
Купих си Поло '99 1,9 D-помогнете със съвети...
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
yagoda написа:Термостата се намира над компресора на климатика и за да се свали се сваля самия компресор и ремъка който движи алтернатора, водната помпа... Никси каза че бая се измъчил с моя, доста работа било...
При теб понеже е допълнително слаган климатика и компресора е точно под капачката на термостата и затова се наложи да се смъква компресора. Предполагам че ако е оригинален климатика няма да е така.
Leon_24 звънкаш предврително и се разбираме кога и как


- Leon_24
- Мнения: 29
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 0:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
°niksi° написа:yagoda написа:Термостата се намира над компресора на климатика и за да се свали се сваля самия компресор и ремъка който движи алтернатора, водната помпа... Никси каза че бая се измъчил с моя, доста работа било...
При теб понеже е допълнително слаган климатика и компресора е точно под капачката на термостата и затова се наложи да се смъква компресора. Предполагам че ако е оригинален климатика няма да е така.
Leon_24 звънкаш предврително и се разбираме кога и как![]()
Абе и аз така мислех да направя,но съм от шибаната Дупница и ми се изправя косата като знам ,че трябва да я докарам до София ,а не и е в ред всичко...Ще се наложи да рискувам май и да разчитам само на наличието на парно да ми каже дали не е издухал термостата


- hslavov
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
честито братле, колата е готина. кфтито е че повечето са правени за италия климатците им са присаждани, на алтернатора ролките са сменяни и много други неща. аз съм имал 4 пололта 3 бензинови и 1 дизелово което още карам моито е 99 година. тва което аз ще те посъветвам да направиш е следното:
1 во - провери си нивото на маслото в скоростната кутия.
2-ро - провери си втулките на конзолата която държи оптигача на пистовия ремък.
3-то - има едни семеринги и едни метални прустени на реиката на скоростите. те се чупят и от там изтича маслото и се разваля скоростната кутия а тя е много скъпа и трудно се намира.
4то - тваа с лапата в купето може да е от алармата. слагат на италианските "GT " те са италянски и са големи боклуци правят много проблеми.
5-то - запиши си размера на пистовия ремък ти е 1530, ако почне някога да трака и ходисх по маистори и никои не мойе да ти каже от кжо е да знаеш яе е от ролката на алтернатора тя е някаква фраи лаиф
аз дадих кум 1000 лв по маистори и смених всичко до като открият проблема. струва 170 лв и могат да иа смнят само в Аутотрейд защото се набива по специален начин.
иначе тези полота правят проблем с маховика, суединителите им са бози, жилата на съединителите, скоростите, таблата, светлините по таблото, стартерите.
тва е от мен дано съм бил полезен
ако има нещо пиши на hslavov@avtomarket.bg
1 во - провери си нивото на маслото в скоростната кутия.
2-ро - провери си втулките на конзолата която държи оптигача на пистовия ремък.
3-то - има едни семеринги и едни метални прустени на реиката на скоростите. те се чупят и от там изтича маслото и се разваля скоростната кутия а тя е много скъпа и трудно се намира.
4то - тваа с лапата в купето може да е от алармата. слагат на италианските "GT " те са италянски и са големи боклуци правят много проблеми.
5-то - запиши си размера на пистовия ремък ти е 1530, ако почне някога да трака и ходисх по маистори и никои не мойе да ти каже от кжо е да знаеш яе е от ролката на алтернатора тя е някаква фраи лаиф
аз дадих кум 1000 лв по маистори и смених всичко до като открият проблема. струва 170 лв и могат да иа смнят само в Аутотрейд защото се набива по специален начин.
иначе тези полота правят проблем с маховика, суединителите им са бози, жилата на съединителите, скоростите, таблата, светлините по таблото, стартерите.
тва е от мен дано съм бил полезен
ако има нещо пиши на hslavov@avtomarket.bg
- Leon_24
- Мнения: 29
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 0:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Ами на тази не и е присаждан климатика като гледам...има си всякакви книжки- и за алармата и за климатика-всичко си е комплект ,а в колата изглежда дори не се е пушело-и пепелника си е чистичък и кожата на скоростния лост -нова новеничка,без дупки по седалките....само около дръжките на вратата има странни драскотини сякаш много пъти е отваряно от жена с голям маникюр
Ще дам на човек дето разбира да огледа и да ми каже какво и има ,че аз не разбирам много от коли ,а се напатих от разбирковци дето се гаврят с колите ни и тоя път няма да я карам на случайни "майстори"... Лампата и алармата са ми последна грижа-искам парното и термометъра да работят нормално и да се обслужи човешки за да знам че имам здрава кола в ръцете си и мога да я карам спокойно без да заничам тука и там под капака час по час.

Ще дам на човек дето разбира да огледа и да ми каже какво и има ,че аз не разбирам много от коли ,а се напатих от разбирковци дето се гаврят с колите ни и тоя път няма да я карам на случайни "майстори"... Лампата и алармата са ми последна грижа-искам парното и термометъра да работят нормално и да се обслужи човешки за да знам че имам здрава кола в ръцете си и мога да я карам спокойно без да заничам тука и там под капака час по час.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: CECOTO111 1, Google [Bot] и 51 госта