Спирт за горене в нафтата за прочистване на дюзите?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 28 сеп 2007 18:50


trunner написа:
SMEL написа:има си добавки-тествани и проверени от много колеги тук-така че такива експерименти не са желателни според мен.може някой химик от форума да даде мнение все пак.

Точно така
Това е поредната БГ тема - "направи си сам".

Стига се излагахте бе хора - има си добавки за дизелово гориво.

Една кола колкото повече се гали толкова повече се пука по шевовете от проблеми. Въпрос: Колко време си мислите, че ще карате този автомобил (за тези дето ще си чистят дюзите с разни измишльотини - оставете Бай ви Тошо), как си представяте колата след почистване на дюзите - надявам се не самолет?

Не се излагаме - в състава на добавките керосина е 50-60%




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 28 сеп 2007 18:50


Една кола колкото повече се гали толкова повече се пука по шевовете от проблеми.

A бе не е баш така :wink: То го има и номера за душевното спокойствие ..... викаш си , че правиш каквото трябва за колата и ако тя ти се отблагодари със същото :wink: си доволен и не ти е за изразходваните пари..... иначе ...виждал съм прекрасни коли ( и млади , и запазени ) чиято съдба не е за завиждане - попаднали на диваци , които само смятат как да сложат най- евтиното масло , гуми Н та употреба ...да продължавам ли ? За 6 месеца съм виждал кола кукличка ( е фиеста беше , ама пазена ) да се превърне в развалина , кретаща едва по улицата.... офф пак се унесох ..... :oops: та аз си слагам задължително ЛМ на уреченото време , депресори за зимата и нищо ..... не ми е резачка и няма да бъде , но поне засега само едно прави - пее ми :D


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 28 сеп 2007 18:56


За никого не е тайна всъщност и качеството на родното дизелово гориво , така гордо кръстено евродизел - допуските на БДС за съдържанието на сяра са в пъти над допустимото - беше писано във форума за това


Svetlix
Мнения: 1204
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Мнениеот Svetlix » Пон 01 окт 2007 3:13


dekata написа:На мен са ми казвали 1л.газ за горене на един резервоар нафта зада се смеси с водата и да изгори.За дюзите не съм чувал.Слага се предимно зимата и то на няколко месеца.


Именно и аз съм чувал за 1 литър на резервоар гориво но това пак си е абстрактно понятие ... моя резервоар примерно е 60 литра, а на колегата Аудито е 80 литра :lol:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 01 окт 2007 9:11


Именно и аз съм чувал за 1 литър на резервоар гориво но това пак си е абстрактно понятие ... моя резервоар примерно е 60 литра, а на колегата Аудито е 80 литра Laughing

Aма то номера не е да постигнеш някаква химическа комбинация .... :lol: целта е водата , която е по тежка и се 'търкаля"по дъното да се смеси с тази газ и да се получи субстанция която да бъде притикана ;) безболезнено през системата ..... ние не търсим някакво съотношение , защото никой не знае колко вода има..... затова и количествата са кой както я е изпробвал /чул.... :lol:


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Пон 01 окт 2007 11:08


.. аз си пазарувам от магазина на Ликимоли на Ботев .. 2 пъти годишно добавка за водата в горивото .. около 10 лв. е някъде .. и целогодишно Спиддизел .. не съм имал проблеми никога .. с вода и дюзи ..


Потребителски аватар
airjohn
Мнения: 707
Регистриран на: Вто 02 окт 2007 19:56
Автомобил: 2020 Skoda Karoq
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот airjohn » Вто 02 окт 2007 20:06


Керосин се добавя в дизела зимно време за да се смеси с парафините за да не се сгъсти нафтата и да не може да мине през филтъра, за водата нама никакъв ефект,защото керосина не се смесва с вода освен ако не съдържа специална присадка,добавяна към керосина,който се използва като гориво основно за стари руски типове самолети. Така че газта от железарията няма никакъв ефект върху водата в дизела.
Препоръчвам само качествени добавки за дизел и зареждане в Лукоил.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 02 окт 2007 21:05


Керосин се добавя в дизела зимно време за да се смеси с парафините за да не се сгъсти нафтата и да не може да мине през филтъра, за водата нама никакъв ефект,защото керосина не се смесва с вода освен ако не съдържа специална присадка,добавяна към керосина,който се използва като гориво основно за стари руски типове самолети. Така че газта от железарията няма никакъв ефект върху водата в дизела.
Препоръчвам само качествени добавки за дизел и зареждане в Лукоил.

