запушен интеркулер
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
[quote="Rabbit_TDI"]Е няма кво толкова да му се хвърля боба като пича писа че е пробвал доста неща.Отделно се вижда че забиването се получава при горе -долу определена скорост/4та 4000 оборта и 5та на 3000/.Гледал ли си механизма на турбината колко ход има?Всички пътища на въздуха провери ли.Само да вметна и друго-на всички ТДИ/поне който съм карал и се возил/ като върнеш малко газта продължават да набират-та вероятно тва дето казваш няма нищо общо с проблема ти.Колко е максималната скорост която постигаш и при какви условия?[/quote]
максимум по надолнище е 150-160 км
максимум по надолнище е 150-160 км
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
[quote="Rabbit_TDI"]В момента съм отворил VAG-Scope и гледам един запис дето правихме с klenbuterol при старт от 2-ра или 3та/вече не помна/.Независимо от предавката ,като мине 3000-3100 оборта налягането си кове на 1800-1850 mba :? Мога да ти пратя лог-а ако искаш?/Тогава още не ми беше затапил ЕГР-а/
P.S.Сега го отворих и с Ексел за да гледам цифрите ,а не графиката.При по ниските предавки 1850 mbar достига малко по-бавно към 3100-3200 оборта просто щото турбото няма време да се развърти.При 4та и 5та 1850 се постига още на 2900 щото мотора тогава е вече "озъптен" и турбото лесно го догонва.[/quote]
нещо неми стана ясно можели да ми дообясниш
P.S.Сега го отворих и с Ексел за да гледам цифрите ,а не графиката.При по ниските предавки 1850 mbar достига малко по-бавно към 3100-3200 оборта просто щото турбото няма време да се развърти.При 4та и 5та 1850 се постига още на 2900 щото мотора тогава е вече "озъптен" и турбото лесно го догонва.[/quote]
нещо неми стана ясно можели да ми дообясниш
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми турбото при ТДИ е направено да работи до 0.8 атм /1850-1000мбар/1000 е атмосферното налягане//.В началото на ниски оборти обаче няма кво да го върти и то не дава достатъчно налягане.Когато почне да достига 2800-2900 оборта изгорелите газове са достатъчно за да дадат налягане 0.8 атм.За да не продължи да се качва налягането гейта почва да се отваря/той разтоварва турбот от изгорели газови който го въртят/ от компа за да може да държи 0.8 атм.При мене описах при кви оборти кога е достигнало 0.8 атм /тва пък го гледах от един лог-файл направен с програмка към ВАГ-Ком-а - казва се ВАГ-Скоуп/.
Колеги моят проблем е следният при определени обороти 3000-3500,и при определена скорост110-120,колата ми забива.Става въпрос за GOLF TDI 1994г.-1Z мотор.Вече два месеца ходя по 'маистори',които не ми казват нищо смислено ,само ми взимат парите и ме гледат умно.Смених някакъв клапан в които влизат вакууми ,махнах катализатора,смених всички филтри,масло ремъци,правиха ми зацепване на ГНПто.На диагностиката компа показваше нещто от сорта inteik manifolt presure.много ви моля за съвет .Предварително ви благодаря.
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
По точно Intake manifold pressure- по-голямо налягане във входящия колектор. Май и ти си за чистене на колекторите, не че това е главната причина, вероятно проблема е в клапан Н75. Закачали ли сте я на слушалка?perudji написа:Колеги моят проблем е следният при определени обороти 3000-3500,и при определена скорост110-120,колата ми забива.Става въпрос за GOLF TDI 1994г.-1Z мотор.Вече два месеца ходя по 'маистори',които не ми казват нищо смислено ,само ми взимат парите и ме гледат умно.Смених някакъв клапан в които влизат вакууми ,махнах катализатора,смених всички филтри,масло ремъци,правиха ми зацепване на ГНПто.На диагностиката компа показваше нещто от сорта inteik manifolt presure.много ви моля за съвет .Предварително ви благодаря.
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Ventoman написа:Защо като не разбирате нещо не оставите колите си на по-компетентните да ги поправят и само да си карате и да си правите кефа . Или обичате да си ги трошите![]()
дани 94 и комбито тди могат да ти помогнат !
Ми той е в София, и ние го пращаме към теб за да не се разкарва човека, но ако не можеш да му решиш въпроса, нека се обърне и към нас, но да ти дърпаме хляба от ръцете е грозно...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73 и 46 госта