Лостче под турбината

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Сря 12 дек 2007 2:04


Golf_Bora написа:А таблото оригинално ли е, а скоростната кутия ? Таз скорост много голяма ми се вижда при заводски зададена за 1з 178км/ч ? Доста тунинг има по таз колица.
Никакъв тунинг няма по колата. То ако имаше, колата щеше да върви и на малките предавки, а тя не върви, поне не и преди да направи ремонта. Докато не го видя това как прави 220, няма да повярвам. Моят Пасат е с 1000 подобрения и пак не може да вдигне 220.




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 12 дек 2007 18:40


andro69 написа: със трима човека на магистралата доста време съм карал със 220..Преди ремонта вдигаше 190 км .


Сега кое от двете е вярно 220 или 190 ?? А щом караш с 220 /поне според километража ти / доста време този дизел нормално е да почне да гори 11,да правиш ремонт и сега да задаваш такива въпроси ! Така че помисли си преди да почнеш пак да го "настъпваш" :wink:


Потребителски аватар
andro69
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот andro69 » Сря 12 дек 2007 20:27


190 беше същтия ден преди ремонта,килметража не знам дали е верен,но след разработката пак щте го настъпвам.Само искам да знам дали човека които е правил ремонта е пипал лоста под турбината ,явно ми трябва ваг ком не знам къде има наи близо.Имам 2 снимки сина ми ги прави със gsm ,но не са много качествени щте видя как мога да ги кача.Вече бях пуснал гаста защтото вкара телефона между ръцете ми и малко се притесних .А за това дали е чипосана щте разглобим жабката и щте видим.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 12 дек 2007 20:29


Защо ще разглобяваш жабката?


Потребителски аватар
andro69
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот andro69 » Сря 12 дек 2007 20:41


Казаха ми че там е чипа.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Сря 12 дек 2007 21:07


andro69 написа:Казаха ми че там е чипа.


Не е там , провери под задната седалка . Там ти е и чипа , пауар бокса и компютъра който ти командва реактивния двигател скрит в багажника :lol:

Хора , съвземете се . Стига пълнили форума с глупости !


Потребителски аватар
andro69
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот andro69 » Сря 12 дек 2007 21:58


Явно има хора тука които не искат да помагат.


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Сря 12 дек 2007 22:09


Или ако могат да помогнат са далече от теб. Ко да напрайме че сме в другата България... Търси човека от там, инак ще ти се наложи да чакаш докато отидем до морето :lol:


Потребителски аватар
andro69
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот andro69 » Сря 12 дек 2007 22:24


Не знам да има наоколо ваг ком,ако има във Варна щте прескоча. А за чиповете на б4 доколкото съм чел вашите съобщения трябва да са под жабката,в противен случаи глупостите ги пишете Вие.Не искам никои да обидя.Явно трябва да сменя форума,благодаря на всички за полезната информация.ЧАО.


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Сря 12 дек 2007 23:04


Колега не съм специалист , но доколкото съм запознат с устройството на автомобила зад жабката може да изкочи някой аербег . Чиповете доколкото знам са в компютъра а той е в сектора над коша или там около моторчето на чистачките, поне на б4 и ако случайно имаш пауърбокс едва ли са ти го крили зад жабката по скоро е някъде около двигателя.

П.П. ако нещо съм омазал нека спецовете не ми се карат много :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 12 дек 2007 23:36


Ако е вътрешен чип е в компютара /някой запознат да каже дали с ВАГ-Ком може да се засече на 100%/.Ако е паурбокс е вързан към помпата ,или дебитомера.Има и разни други саморъчни изпълнения на паурбокс ,ама с тях няма как да паривш 220 - всъщност за 220 ти трябва освен чип поне сменени дюзи.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 13 дек 2007 9:33


бокса трупа грешки (поне този които гледах с потенциометър) пълна порнография.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 13 дек 2007 9:37


Аз съм с бокс и не трупа.То идеята на бокса е да лъже потенциометъра и за тва на ВАГ-Ком може да показва грешни стойности /ама ти сам каза че и от вътрешен чип показва съвсем различин неща -то по тва може се съди че има чип/


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Чет 13 дек 2007 9:44


Ако е Б4 колата компа наистина е зад жабката не ебавайте човека. Само ми е чудно как ше разбере дали е сменян. Пич не търси чип а направо електронния блок в който е чипа. Той е зад жабката. След това сваляш разглабяш и тогава стигаш до чипа. откачи преди това акомулатора. Ако имаш чип е нормално колата да пропушва при рязко ускорение и на 1з турбината почва да пищи повечко . Колата трябва да е по добра на старт. От чип РЯДКО се повишава максималната скорост . Най често се подобравя ускорението и разхода. За да ти гори токова трябва бая да пуши. Аман и от майстори де. Тоя ти казал това оня друго ти казал. Порови се в форума има няколко човека уважавани от всеки който ги разбират нещата. Носиш колата , правят , плащаш, и после кеф на плажа :wink:

пс. .......ееееех морето.


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Чет 13 дек 2007 11:18


[quote="Brezel"]Ако е Б4 колата компа наистина е зад жабката не ебавайте човека. Само ми е чудно как ше разбере дали е сменян. Пич не търси чип а направо електронния блок в който е чипа. Той е зад жабката. ...

Щом Brezel говори значи е така . :oops:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986 и 132 госта