не мога да отрека нито дума от казаното - доказаното :oops: за парафините с гаранция е така , само съм слушал от "шофери " че помага и за водата , защото " ако не бухнеш някои литър газ за горене ,филтъра става покрит със скреж от водата дето се отлага" това е редовното обяснение :dontknow: то като се запуши филтъра от парафините , е ясно , ама защо пък със скреж ?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 11 ное 2007 15:37


Днес реших да го раздам химик малко - намерих гарантирано истинска газ за горене и направих лек опит - резултатът е : газ за горене с гаранция не помага срещу вода в нафтата .... в тази връзка се чудя доколко може да се повлияе водата и от добавките, в които както твърдят колеги основното вещество е керосин :roll: :cry:


nortrop
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 10 фев 2007 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nortrop » Нед 11 ное 2007 16:15


didkoltd написа:В бензина съм чувал ,че се слага спирт за да изкара водата от резервоара ама за нафта не знам........!

Офф колеги оставете тия приказки...спирт, керосин...
Иначе вода се събира в резервоара дори да ви доставят нафтата от аптека в Германия!!!
Зимата, като карате с малко нафта тя се нагрява получава се конденз по стените на резервоара и хоп вода!
Карайте с поне половината пълен резервоар!
Водата не можете да я съедините с нафтата или със спирт да я направите да гори... спирт абсурд да слагате...водата се събира в горивният филтър и стои на дъното му...по е тежка от нафтата не може току дака да стигне до дюзите...и е достатъчно да източвате филтъра или го сменяйте по често.
Иначе за парафините в нафтата е е така препоръчва се при температури под -15 градуса до 30 % нормален бензин. около -5 градуса 10/15 % бензин. Може и малко двутактово масло 300гр. на 50л нафта.
За бензина имах някъде официална препоръка за маслото само съм чул, но го одобрявам...
п.п.А добавките са афиф работа....лично мнение!


ionkom
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 10 ное 2007 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тетевен

Мнениеот ionkom » Нед 11 ное 2007 16:58


Спирта се сипва в резервоара когато има съмнение,че може в рез. да има вода,водата се разтваря с него и изгаря,пробвал съм го и наистина има ефект. На 50л. се сипва по 0,500 л. спирт за горене. Има естествено и добавки,но понеже въпросът е за спирта Ви го казвам от опит. Колкото до бензина - бензин се сипва при ниски температури на въздуха в атмосферата за да не замръзва нафтата и той се възпламенява по-бързо при паленето- мен ме е учил инжинер на дв.с вътрешно горене,който притежава собствен магазин и сервиз за автомобили,та той ми е казал при температура на въздуха -10 градуса-10% бензин,при -20 - 20% бензин. Вече пета година нямам проблеми с паленето зимата,а пасата ми стои на улицата. Относно газ за горене -много мои колеги я ползват вместо бензин- зимата не дава на нафтата да замръзва, а също така те ми казват,че маже и горивната помпа- не съм много сигурен в ефекта-пробвал съм,но за зимата съм най-доволен с бензина в нафтата. Колкото до почистване на дюзите и разпръсквачите - има една добавка/ никога не съм и запомнял името /-черно шише с продълговата гърло,на етикета е нарисувано американското знаме, добавката е гръцка,а се бутилира в България, струва 7,80 за 70л.гориво, опитайте с нея- гарантирам,че няма да съжалявате,чисти дюзите за 200 метра изминати след като я сипете,веднага се усеща на вървенето и на разхода !


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Нед 11 ное 2007 20:48


Ква стана тя сега-спирт,газ,киросин,бензин,добавки.Ебати и дизела.То в резервоара ще има всичко без нафта. :lol:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Нед 11 ное 2007 22:31


dekata написа:Ква стана тя сега-спирт,газ,киросин,бензин,добавки.Ебати и дизела.То в резервоара ще има всичко без нафта. :lol:

А ти що си мислиш,че в цистерните под бензиностанциите има дизелово гориво :roll: :(


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 11 ное 2007 22:39


а бе за спирта няма и грам съмнение за това , че обира водата - каквото ще да се говори .... за бензин в нафтата в такова съотношение - че и 20 % ...мисля , че е погрешно ... не че няма за пали уж по добре , а как това подобрено палене се отразява върху двигателя ... при такова сгъстяване наличието на бензин води до някакъв вид детонационо горене и от там проблеми от техническо естество .... поне така си го представям :oops: ( освен че съм и чувал , ама не мога да цитирам , че са ми го казвали лауреати за Нобелова награда в областта на детонационното горене или пък доктори по техническите науки :wink: :wink: )


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Нед 11 ное 2007 23:58


Малии, страх ме хваща като чета, ама късно, вчера и днес почти цял ден се опитвам да разпаля едно дизелово Нисанче, в петък си го карах като пич викам си я да сипна 10л. да има ... и два дена мъка.Значи къде ли не бръкнах , туй филтри свещи дюзи обезвъздушавах, системата за студен старт разглобявах, не и не ще кажеш че няма грам нафта.Накрая (след два пъти зареждане на акумулатора) и яко въртене взе че запали и окади целия блок.Долях още нафта от OMV да омеша малко и утре на студено ще се разбере.Въпросната бензиностанция от която заредих първия път е "КРИСТАЛ" на Ломско шосе,внимавайте



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта