


Golf 7 2.0 TDI 2015 г - Харчи 1 литър масло на 1000 км
- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Golf 7 2.0 TDI 2015 г - Харчи 1 литър масло на 1000 км
Не са виновни, биват натискани и от EU и от Щатите, 0w20 подобрява малко икономията, за сметка на смазочните свойства.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7920
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf 7 2.0 TDI 2015 г - Харчи 1 литър масло на 1000 км
Може ли да обясниш, как така влошава мазането а води до икономия?
- Кайзен
- Мнения: 1640
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Golf 7 2.0 TDI 2015 г - Харчи 1 литър масло на 1000 км
До миналата година имах такъв автомобил, сред тези на които им сменях маслото. Поради необясними за мен причини при употреба на Gulf Formula ULE 5W-30 и Motul 8100 X-Clean+ 5W-30 се наблюдаваше харч на масло от порядъка на 1,5л на 5000км.
Същия автомобил по същите маршрути с Мобил и Шел е имал значително по-малък разход на масло - 0,3-0,4л на 10000км, т.е. се караше без доливане, а директно се сменяше когато наближеше минимума на щеката.
Аз бих пробвал с друга марка/модел масло първо.
Същия автомобил по същите маршрути с Мобил и Шел е имал значително по-малък разход на масло - 0,3-0,4л на 10000км, т.е. се караше без доливане, а директно се сменяше когато наближеше минимума на щеката.
Аз бих пробвал с друга марка/модел масло първо.
- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Golf 7 2.0 TDI 2015 г - Харчи 1 литър масло на 1000 км
goppa написа:Може ли да обясниш, как така влошава мазането а води до икономия?
Защото при поддържане на по-високи товари на мотора и температурата на маслото стигне горни граници става прекалено “течливо” и слоя който се образува по повърхностите не е достатъчен за да предпази напълно от износване. При тестовете за това колко гори даден мотор най-късия сегмент е скорост от 130км/ч, при нормални скорости не е толкова осезаемо, но 5w30 пак е по-добре.
Грешката беше моя, неправилно го написах, то маже чудесно, просто слоя е недостатъчен като плътност.
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Golf 7 2.0 TDI 2015 г - Харчи 1 литър масло на 1000 км
Не е заради икономията, а заради еко изискванията. Маалко се подобрява "картинката" при по-ниски темп. на мотора. Маалко пада и разхода на гориво разбира се ( пак студен, затова и емисиите са лееко по-добри , някакъв минимален % но явно достатъчен в съчетание и със Ст/Ст системата да покрие граници)
Отделно сигурно са "забелязали", че има подобрение в цифрите от типа колко посетители са имали извънгаранционно.
Отделно, че т.н. планирано остаряване, става по-планирано и по-сигурно.
Ама това дали се смазва правилно ( или достатъчно) и т.н. вАобще не ги еве.
Нали успява да мине гаранционния си срок, пък после какво ще става....
С това може да бъдете сигурни
Отделно сигурно са "забелязали", че има подобрение в цифрите от типа колко посетители са имали извънгаранционно.
Отделно, че т.н. планирано остаряване, става по-планирано и по-сигурно.
Ама това дали се смазва правилно ( или достатъчно) и т.н. вАобще не ги еве.
Нали успява да мине гаранционния си срок, пък после какво ще става....
С това може да бъдете сигурни

-
- Мнения: 89
- Регистриран на: Нед 11 юни 2023 10:53
- Автомобил: Golf V
- Двигател:
Re: Golf 7 2.0 TDI 2015 г - Харчи 1 литър масло на 1000 км
Батка, за основен ремонт на маторя си. Бутала сегменти
, приготви си 10 000лв. За мен апсолютно нерентабилна инвестиция. В Нидерландия наскоро гледах един Голф 5 1.9TDI , с гарантирани 250 000 километри, пълна сервизна история за 3000 евро. И той е каран гаранционно с удължен интервал 30 000км, апсолютно всички коли са карани така гаранционно само, че един истински автомобил това не го плаши. Мойта е на 550 000км. 1л. масло разход на 15 000км. Най-скъпия ремонт беше 550 евро за смяна на рейка. Маторя сух на барут. Изкачат неща, но са дребни 100-200 евро ремонта. Маторя никога не е отварян. Турбо ориганално. С фемилито обиколихме европата с тази кола. След 3 седмици заминаваме за Португалия с нея. Аз лично съм я карал 40 000км с едно масло, изгърмя само ЕГР клапана се задръсти и го смених за 150 евро. Ако имаш възможност за чисто нова купи си, добра инвестиция. Но си я обслужвай гаранционно за твоя сметка на всеки 10 000км.
, приготви си 10 000лв. За мен апсолютно нерентабилна инвестиция. В Нидерландия наскоро гледах един Голф 5 1.9TDI , с гарантирани 250 000 километри, пълна сервизна история за 3000 евро. И той е каран гаранционно с удължен интервал 30 000км, апсолютно всички коли са карани така гаранционно само, че един истински автомобил това не го плаши. Мойта е на 550 000км. 1л. масло разход на 15 000км. Най-скъпия ремонт беше 550 евро за смяна на рейка. Маторя сух на барут. Изкачат неща, но са дребни 100-200 евро ремонта. Маторя никога не е отварян. Турбо ориганално. С фемилито обиколихме европата с тази кола. След 3 седмици заминаваме за Португалия с нея. Аз лично съм я карал 40 000км с едно масло, изгърмя само ЕГР клапана се задръсти и го смених за 150 евро. Ако имаш възможност за чисто нова купи си, добра инвестиция. Но си я обслужвай гаранционно за твоя сметка на всеки 10 000км.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта