ми колега не си открил топлат вода колегата владко има тема малко по-надолу и тои е специалиста по прекодирането.
честито дано да няма и прекьсване в ниските обороти
Трудно палене на AHF Проблема разрешен
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ventoman написа:Дефекта може да се поправи и без да се задава че е автоматик
И аз мисля така


kombito-tdi написа:ми колега не си открил топлат вода колегата владко има тема малко по-надолу и тои е специалиста по прекодирането.
честито дано да няма и прекьсване в ниските обороти
колега аз ништо не съм открил казвам че колата вече си пали без проблеми без да прекъсва и да мени обороти който мисли че пак ще имам проблеми да сподели какво може да се направи ще съм благодарен
Колеги , искам да ви запитам и за още нещо. Освен проблема с топлото палене ей сега завъртях да пала на студено - навън е сигурно към -10 и запалих с много -ама много зор. Взе да върти на тактове ако мога така да се изразя- все едно на 2 цилиндъра примерно и като запали задимих улицата за първите 5 секунди. цвета не моцах да го видя понеже е тъмно. Дали при паленето студено и топло да ми е общ проблема
брат ми ми каза трябва да се отваря двиателя
мерси


мерси
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
ако отидеш в истински специализиран магазин и попиташ коя е наи-продаваната част за голф 4 ще получиш само един отговор ;
''СТАРТЕР''
струва около 460лв и е консуматив сменя се на 3 години
90% от топлото палене е от него .стандартно топла вьрти около 2-3сек с прекодирането просто пали по лесно има и др начини но това е наи -лесното .
слушаи дани94 и няма да сгрешиш
''СТАРТЕР''
струва около 460лв и е консуматив сменя се на 3 години
90% от топлото палене е от него .стандартно топла вьрти около 2-3сек с прекодирането просто пали по лесно има и др начини но това е наи -лесното .
слушаи дани94 и няма да сгрешиш
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта