
Фучене, мучене и т.н. - РЕШЕНО
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
В Смолян като бяхме оня ден имах чувството че ще експлодира нещо .... така се чуваше, дори по едно време се чудихме дали да не спрем. Аз към колата си се държа все едно ми е дете и искам всичко да и е наред и да е в перфектно състояние. Падам се общо взето перфекционист към колата и не мога да понеса че може да и има нещо.... чувствам се като болен, ама то мойто май си е направо психично състояние да се вманячявам толкова много, но съм такъв 

-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
махне ли се катализатора(или пък се избуши), така става - повече шум и повечко вървене.
Днес бях при Лазаров(Ауспуси Лазаров).Има много добри отзиви за него.
Та си сложих трикамерно гърне.Така си го нарича той.
То няма нищо общо с резонаторните които слагат(и аз бях сложил).
Целта му е да запази нивото на шума близо до това когато колата си е с катализатор(човека си ми каза, че с катализатор си е най-добре).
Резултата е доста добър мога да кажа.Колата рязко намали неприятното бучене около 2000 оборота.Имах и едно смотано свирукане(ама не от турбото) пак около 1500-1700 - и то изчезна.А това глупаво свиркане си го имаше колата още като я купих(беше с избушен катализатор), и резнатора(за който съжалявам че сложих) не помогна.
Но и се усети че колата върви по-малко но това мен не ме притеснява, щом даже си върнах ЕГР-а
Така че ако можеш сложи нещо там.Освен ако повечкото шум не те притеснява.
Днес бях при Лазаров(Ауспуси Лазаров).Има много добри отзиви за него.
Та си сложих трикамерно гърне.Така си го нарича той.
То няма нищо общо с резонаторните които слагат(и аз бях сложил).
Целта му е да запази нивото на шума близо до това когато колата си е с катализатор(човека си ми каза, че с катализатор си е най-добре).
Резултата е доста добър мога да кажа.Колата рязко намали неприятното бучене около 2000 оборота.Имах и едно смотано свирукане(ама не от турбото) пак около 1500-1700 - и то изчезна.А това глупаво свиркане си го имаше колата още като я купих(беше с избушен катализатор), и резнатора(за който съжалявам че сложих) не помогна.
Но и се усети че колата върви по-малко но това мен не ме притеснява, щом даже си върнах ЕГР-а

Така че ако можеш сложи нещо там.Освен ако повечкото шум не те притеснява.
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мен не ме притеснява шума, въпреки че като спомена и при мен на 2000 оборота бучи повечко
, но ме притеснява да не се счупи нещо и да ме остави някъде по пътя. Моя катализатор е изтърбушен, не съм слагал резонатор. Колкото до катализатора аз искам да си сложа оригинален, но просто ще е много пари и в момента ги нямам .... може би лятото или есента... не знам но сега притеснението ми е да не вземе да фръкне нещо през капака 


-
- Мнения: 264
- Регистриран на: Чет 06 сеп 2007 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
И при мен, съмнявам се в тамп. на скоростната кутия, видимо може да са здрави,/ гледаха ги уж/ но при натоварване като дам газ и отнема има едно шаване на лоста, оттам си вадя извод има може би "умора" на материалана тампоните и вибрациите от двг се предават назад/ бученето при мен е все едно е самолет, вярно не толкова фрапиращо но дразнещо. Ти сменял ли си тампони, мека връзка или поне гледал ли си как са?
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Звука и при мен е точно все едно някъв самолет или нещо подобно. Тампони не съм сменял никви, а лоста и на мен като подам газ ми мърда с 1см примерно, но си мисля че е нормално. Задната влиза малко и трудно понякога, но не знам дали това зависи от тампона. А колкото до меката връзка ..... днес бях до Сакар Ауто да си взема една тапа и ги попитах за катализатор и задно гърне по какви пари са, а отговора беше фрапиращ - мека връзка се продавала заедно с катализатора на скромната цена от 1300лв, а крайното гърне струва 684-5лв.... ventor2 казва че може да е от болтовете на генерациата и мисля да ходя да ги погледнат, но друго не знам какво да гледам. Днес видях че едно маркуче за вакум ми стърчи свободно без да ходи никаде ... огледах според дължината му някъде за място където да влиза, но не намерих нищо. Нормално ли да да стърчи така това маркуче ?
- Stivi
- Мнения: 8370
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
longora написа:Колкото до катализатора аз искам да си сложа оригинален, но просто ще е много пари и в момента ги нямам
Бе ти да не си се побъркал,да дадеш една торба пари за да пазиш околната среда с тоя катализатор


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта