Съвет за покупка на на Голф 3 TDI
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Между 1Z и AHU разликата е минимална.AHU развива максималната си мощност още при 3750 оборота ,а 1З при 4000 - за друго не се сещам.ALE не съм виждал на Г3.Теоретично по-добър е AHU-той е само след средата на 96 та.По добър между 1З и AHU практически е тоя дето е по запазен и колата е с повече екстри 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Голяма разлика в надува май няма ,но си е с по голям дебит за да вкарва въздух за 20 коня повече.Материалите също са различни-някой беше споменал разликите в материалите и лагеруването на коляно мотовилковата група-ако ти се търси с търсачката провери.Инаме по мой наблюдения от това което е писано във форума като изключиш цапането на променливата геометрия АФН май дори е по издръжлив.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта