Днеска свалях ЕГР на 1З /на моя/.Първо само да спомена че за свалянето си иска шестограм с гедори който е свясен ,а не Г шестограмчета за 1.5 от съседния магазин.Свалянето с хубав инстромент е по мед и масло и за няколко минути/трябваше ми само да махна единия болт за да мръдна леко тръбата от турбото към кулера за да измъкна вече развития ЕГР/.Лошото е че ми се затвърди ена странност която бях забелязал още приди-мъркуча който контролира ЕГР не ще да се извади

-на вече изваден ЕГР с клещи отстраних скобата и неще и неще само почна да се разплите и не исках повече да го закачам.Като го свалих ЕГР-а имаше нагар като този на тръбите на ауспуха ,ама по -нищо не приличаше на гадните снимки дето някой беше постнал ,а и си бачкаше/пробвах го с отверка/-за това не видях смисъл да го чистя от повърхностните сажди.Това което ми направи впечатлиние е ,че няма как да заклини отворен ,а само затворен/налягането го отваря ,а не затваря/-може и да бъркам.В тоя ред на мисли според мен за 1З е по-добре да се направи дренаж/klenbuterol си е направил/ на картерните газове за да не влиза масло което да се смесва с изгорелите.Та като стана въпрос за смесването на изгорели газове с масло ,ако ЕГР беше добри ,то като си мушнах пръста в колектора/дупките винаги трябва първо малко с пръсче да се опипат

/ веднага усетих че около него е ужас - незнам дали е така само около ЕГР щото не смях да рънча по навътре да не бутне нещо към цилиндара и да стане

.Направих и снимки ама с телефон и без светлина и за нищо не стават
