инерционна ролка за polo
- iavor84
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 21:49
- Автомобил: VW BORA VW POLO
- Двигател: AJM 2000 AEF 1997
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
повдигам темата за да споделя че след 17000км все още ремъка ми изглежда като нов, не е мръднала нито една писта. При мен проблема явно е бил в ролката на динамото. успех на другите колеги.
сега с кеф си карам на климатик и не се притеснявам че ще остана без ремък на пътя
ремък съм сложил на Геитс 5ПК1513


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Е чак пък да съм плюел... Мисля, че доста добре се изразих, но ако не сте ме разбрали значи грешката е моя. Знаете ли какъв беше проблема - АМИ ТОВА, ЧЕ НЕ Е ИМАЛО ПРОБЛЕМ, ПРОСТО НЕКАДЪРНИ "МАЙСТОРИ". Значи когато си купих колата(изобщо не разбирам от коли), отидох както е нормално да сменя масла, ролки и т.н. Познати ме пратиха в един оторизирон сервиз(който в последствие се оказа, че изобщо не е такъв). Освен всички консумативи при купуване на нова кола, хората ми казаха да сменя, всеки и казва различно на мен ми казаха инерционна ролка, това е ролката на алтернатора. Колкото и да не разбирам от коли още в началото видях, че тя е с 6 канала, а прим. тази на хидравликата е с 5 канала. Хората ми излезнаха с номера, че щом съосието е наред значи всичко е ok. Тази ролка струваше около 40 лева и се оказа, че е обикновена. И оттам както съм писал, започна късане на ремъка, 3 пъти ми разбива оптягащата ролка и т.н., това вече съм го писал. Незнайно защо след тия т.н. майстори смених 3-4 сервиза. Първоначално като се сблъскваха с проблема питаха, защо ролката е с 6 канала, но щом видеха съосието и до там. Както писах в предишния отговор, човека който всъщност намери решението ми каза, че в Плевен 95% от майсторите знаят само как се сменя масло и филтри - и се оказа много прав. Точно когато съм пуснал темата вече бях сменил тази ролка с оригиналната от Германия, която ака не се лъжа беше 200 евро. И първия път пак ми скъса, но просто се оказа, че ремъка е имал някакъв дефект. Човека ми даде чисто нов безплатно, ако не се лъжа е около 80 лева и пробег за около 50 хил. километра. И оттогава си карам без никакъв проблем. Това е, а и само да вметна, че тези в първия сервиз ми казаха, че колата не е пребоядисвана на 100 %, другият пък до този главния майстор се изцепи с 1000%. Нали се досещате какво стана. Преди около 2 месеца я пребоядисах. Смешно и в същото време тъжно нали? Затова и преди написах - дано никой да не попада на пишман майстори...
- svetomirica
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 27 ное 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
евала пич само не разбрах каква е тая шайба с обратна посока на въртене ?помагай брат че трябва да влизам в боксаiavor84 написа:повдигам темата за да споделя че след 17000км все още ремъка ми изглежда като нов, не е мръднала нито една писта. При мен проблема явно е бил в ролката на динамото. успех на другите колеги.сега с кеф си карам на климатик и не се притеснявам че ще остана без ремък на пътя
ремък съм сложил на Геитс 5ПК1513
