AFN-а ми забива

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Вто 25 мар 2008 19:26


meen написа:благодаря на всички които ми помогнаха да реша проблема със забиването. проблема го реших с раздвижване на геометрията.взех масло смазах оста която влиза в турбото и започнах да раздвижвам вилката около 1 час и всичко се оправи веднага сложих ваг кома и не прави вече грешка и се форсира до краи

Да ама не : отстранил си временно последиците :roll: , ако мислиш да си я караш таз колица ? иди при колега който е правил упражнението със свалянето и ПОЧИСТВАНЕ на геометрията.
Защото като "гръмне" турбото много "боли" Ти си решаваш :oops:




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 26 мар 2008 9:23


eeedddeee написа:
meen написа:благодаря на всички които ми помогнаха да реша проблема със забиването. проблема го реших с раздвижване на геометрията.взех масло смазах оста която влиза в турбото и започнах да раздвижвам вилката около 1 час и всичко се оправи веднага сложих ваг кома и не прави вече грешка и се форсира до краи

Да ама не : отстранил си временно последиците :roll: , ако мислиш да си я караш таз колица ? иди при колега който е правил упражнението със свалянето и ПОЧИСТВАНЕ на геометрията.
Защото като "гръмне" турбото много "боли" Ти си решаваш :oops:

Аз пък не съм убеден.Как точно ще гръмне като спре пак геометрията.Изчистването също не е вечно решение - да не говорим ,че човъркаш отваряш и затваряш вече сработили части :!: Ако го направи пак то ще е след доста километри и пак същото упражнение :idea:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 26 мар 2008 9:31


Rabbit_TDI написа:
eeedddeee написа:
meen написа:благодаря на всички които ми помогнаха да реша проблема със забиването. проблема го реших с раздвижване на геометрията.взех масло смазах оста която влиза в турбото и започнах да раздвижвам вилката около 1 час и всичко се оправи веднага сложих ваг кома и не прави вече грешка и се форсира до краи

Да ама не : отстранил си временно последиците :roll: , ако мислиш да си я караш таз колица ? иди при колега който е правил упражнението със свалянето и ПОЧИСТВАНЕ на геометрията.
Защото като "гръмне" турбото много "боли" Ти си решаваш :oops:

Аз пък не съм убеден.Как точно ще гръмне като спре пак геометрията.Изчистването също не е вечно решение - да не говорим ,че човъркаш отваряш и затваряш вече сработили части :!: Ако го направи пак то ще е след доста километри и пак същото упражнение :idea:

гърмят не ами гърмят-турбина не се 4исти с раздвижване :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 26 мар 2008 9:37


В такъв случей си оттеглям мнението :)


Потребителски аватар
sasho_mf
Мнения: 622
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
Автомобил: Toyota Corolla Verso
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот sasho_mf » Сря 26 мар 2008 18:09


Пиша и аз в темата тъй като съм със същия мотор и същия проблем.След посещение в Бош сервиз в Пловдив хората там казаха че са запознати с подобен проблем,който те наричаха притурбиране.След бош тест и тест в движение компа изплю грешка като на колегата.Приемчикът на сервиза ми каза,че клапанът за управление на турбото най-вероятно е дефектирал и се налага неговата смяна.Беше сменен - 235 лв.Колата се промени коренно.Пълнеше си оборотомера без грижи.При една от форумните срещи в Пловдив нашия колега kombito-tdi ми каза че това едва ли ще ми реши проблема и това най-вероятно е временно.Тъй като аз бях ходил при него в Карлово и бяхме правили там десетки тестове и процедури по раздвижване на геометрията при мен нещата просто не се промениха.Мнението му беше,че вероятно става въпрос за силна замърсена геометрия или механичен проблем вътре в турбото.Оказа се абсолютно прав.Месец след като бях в Бош сервиз колата отново заби но не вече като преди на 3000 об а на около 3800-4000об.Веднага се върнах в сервиза още на следващия ден и показах приемния документ на колата в който се вижда че там е била едва преди месец.Държа да кажа че според мен хората в сервиза бяхя коректни.След нови тестове ми се обадиха и казаха че трябва да се свали турбото за профилактика.След няколко часа колата беше готова.Обяснението от тях беше - в следствие на повреден клапан за управлението на турбото се е замърсила геометрията и оттук е бил проблема.Тази процедура ми струваше 45 лв.Сега вече месец и половина нямам никакви проблеми.Колата върви като луда а гори малко.Между другото имам един клапан Н75-този свален от мен в наличност и ако някой иска да си прави тестове го подарявам.

Изображение


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Сря 07 май 2008 19:57


и моят АФН забива(прави го много рядко) когато я изцепя на 1-ва след 3000 об. сякаш горивото не и стига или помпата изключва?мотора е с чип(в случай ,че има някакво значение) :gruebel


Потребителски аватар
tosho_vr6
Мнения: 203
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот tosho_vr6 » Сря 07 май 2008 22:27


браво


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Чет 08 май 2008 7:28


Малко газ им давате на тия колици , за туй така !
Махай катализатора и иди пробвай колко може да вдигне , в продължение на София-Бургас :wink:
Ще дадеш същите пари за гориво, ама поне ще заведеш някоя приятелка да си плацика дупето :)


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 08 май 2008 7:35


Dobromirski написа:Малко газ им давате на тия колици , за туй така !


Е в това се крие голата истина :wink:


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Чет 08 май 2008 7:53


andonov написа:
Dobromirski написа:Малко газ им давате на тия колици , за туй така !


Е в това се крие голата истина :wink:


Даааа многооо правилно!!!!!!!!


Потребителски аватар
meen
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот meen » Чет 08 май 2008 9:48


и аз това си мисля защото приятелката-ми я кара и не и дава газ.това което направих беше временно, сега пак забива и ще отварям турбината за почистване пак ще пиша и ще снимам


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 08 май 2008 10:02


andonov написа:
Dobromirski написа:Малко газ им давате на тия колици , за туй така !


Е в това се крие голата истина :wink:

А колко бензин се слагаше на половин резервоар нафта?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 08 май 2008 10:06


Adnan написа:
andonov написа:
Dobromirski написа:Малко газ им давате на тия колици , за туй така !


Е в това се крие голата истина :wink:

А колко бензин се слагаше на половин резервоар нафта?


Това за какво ти е сега?По принцип се слага зимно време при много ниски температури, защото нафтата ни излиза от Лукойл за -10гр.
Около 5-8%.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Чет 08 май 2008 10:27


andonov написа:Това за какво ти е сега?По принцип се слага зимно време при много ниски температури, защото нафтата ни излиза от Лукойл за -10гр.
Около 5-8%.

Преди никси беше писал да се сипва 1 литър на нещо си. И така 20-30 км на 4000 оборота да се кара.
Но нещо не мога да му намеря темата а и изобщо се чудя защо беше писал да се сипва бензин като цяло.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Чет 08 май 2008 14:06


Бензинеца , Niksi май го беше писал за помпата. Не разглабяй нищо ами ако не си избил катализатора , го мащай и яко Гааааззззз. Ако мине в сервизен режим, гасиш/палиш и пак газ !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта