AJM Изключва Турбото,защо?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: !

Мнениеот niks76 » Нед 09 дек 2007 22:35


lazar_g2 написа:Май ще трябва да се разглабя , и ако никс е прав ще трябва да :drunk

скоро ще си доида и ще ти припомня :lol:
успех




Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 09 дек 2007 22:41


Сега говоря по скайпа с него . И за мен както ти казах това е втория варянт , но ми се вярваше да е от клапана . Но нека бъде неговото . Ще се пробва първо с турбото .


sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

Как да си оправиш сам колата!!

Мнениеот sstancheff » Пон 10 дек 2007 8:38


http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... sstancheff
Колега, прочети това, дето е с че по черните букви в първия ми пост.


Потребителски аватар
lazar_g2
Мнения: 365
Регистриран на: Нед 14 май 2006 14:22
Автомобил: VW Corrado
Двигател: KR
Местоположение: София

!

Мнениеот lazar_g2 » Пон 10 дек 2007 20:14


АААААААААА ..... нямам време,....................подяволите :evil:
и няма финанси , моментно mhihi


Потребителски аватар
andro69
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот andro69 » Вто 11 дек 2007 0:14


Здравеите,карам 1.9 тди 1з някои знае ли лостчето под турбината при какво положение повишава налягането,при разпънато или по прибрано положение,и какви са рисковете ако въртя по малко и пробвам.?Някои маистор го е пипал и сега гаиката е в краино положение до турбото.Има ли големи рискове?


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Re: Д

Мнениеот Golf_Bora » Пет 14 дек 2007 14:33


lazar_g2 написа:Задължително ще пиша :wink:


Колега какво стана с турбината и проблема ? Като чу за черпене и се покри :wink: кажи поне реши ли проблема а niks76 ще го почерпим .


Потребителски аватар
lazar_g2
Мнения: 365
Регистриран на: Нед 14 май 2006 14:22
Автомобил: VW Corrado
Двигател: KR
Местоположение: София

1

Мнениеот lazar_g2 » Пет 14 дек 2007 21:05


утре :wink:


Потребителски аватар
lazar_g2
Мнения: 365
Регистриран на: Нед 14 май 2006 14:22
Автомобил: VW Corrado
Двигател: KR
Местоположение: София

!

Мнениеот lazar_g2 » Съб 15 дек 2007 23:05


Днес доста добре раздвижих геометрията , отначало не можеше да направи движение от край до край , но след намеса на WD-40 и много механични движения се по-раздвижи ! После течна грес на лостчето и на клапана и ........ :drive за да видим резултата !!!
Поздрави
Колега какво стана с турбината и проблема ? Като чу за черпене и се покри кажи поне реши ли проблема а niks76 ще го почерпим .

ти черпенето остави на мен :wink:


Потребителски аватар
lazar_g2
Мнения: 365
Регистриран на: Нед 14 май 2006 14:22
Автомобил: VW Corrado
Двигател: KR
Местоположение: София

!

Мнениеот lazar_g2 » Нед 30 дек 2007 23:20


Не е само от нагара по лостчето на геометрията :wink:
В понеделник пътувах до ябланица и и пак изключи , но забелязах че като го държа над 2000-2100 об/мин и не падам по надолу няма ядове ! Вентото ще се окаже прав че е от клапана за геометрията , след новата година пак разходи ! Ще пиша като се останови 100% !
Поздрави ! 8)


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 31 дек 2007 1:37


турбина не се 4исти като теб,нищо не си направил
не е от клапана :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: PzKpfW и 45 госта