Премахване на EGR-valve

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 19 юни 2007 18:43


Galabov написа:Aз го изолирах с метална пластина, но разлика във вървежа не се усети. Единствената промяна е че ми светва чат пат чек контрола(май така се казваше). А по въпроса със софтуерното изолиране чрез VAG-COM, във форума на tdiclub казват, че на PD не става :roll:
става става :lol:
ама на ПД може да се направи друга шашма :wink: а не да се затапва клапана(не се притесняваи скоро освен 4ека ще светне още нещо)




Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Пет 22 юни 2007 19:58


niks76 написа:ама на ПД може да се направи друга шашма :wink: а не да се затапва клапана(не се притесняваи скоро освен 4ека ще светне още нещо)


колегата, я раздуй, но варианта е да не светка нищо.

ако ми прави мизерии не искам и да чувам, камоли да пипам...


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пет 22 юни 2007 22:11


niks76 написа:
ама на ПД може да се направи друга шашма :wink: а не да се затапва клапана(не се притесняваи скоро освен 4ека ще светне още нещо)

Колега, след като се логна мога да променям между 32768 и 36768. май някакви такива бяха цифрите. Коя стойност да сейвана , по-голямата или по-малката ? Или имаш нещо друго в предвид ?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 23 юни 2007 0:46


освен тия стоиности имах и друго предвид ,но не на всяко ПД става номера :lol: елементарно е за проба ,а ефекта е голям:на EGRклапана има клапа за затваряне на въздуха(като дроселна клапа)просто за експеримент извадете марку4ето от тая клапа(с 4ерна пластмаса е) ,затапете го и пробваите :wink:
където няма замисляне(притрисване) при гасене на мотора-клапата е на две болт4ета и направо се маха :lol:


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Съб 23 юни 2007 10:46


niks76 написа:освен тия стоиности имах и друго предвид ,но не на всяко ПД става номера :lol: елементарно е за проба ,а ефекта е голям


колега, би ли доуточнил в какво се състои все пак ефекта...
то е ясно, че не очаквам да литне отведнъж, но все пак...

и най - важното за мен е по никакъв начин да не съкращавам живота нито на турбото, нито на друго...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 23 юни 2007 18:20


не бе 4овек,не се прецаква нищо!
номера се състои в това 4е като дадеш газ тая клапа се затваря и в мотора се изгаря малко въздух с постъпилото гориво-въздуха е от рециркулацията)а като клапата е отворена си вкарва вси4кия въздух от турбото и по малко пуши :wink:

все едно да ти сложа противогаз и да бягаш;как ще ти е по леко :lol:
между другото то4но на фабри4ното затваряне на клапата при подаване на газта се полу4ава зацапването на геометрията на турбото


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Нед 24 юни 2007 10:45


това нещо как може да се промени - софтуеърно или с пластинка за ограничаване


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Нед 24 юни 2007 12:29


Niki_75 предполагам за пластмасовият вакуум който се вижда в десният горен ъгъл на снимката говориш ! http://rekord.hit.bg/dobry/1.JPG
Ето една графика от VAG-COM http://rekord.hit.bg/dobry/dobry_r.jpg
Тук е максимално софтуерно ограничен ! Обаче се чудя дали тази клапа освен към ЕГР не участва и в дозирането на сместта ? тоест наистина нещо като дроселна клапа ?

Другото обаче което ме тревожи не е свързано толкоз с ЕГР колкото с тези пикове които съм оградил в налягането на турбото ? Нормално ли е ?
пс : с чип тунинг от Brezel съм и с това си обеснявам разликата между специфицираното и реалното налягане ! Ама пиковете не си обеснявам ?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 24 юни 2007 12:58


то4но за пластмасовия клапан говоря от снимката-това е дроселна клапа която затваря въздуха към мотора при подаване на газ;нееднократно съм изпробвал на наи разли4ни коли от групата как е без нея-има осезаема разлика
за това 4е не може нещо да се с4упи говори факта 4е на моита кола ве4е 30000км карам така-по малко пуши и замислянето е по малко :wink:
другото странно е 4е не на вси4ки ТДИ става този номер:на едини4ни коли ,гасенето на мотора с неу4астваща клапа е колебливо(да угасна или не-но не мога да си го обясня защо е така)тази клапа играе роля за плавно и меко гасене на мотора също.затова писах да се пробва-при някои става ,при някои не ще
за пиковете на турбото освен с 4ипа ,друго обяснение не виждам :roll: или поне така от разстояние не мога да кажа нищо :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 24 юни 2007 13:06


TDI-RS написа:това нещо как може да се промени - софтуеърно или с пластинка за ограничаване
зна4и пластмасовия вакуум от снимката е достатъ4но само да му извадиш марку4ето за проба и да го затапиш(самото маркУ4е)и после караш-ако не притрисва при загасване ,направо или го оставяш така или развивиш клапата от вътре на EGR и пак зака4аш марку4ето на вакуума :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 24 юни 2007 23:51


Dobromirski написа:Niki_75 предполагам за пластмасовият вакуум който се вижда в десният горен ъгъл на снимката говориш ! http://rekord.hit.bg/dobry/1.JPG
Ето една графика от VAG-COM http://rekord.hit.bg/dobry/dobry_r.jpg
Тук е максимално софтуерно ограничен ! Обаче се чудя дали тази клапа освен към ЕГР не участва и в дозирането на сместта ? тоест наистина нещо като дроселна клапа ?

Другото обаче което ме тревожи не е свързано толкоз с ЕГР колкото с тези пикове които съм оградил в налягането на турбото ? Нормално ли е ?
пс : с чип тунинг от Brezel съм и с това си обеснявам разликата между специфицираното и реалното налягане ! Ама пиковете не си обеснявам ?

klenbuterol имаше подобни пикове-след смяна на Н75 ги няма -разпитай го за подробности.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 25 юни 2007 0:00


Днеска свалях ЕГР на 1З /на моя/.Първо само да спомена че за свалянето си иска шестограм с гедори който е свясен ,а не Г шестограмчета за 1.5 от съседния магазин.Свалянето с хубав инстромент е по мед и масло и за няколко минути/трябваше ми само да махна единия болт за да мръдна леко тръбата от турбото към кулера за да измъкна вече развития ЕГР/.Лошото е че ми се затвърди ена странност която бях забелязал още приди-мъркуча който контролира ЕГР не ще да се извади :shock -на вече изваден ЕГР с клещи отстраних скобата и неще и неще само почна да се разплите и не исках повече да го закачам.Като го свалих ЕГР-а имаше нагар като този на тръбите на ауспуха ,ама по -нищо не приличаше на гадните снимки дето някой беше постнал ,а и си бачкаше/пробвах го с отверка/-за това не видях смисъл да го чистя от повърхностните сажди.Това което ми направи впечатлиние е ,че няма как да заклини отворен ,а само затворен/налягането го отваря ,а не затваря/-може и да бъркам.В тоя ред на мисли според мен за 1З е по-добре да се направи дренаж/klenbuterol си е направил/ на картерните газове за да не влиза масло което да се смесва с изгорелите.Та като стана въпрос за смесването на изгорели газове с масло ,ако ЕГР беше добри ,то като си мушнах пръста в колектора/дупките винаги трябва първо малко с пръсче да се опипат :lol: / веднага усетих че около него е ужас - незнам дали е така само около ЕГР щото не смях да рънча по навътре да не бутне нещо към цилиндара и да стане :cry: .Направих и снимки ама с телефон и без светлина и за нищо не стават :cry:


Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Пет 29 юни 2007 0:57


Незнам дали тук е мястото да попитам : но буквално ми гръмна турбото и никой майстор не се ангажира с предположение за причина,
а двигателя си рабитеше идеално не харчи масло, сменям го редовно по предписание 505.01 за помпа-дюза колата е на реални 235000км
(знам защото я взех от познат а той от магазин.) И сега се питам ами ако и с новото турбо така от никъде пак се случи ?
Ще съм много благодарен ако някой има отговор на моите проблеми.
БЛАГОДАРЯ.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 29 юни 2007 6:22


Хм , ми тук пак стана интересно .... 1 во колега , добре дошъл , ама тук е трудно с кристалните топки - не ги умеем всички тези работи , да разберем що за кола караш :wink: 2 ро - турбото е един що годе самостоятелен възел , който условно може да го разглеждаш като черна кутия .... подавай му верните сигнали за управление ( ако има ) и добро смазване и какво може повече да му мислиш ? Чуденето няма място тук ( си мисля аз де :wink: ) Успех ... :lol:


Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Пет 29 юни 2007 6:52


Извинявам се , автомобила е Фолксваген-Голф 4 ; 99год. тди мотор-AJM. А за сигналите към търбото незнам ? аз я карам от около 80000км
и нямах никакви проблеми и в 1 слънчев ден ме остави на пътя.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], JMJ, kalin09, miro slav, pe6o__ и 43 госта