Заминала турбина на 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bobitur » Чет 03 апр 2008 13:49


Ами днес е свалих голям зор, ама стана. Срещу скромната сума от 450 лева ще е готово до вечерта(пълен комплект без охлюва и перките) и утре ще го слагам. Не знам дали ще мога да изчиста колекторите, че се закучиха свалянето им утре ще реша пак дали да ги развивам. А за другите тръби на интеркулера много играчка да ги свалям. Утре ще пиша какво е станало.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 03 апр 2008 14:11


Изчисти колекторите на 100% - няма да съжаляваш ,а щом турбината ти е текла значи там е адска мизерия.


Потребителски аватар
bobitur
Мнения: 1172
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
Двигател: 1Z
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bobitur » Съб 05 апр 2008 0:51


Днес е сложих (турбинката) и вече е чувам как си свисти преди не се чуваше така осезаемо. Ама да не си зад мен при високите обороти 3000-4000 едни пушилки от маслото което е в ауспусите. Затапих и ЕГР - и не намирам кой знае каква разлика във вървенето. Трябва да пусна една тема за колите от Италия ама да не правя реклама на авто търговците. Турбината беше толкова набъкана със буклуци че направо поставих рекорд в реал турбо. Бат Данчо (майстора) ми каза че не е сменяно маслото незнаино колко хил. км. Сега мисля да направя една смяна на 300-400 км. и една на 2000-3000 км. да се поизчисти, че не ми се мисли какво ще е в картера. След това почвам нормално да си го сменям. Преди години брат ми имаше една ГТИ и при него имаше проблем с това не сменяне на масло от Италия. Ниско маслено налягане и жабарите му изкарали лампата на таблото да я продадат. Като се залута по майстори почнаха от основен ремонт и накрая се опправи с едно почистване на картера(толкова беше мръсен, че не се виждаше мрежата ) и маслената помпа. Така че хора гледайте хубаво колите от Италия ако се улучи ще кара ама ако не :!:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 07 апр 2008 13:01


Има добавки за изчистване на маслените пътища/гледам това ще правиш със това прислагване на маслото/.Другото е че според мен най-добре да свалиш картера и квото можеш да изчистиш по него и част от пътищата.Другото е че маселните пътища на турбината също тряБва да ги изчистиш :!:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта