Golf 4 TDI 110hp проблем при топло палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
plamen_at
Мнения: 126
Регистриран на: Съб 06 яну 2007 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър
Контакти:

Мнениеот plamen_at » Вто 24 юли 2007 18:45


И аз го имах този проблем и като си купих нов акумилатор се оправи - Бош Силвър 75Аh/720A :wink:




max-2
Мнения: 59
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот max-2 » Пет 27 юли 2007 16:47


И аz го имах ссщия проблем, но акумулатора беше прессхнал, след като долях дестилирана вода и покарах 1, 2 `аса се оправи


Потребителски аватар
naktbg
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот naktbg » Нед 28 окт 2007 23:42


Първо привет на форума,
много полезно инфо има в него, и хората са доста сериозни - съдя защото доста теми изчетох и продължавам да чета.
В самото начало се чудих какво да си купя- Астра Г или Голф 4 , реших да е голф - а после от малко повече четене реших че ще е ТДИ 1.9.
Както и да е докарах си го и започвам да го стягам.

Пиша в тази тема защото имам сходен проблем с паленето, който вече ми се изяснява ама не напълно. Нямам чак толкова смелост да човъркам по машината - макар че Malok е дал добри съвети и си е решил проблема :( страх ме е зася да пипам под капака.

Ходих в СуперДизел за диагностика и там пичовете ми казаха че не ми стига ток до подгревателните свещи (те самите били ок), но при положение че сега не е студено - нещо не си обяснявам що това да е проблема.

Преди да отида там - при всеки старт лампата на нагревателите светеше едно и също време - стандартните секунди - мисля че са някъде към 10 или малко повече и гасне. При студен старт - ми палеше на 2-3 завъртане на ключа. А при топъл - палеше бързо.

След диагностиката - лампичката мигаше само за секунда при въртене , което обясниха че било логично и то наистина е понеже е топло - а те оправили жицата от температурния датчик към таблото.
ДА обаче проблема вече ми е друг - сега студен старт - пали, Топъл старт - трудно :) Казаха ми че това с жицата към подгревателите - трябва да отида на жичкаджия да ме оправи преди да стане студено :)
ПАК странно.

Сега изчетох темите които намерих и разбрах какви са вариантите за проблема. Но ми се иска да ме насочите къде да отида за да ми видят колицата и да ми оправят проблема - някакви препоръки за сервиз - в УНИТРЕЙД бях и избягах оттам - няма да стъпя повече, в СУПЕРДИЗЕЛ - също. Четох за "дизелджията от бакърената" - евентуално .

И също подобно къде да се отиде за смяна на ремъци ролки и т.н. и да не ми отрежат главата разбира се :)

10х


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 29 окт 2007 11:11


Да се върна малко на темата макар че е стара но проблема с паленето при топъл двигател (поне на двете коли които оправих) става с ВАГА.Бара се горивото за първоначален старт и колата пали идеално.Но все пак всичко си има граници.Този проблем се появява когата елемента на ГНП-то си отива за съжаление. :( Това е от личен опит и прочетено тук http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html канал 5. :D


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 29 окт 2007 16:39


andonov написа:Да се върна малко на темата макар че е стара но проблема с паленето при топъл двигател (поне на двете коли които оправих) става с ВАГА.Бара се горивото за първоначален старт и колата пали идеално.Но все пак всичко си има граници.Този проблем се появява когата елемента на ГНП-то си отива за съжаление. :( Това е от личен опит и прочетено тук http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html канал 5. :D

Само да те порвая че може да е и акомулатор и помпата не си отива ,а е за профилактика/тва последното го пиша да не иде някой в някой натокан сервиз и да земе да свмени помпата за нищо/


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пон 29 окт 2007 17:39


На моят при абсолютно същият проблем единственото което направих беше да го прекодирам за автоматични скорости( а той е с ръчни) и о чудо няма студена няма топла пали от 1/4 оборот а акумулатора ми определено е за смяна.Сега всичко е Ок само от време на време ме пита къде са му автоматичните скорости че не ги виждал :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 29 окт 2007 17:51


Vladko написа:На моят при абсолютно същият проблем единственото което направих беше да го прекодирам за автоматични скорости( а той е с ръчни) и о чудо няма студена няма топла пали от 1/4 оборот а акумулатора ми определено е за смяна.Сега всичко е Ок само от време на време ме пита къде са му автоматичните скорости че не ги виждал :wink:

Напрао ме разби с тва решение :bowdown - как стигна до него?


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пон 29 окт 2007 18:58


Жокер помощ от приятел :wink: (той работи в Юнитрейд и каза че там ги лекуват по същия начин)


Потребителски аватар
Kartala
Мнения: 660
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 17:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот Kartala » Пон 29 окт 2007 19:05


trunner написа:
GodLike написа:споко.....май повечето ТДИ-та са така 8)

Що бе, при мен не е така! Ти поне знаеш!

и при мен не е така така че не ни слагай всички под общ знаменател :twisted: :twisted: :twisted:


Потребителски аватар
naktbg
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот naktbg » Вто 30 окт 2007 8:08


Vladko написа:Жокер помощ от приятел :wink: (той работи в Юнитрейд и каза че там ги лекуват по същия начин)


Акумулатор да ще сменя веднага.
За Юнитрейд в Дружба - бях там да ми направят диагностика. Тогава не ми палеше на студен и приемчика ми каза че нямало смисъл топла да и правят квото и да било. Там са хипер бавни - има един с един корем като на бременна - мързи го да пръдне - само се мота наляво надясно. Вътре се псуваха като на мач - че някой си търсил ключ 15 и щяха да се сбият даже че единия сттъпвал в територията на другия за да си търси ключа. :shock
За да ми види ходовата част трябваше да го чакам 1 час да ми вкара колата да я качи - и за 1 минута и 30 секунди да ми хване две гуми и да ги погледне - и накрая да ми каже нищо. 18 лв.
Е бати сервиза. Затова там няма да стъпя пак. Приемчика чичо Харалампи едва се държи да не заспи пред компа.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Вто 30 окт 2007 11:30


Пиши едно лично ще ти я погледна аз ако искаш :wink:


Потребителски аватар
naktbg
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот naktbg » Чет 01 ное 2007 22:18


Проблема с топлия старт - решен след намесата на Vladko :D


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 01 ное 2007 22:21


naktbg написа:Проблема с топлия старт - решен след намесата на Vladko :D

И би ли споделил какво е решението му ?


Потребителски аватар
naktbg
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот naktbg » Чет 01 ное 2007 22:26


gr_kanev написа:
naktbg написа:Проблема с топлия старт - решен след намесата на Vladko :D

И би ли споделил какво е решението му ?


Ами той някъде по нагоре в тази тема май е писал точното обяснение - свързано е с настройките в компа за Автоматик и НЕ Автоматик - имало различно подаване на ток/нафта - знам ли :) начинаещ съм ... но факт е че сега пали веднага :wink: явно преебан датчик - аз поне така си го представям


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Чет 01 ное 2007 22:40


naktbg написа:... но факт е че сега пали веднага :wink:

:wink: Welcome to the club(на лесно палещите)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 62 госта