Никакъв тунинг няма по колата. То ако имаше, колата щеше да върви и на малките предавки, а тя не върви, поне не и преди да направи ремонта. Докато не го видя това как прави 220, няма да повярвам. Моят Пасат е с 1000 подобрения и пак не може да вдигне 220.Golf_Bora написа:А таблото оригинално ли е, а скоростната кутия ? Таз скорост много голяма ми се вижда при заводски зададена за 1з 178км/ч ? Доста тунинг има по таз колица.
Лостче под турбината
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
andro69 написа: със трима човека на магистралата доста време съм карал със 220..Преди ремонта вдигаше 190 км .
Сега кое от двете е вярно 220 или 190 ?? А щом караш с 220 /поне според километража ти / доста време този дизел нормално е да почне да гори 11,да правиш ремонт и сега да задаваш такива въпроси ! Така че помисли си преди да почнеш пак да го "настъпваш"

- andro69
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
190 беше същтия ден преди ремонта,килметража не знам дали е верен,но след разработката пак щте го настъпвам.Само искам да знам дали човека които е правил ремонта е пипал лоста под турбината ,явно ми трябва ваг ком не знам къде има наи близо.Имам 2 снимки сина ми ги прави със gsm ,но не са много качествени щте видя как мога да ги кача.Вече бях пуснал гаста защтото вкара телефона между ръцете ми и малко се притесних .А за това дали е чипосана щте разглобим жабката и щте видим.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Колега не съм специалист , но доколкото съм запознат с устройството на автомобила зад жабката може да изкочи някой аербег . Чиповете доколкото знам са в компютъра а той е в сектора над коша или там около моторчето на чистачките, поне на б4 и ако случайно имаш пауърбокс едва ли са ти го крили зад жабката по скоро е някъде около двигателя.
П.П. ако нещо съм омазал нека спецовете не ми се карат много
П.П. ако нещо съм омазал нека спецовете не ми се карат много

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Ако е Б4 колата компа наистина е зад жабката не ебавайте човека. Само ми е чудно как ше разбере дали е сменян. Пич не търси чип а направо електронния блок в който е чипа. Той е зад жабката. След това сваляш разглабяш и тогава стигаш до чипа. откачи преди това акомулатора. Ако имаш чип е нормално колата да пропушва при рязко ускорение и на 1з турбината почва да пищи повечко . Колата трябва да е по добра на старт. От чип РЯДКО се повишава максималната скорост . Най често се подобравя ускорението и разхода. За да ти гори токова трябва бая да пуши. Аман и от майстори де. Тоя ти казал това оня друго ти казал. Порови се в форума има няколко човека уважавани от всеки който ги разбират нещата. Носиш колата , правят , плащаш, и после кеф на плажа
пс. .......ееееех морето.

пс. .......ееееех морето.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986 и 132 госта