Кои са причините за висок разход при Поло, AEF мотор, 1.9 D

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
maks
Мнения: 2228
Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maks » Пет 06 юли 2007 22:24


GAD написа:
Ами какво да ти кажа... Всеки ден по жълтите павета минавам :(

Иначе последните седмица-две буквално забравих кога съм заредил... Трафика беше чувствително по-поносим....
°niksi° написа:По отношение на разхода мога да споделя за Голф 2 1.6 дизел и турбодизел. Чистото дизелче ми даваше 5/100 градско и 4/100 извънградско. Турбодизела ми дава 6.2/100 градско и 4.5/100 извънградско /с около 120 км/
Според мен нее нормално поло да харчи повече от голф.




jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот jordanpar » Пон 09 юли 2007 21:06


Колега до скоро и аз имах Polo 1998г. с AEF двигател с помпа Lucas.Продадох го просто защото си търся по-пъргава кола.От Стара Загора съм и колата ми даваше 6,2-6,5 разход градско и около 4,5-5 извън града със скорост около 120-130.А за максимална скорост съм вдигал 170км/ч най много и то с подходящия наклон :-) .

Последна промяна от jordanpar на Вто 06 окт 2015 17:09, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Нед 05 авг 2007 12:13


..и аз съм със съшия двг. 6.6 среден разход със вкл. климатик(100%) мисля че е добре.


tassbucky
Мнения: 21
Регистриран на: Вто 14 авг 2007 11:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот tassbucky » Пет 17 авг 2007 7:49


Мойто ми дава 4.5 извън градско а градско 7-7.5 даже и 8 зависи в кои град карам и дали има задръстване.И найвече дали е включен климатика.И моито е 1.9D.


Germany
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Germany » Пон 27 авг 2007 13:41


9 - 9,2 градско център София - 1,9Д, Поло - извънградско 4,9 -200000км е колцата, толкова харчи моето. И аз мислех, че е много, ама го карам сутрин и вечер на къси разстояния и горкото сигурно не може да загрее добре.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 27 авг 2007 13:42


Само да спомена че 1.9 Д ако е от стария предкамерен дизел ,а не СДИ си е доста харчлив :cry:


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Пон 27 авг 2007 13:55


кой бил доста харчлив ? сди или предкамерния.. че не разбрах от поста ти :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 27 авг 2007 14:06


Предкамерния.То всъщност това важи за всички предкамерни спрямо тези с директно впръскване.


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Пон 27 авг 2007 14:23


ми нещо не мога да се съглася с теб...с предкамерен съм (в момента с принудително пълнене) и СДИ съм карал....мисля че нещата са на кантар


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 27 авг 2007 15:00


Много зависи от състояние и каране.Иначе при добро състояние на моторите и еднакво каране СДИ е 10-15 % по икономично.От физична гледна точка директното впръскване има 20% по малко топлинни загуби-съответно има по-високо КПД и оттам по-нисък разход.Иначе на практика ако мотора няма добра центровка ,или просто начина на разгръщане на мощност и въртящ момент не сйответства на твоя крак е съвсем друго нещо :)
P.S. Принудителното пълнене също увеличава КПД-то и при еднакво каране води до икономия-може от там да си се заблудил.


Потребителски аватар
Fen
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 29 май 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Fen » Пет 07 сеп 2007 23:24


Rabbit_TDI написа:Само да спомена че 1.9 Д ако е от стария предкамерен дизел ,а не СДИ си е доста харчлив :cry:


Аз от лични наблюдения върху предкамерния мога да кажа, че не харчи изобщо много. Обикновено около 6.5 л. градско ми дава при силен трафик. Тези огромни разходи, които ги давате тука направо ме смайвате.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 08 сеп 2007 11:30


Fen написа:
Rabbit_TDI написа:Само да спомена че 1.9 Д ако е от стария предкамерен дизел ,а не СДИ си е доста харчлив :cry:


Аз от лични наблюдения върху предкамерния мога да кажа, че не харчи изобщо много. Обикновено около 6.5 л. градско ми дава при силен трафик. Тези огромни разходи, които ги давате тука направо ме смайвате.

Тия разлики в разходите ги дава пройзводителя и законите на физиката :lol: - а на кой колко му харчи е друга тема щото си има маса на колата,стил на каране,място на каране,състояние на мотора,вид на нафтата...............


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

re

Мнениеот grishitu » Съб 15 сеп 2007 14:37


и аз съм с 1,9. а дали е СДИ или предкамерен незнам.но разхода ми градско е около 5,5 извън града пада и на 4,5, като се има впредвид, че карам с около 110/120(нормално) а към морето и обратно 5,7 със 4 човека и багаж, и по магистралата не е падало под 140. но пък имам др проблем като е студено и понякога топло си мени оборотите. стрелката не мърда а само така се чува като че ли го помпя.


hegodn1k
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 25 окт 2012 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Кои са причините за висок разход при Поло, AEF мотор, 1.

Мнениеот hegodn1k » Вто 09 юли 2013 8:39


Аз градско не съм сигурен колко ми гори но Вчера се прибрах в София от Летница това са към 200 и малко км.
Значи сипах преди да тръгна 23 литра на светнала лампа това в пари са ми 49.45 лв след като сипах това количество в София карах 30км градско.
Значи отиване и връщане ми изписа 497 км че съм изминал и точно на Богоров ми светна лампата.
Карах я с нормална скорост от порядъка на 100/110 мисля че това количество което сипах и изминатите километри съм доста доволен като разход.


Потребителски аватар
10 Cent
Мнения: 116
Регистриран на: Съб 30 мар 2013 16:51
Автомобил: Polo 9N 1.4 TDI
Двигател: AMF 75hp
Местоположение: Стара Загора

Re: Кои са причините за висок разход при Поло, AEF мотор, 1.

Мнениеот 10 Cent » Пет 12 юли 2013 16:24


hegodn1k написа:Аз градско не съм сигурен колко ми гори но Вчера се прибрах в София от Летница това са към 200 и малко км.
Значи сипах преди да тръгна 23 литра на светнала лампа това в пари са ми 49.45 лв след като сипах това количество в София карах 30км градско.
Значи отиване и връщане ми изписа 497 км че съм изминал и точно на Богоров ми светна лампата.
Карах я с нормална скорост от порядъка на 100/110 мисля че това количество което сипах и изминатите километри съм доста доволен като разход.


Идеален ти е разходът . Зависи и колко километра си минал на светеща лампа преди за заредиш тези литри.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], daimen, toci_81 и 36 госта