запушен интеркулер

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 05 дек 2007 0:14


Твоята забива ,ама до колкото разбирам на колегата не забива отведнъж ,а просто не ще да върви/поне това което е писал/.Което ме насочва към моя проблем - запушени колектори /за справка темата "чистене на колектори" на Ventoman/




790616
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 11 юли 2007 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот 790616 » Сря 05 дек 2007 15:37


[quote="Rabbit_TDI"]Е няма кво толкова да му се хвърля боба като пича писа че е пробвал доста неща.Отделно се вижда че забиването се получава при горе -долу определена скорост/4та 4000 оборта и 5та на 3000/.Гледал ли си механизма на турбината колко ход има?Всички пътища на въздуха провери ли.Само да вметна и друго-на всички ТДИ/поне който съм карал и се возил/ като върнеш малко газта продължават да набират-та вероятно тва дето казваш няма нищо общо с проблема ти.Колко е максималната скорост която постигаш и при какви условия?[/quote]

максимум по надолнище е 150-160 км


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 05 дек 2007 15:40


На право пробвал ли си я?


790616
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 11 юли 2007 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот 790616 » Сря 05 дек 2007 15:41


[quote="Rabbit_TDI"]В момента съм отворил VAG-Scope и гледам един запис дето правихме с klenbuterol при старт от 2-ра или 3та/вече не помна/.Независимо от предавката ,като мине 3000-3100 оборта налягането си кове на 1800-1850 mba :? Мога да ти пратя лог-а ако искаш?/Тогава още не ми беше затапил ЕГР-а/
P.S.Сега го отворих и с Ексел за да гледам цифрите ,а не графиката.При по ниските предавки 1850 mbar достига малко по-бавно към 3100-3200 оборта просто щото турбото няма време да се развърти.При 4та и 5та 1850 се постига още на 2900 щото мотора тогава е вече "озъптен" и турбото лесно го догонва.[/quote]

нещо неми стана ясно можели да ми дообясниш


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 05 дек 2007 16:06


Ми турбото при ТДИ е направено да работи до 0.8 атм /1850-1000мбар/1000 е атмосферното налягане//.В началото на ниски оборти обаче няма кво да го върти и то не дава достатъчно налягане.Когато почне да достига 2800-2900 оборта изгорелите газове са достатъчно за да дадат налягане 0.8 атм.За да не продължи да се качва налягането гейта почва да се отваря/той разтоварва турбот от изгорели газови който го въртят/ от компа за да може да държи 0.8 атм.При мене описах при кви оборти кога е достигнало 0.8 атм /тва пък го гледах от един лог-файл направен с програмка към ВАГ-Ком-а - казва се ВАГ-Скоуп/.


perudji
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот perudji » Нед 27 яну 2008 11:49


Колеги моят проблем е следният при определени обороти 3000-3500,и при определена скорост110-120,колата ми забива.Става въпрос за GOLF TDI 1994г.-1Z мотор.Вече два месеца ходя по 'маистори',които не ми казват нищо смислено ,само ми взимат парите и ме гледат умно.Смених някакъв клапан в които влизат вакууми ,махнах катализатора,смених всички филтри,масло ремъци,правиха ми зацепване на ГНПто.На диагностиката компа показваше нещто от сорта inteik manifolt presure.много ви моля за съвет .Предварително ви благодаря.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Нед 27 яну 2008 19:44


perudji написа:Колеги моят проблем е следният при определени обороти 3000-3500,и при определена скорост110-120,колата ми забива.Става въпрос за GOLF TDI 1994г.-1Z мотор.Вече два месеца ходя по 'маистори',които не ми казват нищо смислено ,само ми взимат парите и ме гледат умно.Смених някакъв клапан в които влизат вакууми ,махнах катализатора,смених всички филтри,масло ремъци,правиха ми зацепване на ГНПто.На диагностиката компа показваше нещто от сорта inteik manifolt presure.много ви моля за съвет .Предварително ви благодаря.
По точно Intake manifold pressure- по-голямо налягане във входящия колектор. Май и ти си за чистене на колекторите, не че това е главната причина, вероятно проблема е в клапан Н75. Закачали ли сте я на слушалка?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 27 яну 2008 21:18


Защо като не разбирате нещо не оставите колите си на по-компетентните да ги поправят и само да си карате и да си правите кефа . Или обичате да си ги трошите :(

дани 94 и комбито тди могат да ти помогнат !


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Нед 27 яну 2008 22:04


Ventoman написа:Защо като не разбирате нещо не оставите колите си на по-компетентните да ги поправят и само да си карате и да си правите кефа . Или обичате да си ги трошите :(

дани 94 и комбито тди могат да ти помогнат !


Ми той е в София, и ние го пращаме към теб за да не се разкарва човека, но ако не можеш да му решиш въпроса, нека се обърне и към нас, но да ти дърпаме хляба от ръцете е грозно...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73 и 46 госта