Колеги да кажат за Варна къде.
Имам леко съмнение, че и дюзите са тръгнали. Вероятно сменени разпръсквачи с някакви други , евтенки.
3мг на празен ход... за мен са леко критични . Знам, че има колеги каращи и с по-ниски от 3 и не се префорсирва . Но... има едно "но". Както споменах в горен пост, някой мотор, като се смъкнат милиграмите му, понякога трудно или прекалено бавно смъкват обороти, като се изреже по-мъжката.
Преди да ги смъкнеш ГНП и дюзи. вземи измери също и компресията на мотора. За да се изключи напълно от проблема с пушенето. И ако се случи , да има някой с отклонение сшрямо другите ( сериозно отклонение ) , капни малко масълце в него цилиндър и замери пак.
Там където ще се носи ГНП , ще има стенд за проверка на дюзите. То ясно, че двустъпалните са малко зор ( за втората степен) , но в случая касае най-вече за първата степен. Да се види кога отварят и дали не "пикаят" .
Golf 4 1.9 тди ALH 2004 Форсира се сама
- samo_pechka
- Мнения: 9015
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Чет 14 сеп 2017 15:28
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf 4 1.9 тди ALH 2004 Форсира се сама
И аз мислех да сваля дюзите за тест. Ще го направя, за да съм наясно с ситуацията.
Искам да направя лог с VCDS и да го постна, за да го погледнете и да ми дадете мнение. Може да подскаже нещо.
Въпросът ми е как точно се прави?
Искам да направя лог с VCDS и да го постна, за да го погледнете и да ми дадете мнение. Може да подскаже нещо.
Въпросът ми е как точно се прави?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Magdag39 и 29 госта