Проблем с ТДИ 90 кс.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 27 ное 2007 18:03


Правил съм експерименти с моя Н75 да го махна от буксата и почвам да го осещам още на 2500 оборота ,а на 3500 вече е спрял.Тва е вариант че съм махнал клемата и Н75 работи "еднопосочно".Ако ти е мръсен,заял..... и прави чакмаци/виждал съм Н75 да прави пикове,а в другото време да е ОК/ изобщо не се знае на къде ще избие.Отделно работата на дабитомера и Н75 е взаймно свързана и едното като се попрецака другото го гони.Ама няма кво да си чешем езиците -колегата да опише по-подрбоно кво прави колата и да иде да я закачи на ВАГ-Ком и да напише стойностите на дебитомера и турбото.




Vrashkov
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 25 ное 2007 11:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vrashkov » Сря 12 дек 2007 10:58


Дотук:

сменена демперна шайба - проблемът остава.
сменена зъбчатка - пак същото...

Майсторите взигат ръце и викат "Незнаем какво става???"

Последния ми вмени, че според него единственото което остава е повреда във вала.

При развитие ще пиша, а м/увременно ако знаете къде да отида за този вал и колко струва смянато му евентуално ще съм благодарен.

Развитието ще го поствам тук.


Vrashkov
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 25 ное 2007 11:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Vrashkov » Сря 12 дек 2007 12:06


Vrashkov написа:Дотук:

сменена демперна шайба - проблемът остава.
сменена зъбчатка - пак същото...

Майсторите вoигат ръце и викат "Незнаем какво става???"

Последния ми вмени, че според него единственото което остава е повреда във вала.

При развитие ще пиша, а м/увременно ако знаете къде да отида за този вал и колко струва смянато му евентуално ще съм благодарен.

Развитието ще го поствам тук.


Току-що майсторът се обади,че има "челна кривина на вала от 4 секунди".Каквото и да означава това.
Някой има ли представа как се коригира, или къде и за колко пари, приблизително?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 12 дек 2007 13:26


Абе пич писах ти че проблема не е от механиката :cry: - ако знаеш само колко пари за глупости си дал и най-лошото разни майстори са ти разхвърляли цели мотор :cry: Тва че вала ти има кривина от 4 незнам си кво си значи че колата е излезнала преди 10-15 години от завода :lol:


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Сря 12 дек 2007 18:44


Ventoman написа:Защо не ходиш някаде да ти направят диагностика ?


Все едно да те питам , що на сестра ми корсата 1.5 тд пали по-трудно и харчи много .

Ако се задържи темата една седмица , като се включат всички разбирачи , ще получиш около 9 диагнози , и ако вярваш на всички ще ти стане лошо . :D


Колега защо не послуша Ventoman ? Маса пари си дал на "стажант-майстори" Иди при Майстор който си знае работата Успех.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 147 госта