлъжен мотор, там отварянето е по-сложно.
Иначе за прекрасния двигател на Аудито на автора, мисля, че от тези години още не са били оправени проблемите с привода на маслената помпа и балансиращите валове. А при Ауди с надлъжен мотор, там отварянето е по-сложно.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта