колеги, истината е че трябва да се проверят свещите за подгряване на водата, другото, което ми хрумва е да се види кой датчик отговаря за паленето на тия свещи и на колко градуса ги пуска. щото пък и лятото не си е работа да работят тия свещи и колата за 3 минути да стигне от 30 до 90 градуса...
иначе бавното загряване и при мен си е на лице - на пуснато парно, с работа на място, забрави да загрее - имам чуството че ще я чакам до утре.
сега като се прибирах - знаете каква беше температурата - до 85 градуса на таблото бях без парно. стана ми хладно и реших да го пусна. стрелката умря, застина на 85 градуса и там си седя 15 минути. като спрях парното - лека полека се качи на 90.
а термостата ми е чисто нов, долния маркуч си стои студен...
сутрин на парно, от Сточна гара до ШЕЛ-а над Малчика в Люлин - едва стига малко под 90 градуса...
ако някой има идея какво и как да се проверява....???
P.S. като ми сменяха оня ден термостата - в сервиза искаха да загрее колата за да са сигурни, че перката ще се включи... загубена кауза... 15 минути я държах на място на 2500 оборота докато вдигне температура. преди това работи още 10 минути на празен ход...

1Z бавно загряване
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Свещите на водата би трябвало да се командват от единствения датчик за водата който дава инфо на компа и на урдчето в колата.Ама знам ли може да има и друг- аз само един съм видял
Иначе знам ,че след като вдигнеш 2500 оборота нагревателя във водата спира.Също не знам и при ква температура е направен да се включва.

-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
уреда на таблото не получава ли инфо от датчик при термостата? до колкото съм попрочел - има и някакъв датчик отдясно на двигателя, точно до трите свещи за водата... ама знам ли...Rabbit_TDI написа:Свещите на водата би трябвало да се командват от единствения датчик за водата който дава инфо на компа и на урдчето в колата.Ама знам ли може да има и друг- аз само един съм видялИначе знам ,че след като вдигнеш 2500 оборота нагревателя във водата спира.Също не знам и при ква температура е направен да се включва.
тия дни, като се позатопли - ще разглобявам и ще меря свещите. ако трябва - ще сменям и ще докладвам резултатите...в аутодатата и в ELSA все нещо би трябвало да пише...
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ако парното ти е слабо - направи си проверката на долния маркуч при 70 градуса, трябва да е студен. термостата отваря при 87 градуса. ако е топъл маркуча - смяна на термостата.ortiz написа:И за имам подобен проблем.Трябват ми поне 30-40 мин каране градско за да ми загрее на 90 градуса колата.Парното ми мисля,че е слабо(в сервиз ми казаха че не било от казанчето).Мериха ми свещите и казаха,че би трябвало да работят.Ако сменя термостата дали ще ми се оправи парното.
а в сервиза кои свещи ти мериха?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
ortiz написа:И за имам подобен проблем.Трябват ми поне 30-40 мин каране градско за да ми загрее на 90 градуса колата.Парното ми мисля,че е слабо(в сервиз ми казаха че не било от казанчето).Мериха ми свещите и казаха,че би трябвало да работят.Ако сменя термостата дали ще ми се оправи парното.
И мойта загрява бавно до 90 /повечето пъти дори не/.Обаче загрява бързо до 60-70 ,а на тая температура парното е ОК.
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Не съм сигурен ама при мен не съм забелязал свещи на антифриза.Маторя е АНU.
А за 50 минути на място - просто чаках в студа и реших да съм на топло ама бавно стана, първите 10 минути направо не можах да си събера ченетата.С носталгия си спомнях как съм се топлил в жигулката.Ще трябва да мисля нещо щот втора зима не ми се мръзне.
А за 50 минути на място - просто чаках в студа и реших да съм на топло ама бавно стана, първите 10 минути направо не можах да си събера ченетата.С носталгия си спомнях как съм се топлил в жигулката.Ще трябва да мисля нещо щот втора зима не ми се мръзне.
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Свещите за антифриза са ти от дясно под тръбите на интеркулера - наредени са на една шина - 3 са, прилича малко на пънкарска прическа "гребен"mladeja написа:Не съм сигурен ама при мен не съм забелязал свещи на антифриза.Маторя е АНU.
А за 50 минути на място - просто чаках в студа и реших да съм на топло ама бавно стана, първите 10 минути направо не можах да си събера ченетата.С носталгия си спомнях как съм се топлил в жигулката.Ще трябва да мисля нещо щот втора зима не ми се мръзне.

ама силно обяснение, а?:):):)
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ами според AUTODATA 2004 - и 1Z i AHU си имат такъв подгревател за антифриза. така че, би трябвало и ти да го имаш. в интерес на истината този подгревател го откривам само в електрическите схеми на двигателя. а не мога дори да намеря данни за охлаждането... нещо може би аз не мога да се ориентирам...mladeja написа:Имам една книжка нещо като технически албум за Г3 виждал съм това чудо там на снимка ама при мен не съм.За тва питам.В същност в книгата претендираща точност за моя мотор няма много писано.Авторите май са си помислили, че става с екстраполация.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: CECOTO111 1 и 48 госта