
Golf 4 TDI 110hp проблем при топло палене
Първо привет на форума,
много полезно инфо има в него, и хората са доста сериозни - съдя защото доста теми изчетох и продължавам да чета.
В самото начало се чудих какво да си купя- Астра Г или Голф 4 , реших да е голф - а после от малко повече четене реших че ще е ТДИ 1.9.
Както и да е докарах си го и започвам да го стягам.
Пиша в тази тема защото имам сходен проблем с паленето, който вече ми се изяснява ама не напълно. Нямам чак толкова смелост да човъркам по машината - макар че Malok е дал добри съвети и си е решил проблема
страх ме е зася да пипам под капака.
Ходих в СуперДизел за диагностика и там пичовете ми казаха че не ми стига ток до подгревателните свещи (те самите били ок), но при положение че сега не е студено - нещо не си обяснявам що това да е проблема.
Преди да отида там - при всеки старт лампата на нагревателите светеше едно и също време - стандартните секунди - мисля че са някъде към 10 или малко повече и гасне. При студен старт - ми палеше на 2-3 завъртане на ключа. А при топъл - палеше бързо.
След диагностиката - лампичката мигаше само за секунда при въртене , което обясниха че било логично и то наистина е понеже е топло - а те оправили жицата от температурния датчик към таблото.
ДА обаче проблема вече ми е друг - сега студен старт - пали, Топъл старт - трудно
Казаха ми че това с жицата към подгревателите - трябва да отида на жичкаджия да ме оправи преди да стане студено
ПАК странно.
Сега изчетох темите които намерих и разбрах какви са вариантите за проблема. Но ми се иска да ме насочите къде да отида за да ми видят колицата и да ми оправят проблема - някакви препоръки за сервиз - в УНИТРЕЙД бях и избягах оттам - няма да стъпя повече, в СУПЕРДИЗЕЛ - също. Четох за "дизелджията от бакърената" - евентуално .
И също подобно къде да се отиде за смяна на ремъци ролки и т.н. и да не ми отрежат главата разбира се
10х
много полезно инфо има в него, и хората са доста сериозни - съдя защото доста теми изчетох и продължавам да чета.
В самото начало се чудих какво да си купя- Астра Г или Голф 4 , реших да е голф - а после от малко повече четене реших че ще е ТДИ 1.9.
Както и да е докарах си го и започвам да го стягам.
Пиша в тази тема защото имам сходен проблем с паленето, който вече ми се изяснява ама не напълно. Нямам чак толкова смелост да човъркам по машината - макар че Malok е дал добри съвети и си е решил проблема

Ходих в СуперДизел за диагностика и там пичовете ми казаха че не ми стига ток до подгревателните свещи (те самите били ок), но при положение че сега не е студено - нещо не си обяснявам що това да е проблема.
Преди да отида там - при всеки старт лампата на нагревателите светеше едно и също време - стандартните секунди - мисля че са някъде към 10 или малко повече и гасне. При студен старт - ми палеше на 2-3 завъртане на ключа. А при топъл - палеше бързо.
След диагностиката - лампичката мигаше само за секунда при въртене , което обясниха че било логично и то наистина е понеже е топло - а те оправили жицата от температурния датчик към таблото.
ДА обаче проблема вече ми е друг - сега студен старт - пали, Топъл старт - трудно


ПАК странно.
Сега изчетох темите които намерих и разбрах какви са вариантите за проблема. Но ми се иска да ме насочите къде да отида за да ми видят колицата и да ми оправят проблема - някакви препоръки за сервиз - в УНИТРЕЙД бях и избягах оттам - няма да стъпя повече, в СУПЕРДИЗЕЛ - също. Четох за "дизелджията от бакърената" - евентуално .
И също подобно къде да се отиде за смяна на ремъци ролки и т.н. и да не ми отрежат главата разбира се

10х
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Да се върна малко на темата макар че е стара но проблема с паленето при топъл двигател (поне на двете коли които оправих) става с ВАГА.Бара се горивото за първоначален старт и колата пали идеално.Но все пак всичко си има граници.Този проблем се появява когата елемента на ГНП-то си отива за съжаление.
Това е от личен опит и прочетено тук http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html канал 5. 


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
andonov написа:Да се върна малко на темата макар че е стара но проблема с паленето при топъл двигател (поне на двете коли които оправих) става с ВАГА.Бара се горивото за първоначален старт и колата пали идеално.Но все пак всичко си има граници.Този проблем се появява когата елемента на ГНП-то си отива за съжаление.Това е от личен опит и прочетено тук http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html канал 5.
Само да те порвая че може да е и акомулатор и помпата не си отива ,а е за профилактика/тва последното го пиша да не иде някой в някой натокан сервиз и да земе да свмени помпата за нищо/
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На моят при абсолютно същият проблем единственото което направих беше да го прекодирам за автоматични скорости( а той е с ръчни) и о чудо няма студена няма топла пали от 1/4 оборот а акумулатора ми определено е за смяна.Сега всичко е Ок само от време на време ме пита къде са му автоматичните скорости че не ги виждал 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Vladko написа:На моят при абсолютно същият проблем единственото което направих беше да го прекодирам за автоматични скорости( а той е с ръчни) и о чудо няма студена няма топла пали от 1/4 оборот а акумулатора ми определено е за смяна.Сега всичко е Ок само от време на време ме пита къде са му автоматичните скорости че не ги виждал
Напрао ме разби с тва решение

Vladko написа:Жокер помощ от приятел(той работи в Юнитрейд и каза че там ги лекуват по същия начин)
Акумулатор да ще сменя веднага.
За Юнитрейд в Дружба - бях там да ми направят диагностика. Тогава не ми палеше на студен и приемчика ми каза че нямало смисъл топла да и правят квото и да било. Там са хипер бавни - има един с един корем като на бременна - мързи го да пръдне - само се мота наляво надясно. Вътре се псуваха като на мач - че някой си търсил ключ 15 и щяха да се сбият даже че единия сттъпвал в територията на другия за да си търси ключа.

За да ми види ходовата част трябваше да го чакам 1 час да ми вкара колата да я качи - и за 1 минута и 30 секунди да ми хване две гуми и да ги погледне - и накрая да ми каже нищо. 18 лв.
Е бати сервиза. Затова там няма да стъпя пак. Приемчика чичо Харалампи едва се държи да не заспи пред компа.
gr_kanev написа:naktbg написа:Проблема с топлия старт - решен след намесата на Vladko
И би ли споделил какво е решението му ?
Ами той някъде по нагоре в тази тема май е писал точното обяснение - свързано е с настройките в компа за Автоматик и НЕ Автоматик - имало различно подаване на ток/нафта - знам ли


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 62 госта