Събирам мнения за 1.9ТДИ на Пасат В4 (94-96г.)
- passat_comby
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Събирам мнения за 1.9 тди пасат в4
Привет колега , Пасат б 4 с мотор АФН 1.9 тди 81kv /110 коня е може би наи добрия двигател на vag. Mного надежден върви добре с приемлива подръжка като цяло,позволява по спортно каране . Приемлив расход на 100 км 4.2 / 5.2 / 5.6 с включен на ауто климатроник За 28 месеца 80000 км по пътищата родни и негодни БЕЗ ВСЯКВИ ЗАБЕЛЕЖКИ КЪМ ДВИГАТЕЛЯ и колата като цяло ПАСАТА си иска неговото като подръжка и навреме да се върши. Р/S търси си кола прдизведена от март до денември/96 г повече на 0885 78 60 72 Петьо
Ще се вмъкна в темата само заради цените-доста време търся AFN,96г., и всички оферти са между 6500 и 7000лв.Колиците са сдухани отвсякъде! В немско пассат В4,96г,тди.110кс -в добро състояние,до 200000км струва 3-3500 ЕВРО. И понеже полудях да ме мятат разни селски търговчета из родината си поръчах за 3500 Евро от немско.Колата ще я кара много близък човек,дано да не се изложа-все пак всичко е късмет.Ще легне около 8500 лв,но поне човек знае к'во купува!
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Тия VW били златни златни. Не мога да разбера само кое им е златното - гниещите ламарини, лошото антикорозионно покритие, пластмасовите скрепителни елементи, окачването тип каруца отзад или липсата на каквито и да е екстри. Голям фен съм им, правят едни от най-добрите двигатели, но да си купиш кола само зарад двигателя е безсмислено. А за цените на TDI да не говорим. Не може кола 95, пък то и TDI клекнало отвсякъде, на незнам си колко стотин хиляди километра да не може да се намери за по малко от 6000 лв. Но не сме ние виновни просто такава е цената навън - неоснователно висока. Не е подходящо тук да споменавам, но за тези пари може да се купи Laguna 98/99 година, колкото и кусури да има.
- passat_comby
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
събирам мнения за 1.9тди на пасат
До колегата Vertriebiev 1. напиши ти с какъв автомобил си за да има база за сравниние 2. Карал ли си някога Пасат че го равниш с каквото и Рено да е . 3. съпостави цените на подръжка м/у Рено иПасат и аз съм готов със сравнителни аргоменти Рено Меган Сценик 1600 см3 .
Последна промяна от passat_comby на Сря 25 юли 2007 12:01, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
В момента имам Голф 3 ТДИ 1Z двигател и съм доволен единствено и само от двигателя, иначе съм карал и пасат и голф бензинки. За срявнение в цени за части не съм подготвен, но за разлика от реното, за VW частите са почти винаги неоригинални. Наистина голфа се чупи по рядко, но това не оправдава високата цена на старо, щото на старо можеш да попаднеш на всякакви кочини и да ти се стъжни живота като при това си се вътрил и с покупната цена
- passat_comby
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
събирам мнения 1.9тди
Колега на пълно си прав за кочините л На всекиmо според късмета разбиранията и парите . За 6500 Bgl . цена на доставка на RENO от Италия +сервиз в България с оригинал на Дайко Китайко. тотал 8000 лева . 100 процента по скъпи части . Филтър МАН климатик 13 лв/ 21лв за ДАЙКО справка отдел Внос .
Последна промяна от passat_comby на Сря 25 юли 2007 13:29, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Отделно че тия Лагуни дето ги глидаш за 6к лива не са от най-читавите.Той и колегата ми тръгна с намерение да си взима Ситроен Ксара 2.0 2000та за 6-6.5 ка пък си взе 1.4 за 7.5к.То ако гледаш така на нещата в мобилето има Г3 ТДИ за по 4к и то доста ама във форума обсъждаме тия за 6-7к ,хубавата Лугунка дизел си отива къде към 10к 

-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Колега, тук не съм съгласен с теб. Пасата няма гниещи ламарини, антикорозионното му покритие е много добро според мен, вози много меко в сравнение с други марки автомобили(за Пасат говоря, Голфа си друса яко), екстри колко щеш си има(има Пасати В4 с климатроник, кожен салон, подгряване на седалките, дори и темпомат). Че са скъпи, скъпи са, но швабата току така не си дава колата, освен ако вече не е издухана на по 300-400 000 и тогава ги купуваме ние и почваме с ремонтите. На запад такава кола се кара много, особено ако е дизел и комби, да не говорим, че повечето комбита са с теглич, демек всеки уйкенд са дърпали по една огромна каравана.Vertriebler написа:Тия VW били златни златни. Не мога да разбера само кое им е златното - гниещите ламарини, лошото антикорозионно покритие, пластмасовите скрепителни елементи, окачването тип каруца отзад или липсата на каквито и да е екстри. Голям фен съм им, правят едни от най-добрите двигатели, но да си купиш кола само зарад двигателя е безсмислено. А за цените на TDI да не говорим. Не може кола 95, пък то и TDI клекнало отвсякъде, на незнам си колко стотин хиляди километра да не може да се намери за по малко от 6000 лв. Но не сме ние виновни просто такава е цената навън - неоснователно висока. Не е подходящо тук да споменавам, но за тези пари може да се купи Laguna 98/99 година, колкото и кусури да има.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 112 госта