


Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор
Ами какво да ти кажа .. струва ми се че работи по добре с 0W30. Иначе не е проблем да сложа другия път 5W40 щом ще е по-добре. А 15 000км не са ли множко ?
Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор
Литър на 10000км. за мен е много, въпреки че по книжка го дават толкова. За 10000км. доливам около 200~300грама.
Защо в началото на темата казваш, че доливаш с 5W40, а маслото е сменено с 0W30? Ако те кефи да си сменяш маслото по-често, с което по никакъв начин не удължаваш живото на мотора, поне го сменяй с 5W40 505.01, което е по евтино и най-важното е предписано за мотора ти. Има резон да караш с такова масло, само и единствено ако живееш в някоя от скандинавските страни, северната част на Канада или нещо подобно, понеже там е по-студено.
Защо в началото на темата казваш, че доливаш с 5W40, а маслото е сменено с 0W30? Ако те кефи да си сменяш маслото по-често, с което по никакъв начин не удължаваш живото на мотора, поне го сменяй с 5W40 505.01, което е по евтино и най-важното е предписано за мотора ти. Има резон да караш с такова масло, само и единствено ако живееш в някоя от скандинавските страни, северната част на Канада или нещо подобно, понеже там е по-студено.
- chain
- Мнения: 160
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 11:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор
аз карам Mobil 5W40 и го сменям на 10.000км. вече имам 100.000км с моята кола и небара нито грам от смяна на смяна.
- vw_manqk
- Мнения: 1136
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор
Колега и аз съм с "asz" мотор карам със оригиналното масло за vw 5w40,последния път го смених на 14600 и ми беше смукнало около 150 мл.Поздрави
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор
Добре .. значи другия път и аз се взимам такова
Много ви благодаря че ме ориентирахте 


- kok12
- Мнения: 640
- Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор
В момента съм с Мотул 5w40 не съм доливал и не ми се е налагало за 14 500км (засега),но се узлушвам и възнамерявам отново да ползвам услугите на тази фирма. Колеги,ако има сред нас, нека уредят една минимална отстъпка за да си закупим масло на по разумна цена. Това за което говоря е 125лв. с ДДС за 5 литра.
Поздрави
Поздрави
Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор
При положение че ASZ събира 4 литра заедно с филтъра и нивото на маслото е до където е нарязана щеката, като вземем предвид, че колите ви не пипат маслото, защо трябва да си купувате 5литрови туби, единия литър така и така ви остава излишен?
- kok12
- Мнения: 640
- Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор
Добре колега.
Аз сменям за 1-ви път на тази кола и знам,че побира 4 и малко в литри,за което няма да споря,но не се замисли,че нямат разфасовка от 4 литра Motul Specific 505.01 5w40
http://us.st12.yimg.com/us.st.yimg.com/I/ltbmotorsport_2041_20967847
Дай сега един съвет и за мен лично при смятана,ако имаш и възможност за идея от това масло за закупуване.
Поздрави
Аз сменям за 1-ви път на тази кола и знам,че побира 4 и малко в литри,за което няма да споря,но не се замисли,че нямат разфасовка от 4 литра Motul Specific 505.01 5w40
http://us.st12.yimg.com/us.st.yimg.com/I/ltbmotorsport_2041_20967847
Дай сега един съвет и за мен лично при смятана,ако имаш и възможност за идея от това масло за закупуване.
Поздрави
Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор
Точно 4 литра си събира заедно с филтъра. Ако сложиш и малко отгоре, маслото ти ще иде до горната извивка на щеката, което според мен не е добре. Аз затова ползвам Fuchs, понеже е в разфасовки от 4л. които са достатъчни за моята кола. Първия път си взех и една опаковка от 1л. в случай че има нужда от доливане, но на следващата смяна ще си взема само една туба от 4л. която струва 87лв.
Нямам преки впечатления от Мотул, но според мен Фукс е по-добро от Кастрол на моята кола.
Нямам преки впечатления от Мотул, но според мен Фукс е по-добро от Кастрол на моята кола.
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор
Колега аз съм с ASZ,BORA TDIпреди около месец смених за първи път масло вече съм минал около 1000км и не е "пипнала" но нямам наблюдения като цяло.Само като инфо заложих на ESSO 505.01
както го изисква "протокола" това беше най-евтино от предлаганите с тази спецификация.В HAAS Пловдив изкаха 168лв. за 5л. а в Омникар Пловдив 5л ESSO 505.01 107лв. Смяна на 15000км.
както го изисква "протокола" това беше най-евтино от предлаганите с тази спецификация.В HAAS Пловдив изкаха 168лв. за 5л. а в Омникар Пловдив 5л ESSO 505.01 107лв. Смяна на 15000км.
- kok12
- Мнения: 640
- Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор
Така си е колеги,трябва да се придържаме към 505.01. За ESSO знам,че е с една идея под Mobil,тоест то пак си е на Mobil,но е малко по евтинко. За тези 4 литра не съм се замислял хмммм. Имам една молба, след като смените маслото и филтрите как оправяте борд-компа да Ви напомни след 15 000км или 1 година да го смените отново с прилежащите му филтри?
Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор
kok12 написа:Така си е колеги,трябва да се придържаме към 505.01. За ESSO знам,че е с една идея под Mobil,тоест то пак си е на Mobil,но е малко по евтинко. За тези 4 литра не съм се замислял хмммм. Имам една молба, след като смените маслото и филтрите как оправяте борд-компа да Ви напомни след 15 000км или 1 година да го смените отново с прилежащите му филтри?
На мен ми го занулиха с Bochs ESI Tronic, но доколкото знам става и с VAGCOM. Тъй като вече имам VAGCOM, следващя път ще се пробвам аз да си го зануля

VW Service Interval Reminders
- kok12
- Мнения: 640
- Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор
Тебе те знаеме,ма да видим ние ко ще правим.
Сега идвам от представителя на Motul за Варна,като масло Motul 5w40 Spec. 505.01
5 литра - 128лв.
филтър мсаслен - 15лв.
смяна + зануляване на борд - 20лв.
Поздрави
Сега идвам от представителя на Motul за Варна,като масло Motul 5w40 Spec. 505.01
5 литра - 128лв.
филтър мсаслен - 15лв.
смяна + зануляване на борд - 20лв.
Поздрави
- kn9453
- Мнения: 731
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 21:00
- Автомобил:
- Двигател: AHF 99
- Местоположение: Kn
Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор
имам един "тъп" въпрос:
как да разбера на мойта BORA "ASZ" (10.2001) дали на борда има функция за зануляване,прочетох че трябва да има лепенка на капака но уви, няма никаква лепенка никъде!!!(затова в КАТ-Кюстендил я държаха цял ден докато не дойде ЕКСПЕРТ от гранична полиция) има ли друг начин?
как да разбера на мойта BORA "ASZ" (10.2001) дали на борда има функция за зануляване,прочетох че трябва да има лепенка на капака но уви, няма никаква лепенка никъде!!!(затова в КАТ-Кюстендил я държаха цял ден докато не дойде ЕКСПЕРТ от гранична полиция) има ли друг начин?
- kok12
- Мнения: 640
- Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор
kn9453 написа:имам един "тъп" въпрос:
как да разбера на мойта BORA "ASZ" (10.2001) дали на борда има функция за зануляване,прочетох че трябва да има лепенка на капака но уви, няма никаква лепенка никъде!!!(затова в КАТ-Кюстендил я държаха цял ден докато не дойде ЕКСПЕРТ от гранична полиция) има ли друг начин?
Пич,невиждаш ли,че тук всички сме с този тип мотори и разискваме какво ли не,имаш разбира се. Ти откога я караш тази кола,че да незнаеш
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта