Съвет за покупка на на Голф 3 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Пет 20 юли 2007 9:47


Ако имаш финансова възможност вземай 110 к.с.




Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Пет 20 юли 2007 13:30


И аз бях навит на 110-ка ама мн трудно се намират и ако съвсем случайно намериш не се знае колко ще е запазена...


SLR
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 18 май 2007 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот SLR » Пет 20 юли 2007 23:22


За такава 110 коня няма да имам пари, сега и 90 ще ми стигнат. По нататък може да и сложа някой чип и пак да стане 110 коня. Или може да се прецака нещо?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 21 юли 2007 0:06


Ако е читав чипа нищо няма да се прецака.Можеш да вземеш от колегата Brezel-поне са проверени и са но адски добра цена.От чипа щи тръгне доста ама не очаквай да стане от 1З - АФН :lol:


SLR
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 18 май 2007 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот SLR » Пон 23 юли 2007 11:28


да това ми е ясно че от 1 чип няма как да стане афн.
Но каква е разликата между 1Z, AHU и ALE ? и има ли по добър между тях?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 23 юли 2007 12:24


Между 1Z и AHU разликата е минимална.AHU развива максималната си мощност още при 3750 оборота ,а 1З при 4000 - за друго не се сещам.ALE не съм виждал на Г3.Теоретично по-добър е AHU-той е само след средата на 96 та.По добър между 1З и AHU практически е тоя дето е по запазен и колата е с повече екстри :wink:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 23 юли 2007 12:38


Прав е колегата, с едно чипче нещата са екстра. Остава въпросът обаче - ами на 110 AFN като сложа чипчето и какво ще стане :twisted:


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Пон 23 юли 2007 13:17


Изображение :twisted:


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пон 23 юли 2007 15:34


Rabbit_TDI написа:
Kartala написа:TDI е истината : vw fen
:bounce :да:



:yahoo:


Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Пон 23 юли 2007 18:57


добре точно от къде идва раликата между 1z и AFN тези 20 кончета


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 23 юли 2007 19:28


Има много разлики, писано е доста, но на кратко - турбината на AFN e с променлива геометрия, дюзите са различни, също и софтуера /компютъра/, за помпата не съм сигурен, но мися и там има някакви разлики.


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Пон 23 юли 2007 20:26


А след като няма промяна в мотора като конструкция и материали последния да издуха по рано от тая мощност?Имам предвид че не е променена геометрията на цилиндрите - 1,9 е .Останалото е външно.20 коня са си доста.Променлива геометрия на турбината ама сигур е и с по голям надув.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 23 юли 2007 21:22


Голяма разлика в надува май няма ,но си е с по голям дебит за да вкарва въздух за 20 коня повече.Материалите също са различни-някой беше споменал разликите в материалите и лагеруването на коляно мотовилковата група-ако ти се търси с търсачката провери.Инаме по мой наблюдения от това което е писано във форума като изключиш цапането на променливата геометрия АФН май дори е по издръжлив.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 24 юли 2007 9:01


Rabbit_TDI написа:АФН май дори е по издръжлив.

Даже да не е по-издръжлив, е поне толкова, колкото 90-те к.с. Някъде беше писано, че този двигател издържа натоварване до 230 к.с...


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Вто 24 юли 2007 11:29


Моят дизелджия каза, че АФН има живот до 600 000км :shock
Колко е верно - не знам. Знам, че не съм го питал за съвет преди купуването и че не съм я купил от него или негов познат!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта