Какво да взема г3 тди 90 или 110 кс.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пет 07 мар 2008 7:47


Rabbit_TDI написа::shock -ти ако ти се случат сички тия неща наведнъж трябва си ебати каръка.Отделно те бензиновите ГТИ щото нямат дабитомери/1000 пари тука ,а не 200-300/,дюзи .


Колега не ми се спори,казах И АЗ КАРАМ TDI в момента но мисля реално.Спорът ЗА и ПРОТИВ дизела е вечен,но това което казвам и по-горе си е чистата истина.
Чукни никнейма ми на търсачката и ще ти излезе една тема за един ремонт и цените на части за дизели.
И не е задължително да си карък човече,просто дизел от тея години е със сигурност над 350 000 км.Няма кво да спорим и да гледаме километражи.как няма да смениш тези неща с времето,нищо не е вечно.
И да бензиновото 16V GTI НЯМА дебитомер представи си.А за 115-ка съм намирал за 240 лева--който търси намира има една приказка.
И що си мислите всички че турбината е най-скъпото в едно TDI,напротив колега най-евтината като консуматив е тя.От Англия Garrett излиза за 210 лири чисто нова,не ми се спори ама как ама от къде.А ГНП за Г3 ТДИ поръчвахме скоро за мой познат излезе 1400 лева че тук от магазин на VW-AUDI му искаха 3000 с гаранцията.Една дюза от магазина за PD е 1300-1400 лева,а те са 4 нали знаеш.Разпръсквач само за обикновеното TDI има и за 80 лева единия,а ''умната'' дюза колега колко струва, А?????Да не говорим че на дизела всичко му е по-скъпо--и съединител комплект заедно с маховика,и гарнитурите,и филтрите,и маслото,да не говорим че и малко по-честичко се сменят консумативите.А и при 2,18 лв. за литър нафтичка---само за малко над година дизела е скочил със 73 процента,кво праим????
Та за това както казах освен ARL--чето друго не виждам какво си струва да се поддържа от модела Голф.
И въобще мен ми се струва че тук доста често пишат хора които и да карат автомобил с даден двигател,или не са наясно с нещата и цените или не им се е случвало нищо по-сериозно досега,та затова така говорят.Ясно е че който кара дизел ще си го защитава,и аз карам,но имам база за сравнение и мнението ми е съвсем обективно,не ме е срам да кажа кусурите на тея двигатели които никак не са малки откъм финансовата страна за поддръжката им.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 07 мар 2008 8:37


Е именно щото не им се случва де :idea: Мойта кола доиде на неясни 300-400к километри и я карам от 50к километра единственото дето смених е дебитомер за 200 лева от ибей/и то май не е сигурно че трябваше/ и са ми чистени колектори за 40 + разбиване на катализатор - за 30 което си беше оръсвация щото не знаех че кепрамиката се изкопува.За помпа-дюза съм съгласен че са "кашкавалки" и ремонтите са бати цената ,ама АФН и ТДИ са евтинийка.Разпръсквачи БОШ са 200 лева за АФН/klenbuterol продаваше/,а неоригинални са по към 25 лева парчето ,ремонт на помпата/която според супердизел и юнитрейд е за смяна срещу 800 лева/ е към 150 лева,ремонт на турбината е 300 лева.Умната дюза вече е шит :cry: ама аз досега само на един човек от форума съм чул да е сменяна при толкова много дизели.Цената на дизела верно кофти расте ама той бензина не му отстъпва също ,да не говорим че 1З и АФН можеш си ги краша на олио или мизерна нафта колкото ти сърце сака /пак казвам не говоря за капризните ПД/.
P.S.Пак казвам ,че АБФ със газов инжекцион и сичките му климатроници/ТДИ Г3 нямат/ и шукарий за ГТИ ми изглежда по сгоден вариянт именно заради цената на газта ,ама АБФ-ите са редички и газта си иска пари :cry:


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пет 07 мар 2008 8:50


Така си е,аз затова говоря за минусите само,че то ясно че всеки ще говори повече за плюсовете.Но просто колегата се чуди и за GTI,та затова бих му казал да не изпуска и тоя вариант,особено ако е запознат с двигателя и са му ясни всичките кусури и скрити изненади.
Че преди две години откакто започнах да карам и аз дизел уж си мислех че знам това онова,но се оказа че в действителност не е така.
И тея цени на горивата все повече ме дразнят,и да имам пари направо ме е яд да ги давам за българските бълвочи които ни предлагат по родните бензиностанции,няма значение за дизел ли,за бензин ли или за газ говорим.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 07 мар 2008 8:54


propparo написа:Така си е,аз затова говоря за минусите само,че то ясно че всеки ще говори повече за плюсовете.Но просто колегата се чуди и за GTI,та затова бих му казал да не изпуска и тоя вариант,особено ако е запознат с двигателя и са му ясни всичките кусури и скрити изненади.
Че преди две години откакто започнах да карам и аз дизел уж си мислех че знам това онова,но се оказа че в действителност не е така.
И тея цени на горивата все повече ме дразнят,и да имам пари направо ме е яд да ги давам за българските бълвочи които ни предлагат по родните бензиностанции,няма значение за дизел ли,за бензин ли или за газ говорим.

:да: - на дилемата дизел или бензин отговора все повече става да си купиш жилище близо до работата :cry:


Потребителски аватар
recaro_7
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
Двигател:
Местоположение: Благоевград

sorry

Мнениеот recaro_7 » Пет 07 мар 2008 15:57


опа
извинявам се момчета....не сте ме разбрали или не съм се изказал както трябва.
Аз карах Г3 ГТИ-115кс. 2 години и три месеца,но преди 2 седмици го ударих жестоко,та за този период му направих само 16000км.Та знам за какво става въпрос.
Газовата ми е нова и ми седи в мазето.
Харчеше ми 7.5-12 литра газ.
Та дето се казва този сладолед вече съм го опитвал.
Сега искам да пробвам как е с дизелова кола.
карах тди 90-ка,ма неми се видя нищо особено,
та се чуда дали си заслужава 7000лв за АФН
Татко е рейсаджия,а газово си имам и в двата случея ще се возя изгодно.
Та на огледа по автокъщите ми хланаха око 2 ТДИ-та и едно ГТИ,
та сега незнам кво да прявя,ако АФН-а беше поне 6500лв да го вземе човек,но продавача не дава и дасе продума за по-малко.
А ГТИ-то е 5800 и то Едишън 97г 5вр. и всички екстри.
охх :? :? :? за Бора няма $
мразя такива дилеми...
имаче на дизела не ми хареса само едно,че като го палиш и гасиш,много вибрации бе братя.
за Абф ако взема,другият път може да не излезя невредим :cry:
определено май ще е дизел.......... :arrow:


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Пет 07 мар 2008 16:02


От друга страна пък колега тези дизелови Голф 3 са със супер завишени цени,както по твои думи виждам AFN за 7000 лева си е множко,че то за още 2000 лева спокойно си взимаш 1,8Т Г4,и това за тея които ще скочат веднага срещу това предположение мога да изляза с пресен пример.
Та ти си решаваш,за мен лично Г3 TDI за 7000 лева,който най-много ще е '97 година ми се виждат множко.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 07 мар 2008 16:08


Зимай ГТИ-то за 5500 слагаш чипче,дюзи и пипаш малко турбото+малко профилактика и ти ляга на 6000 :wink: -оставаш с кола дето върви яко ,а е с проста турбина и сравнително елементарна за обслужване.
P.S.Ако имаш лаптоп мога да ти дам кабел да провериш дебитомера и турбината на посочените варианти.
P.S.Във форума също се продават няколко ТДИ-та - гледал ли си ги?


Потребителски аватар
recaro_7
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
Двигател:
Местоположение: Благоевград

аха

Мнениеот recaro_7 » Пет 07 мар 2008 18:08


да имам лап топ за 2000лв. от Сащ


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: аха

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 08 мар 2008 14:08


recaro_7 написа:да имам лап топ за 2000лв. от Сащ

Тва за цената и от къде ми беше безкрайно необходима информация :lol: Ако искаш пиши на ЛС да дойдеш да вземеш кабела като ходиш да копуваш колата.


Потребителски аватар
recaro_7
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
Двигател:
Местоположение: Благоевград

сорру

Мнениеот recaro_7 » Съб 08 мар 2008 16:04


:oops:


Потребителски аватар
recaro_7
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
Двигател:
Местоположение: Благоевград

ааааа

Мнениеот recaro_7 » Нед 09 мар 2008 9:49


Искам да питам още нещо....
АЗ до сега не съм бил собственик на дизелов автомобил...
та въпроса ми е ??? Стори ми се,че АФН-а е малко по тих от 1 З????
Има ли такова нещо или си въобразявам :lol:
За разхода мисля,4е е еднакъв,нали :roll:
И има ли някой на представа колко е разликата в годишният данък
между 90 и 110 кс.
Благодаря ви...


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Нед 09 мар 2008 10:04


100лв.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Re: ааааа

Мнениеот propparo » Нед 09 мар 2008 10:17


recaro_7 написа:Искам да питам още нещо....
АЗ до сега не съм бил собственик на дизелов автомобил...
та въпроса ми е ??? Стори ми се,че АФН-а е малко по тих от 1 З????
Има ли такова нещо или си въобразявам :lol:
За разхода мисля,4е е еднакъв,нали :roll:
...


Не ти се е сторило,1Z е най-шумното TDI в каталога на VAG,даже и те си го признават.Нормално е все пак като за първа разработка.
Разхода има такива минимални разлики,че спокойно може да се нарече еднакъв.


Потребителски аватар
vogi
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 12 юли 2007 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот vogi » Нед 09 мар 2008 10:43


здравеите колеги ако може и аз да се намеся от тази година данака се определя от кметовете по общини и на всякаде варира но не е като на бензинката като се вземе в предвид когато я вписваш в регистера на общината пиши задължително че има катализатор 50% на долу а до колкото разбрах главата моеш да сия строшиш и с тди-то шума не е толкоз от значение ама 110 си е 110 моят е 90 но от 110 лесно става 140


Потребителски аватар
recaro_7
Мнения: 73
Регистриран на: Чет 10 яну 2008 20:49
Автомобил: Vw Passat B5.5 tdi
Двигател:
Местоположение: Благоевград

ехтра сте,ей

Мнениеот recaro_7 » Нед 09 мар 2008 18:39


ей, момчета пълните ми душата...
евала за микновенните и точни отговори.
ох и аз искам 110кс.,но си е 1000лв. отгоре :cry:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта