Система за разбиване на маслото
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Моля да имат предвид потребители MMT2 и Ventoman (който беше спрял да пише във форума) да спазват добрия тон и да се въздържат от иронични забележки и обиди!!! Прочетете добре правилата! Ако някой иска да докаже правотата си, това става с факти - снимки, текст и т.н. Това, че обиждаш означава, че ти липсват познания и аргументи, нищо друго. Темата би била интересна за всички - така ще научим повече за устройството на дизеловите двигатели. В спора се ражда истината, но го карайте по-спокойно.
Сигурно е така. Но аз лично съм човек в двете крайности. Когато видя някоя глупост май наистина доста остро реагирам.
Иначе по темата. Просто ми прозвуча тъпо..>Ама те нали се въртят и айдеее и разбиват маслото значи ролята им е да разбиват маслото?!?!, което е някаква истина, но погледнато от чисто логична точка, а не нещо реално. Сега да почнем да обясняваме как при ск. кутия маслото се разбива като се сменят предавки и зъб. колела играят същата роля. И от тук да почваш да обясяваш на някого система за разбиване на маслото еее тъпо ееее...
За задвижването на маслената помпа то и в темата е показано веригата--> шестограма има си и снимка и обяснение...
Иначе аз съм изключително доволен от Вентомана правил ми е няколко ремонта и диагностики. От София съм и при него ходя.
П.П И май всичко по темата се изясни, да няма повече спорове и караници и лични обиди... Защото не само, аз вентомана, ами и Никс не си поплюва... Забележките да са за всички страни..
Иначе по темата. Просто ми прозвуча тъпо..>Ама те нали се въртят и айдеее и разбиват маслото значи ролята им е да разбиват маслото?!?!, което е някаква истина, но погледнато от чисто логична точка, а не нещо реално. Сега да почнем да обясняваме как при ск. кутия маслото се разбива като се сменят предавки и зъб. колела играят същата роля. И от тук да почваш да обясяваш на някого система за разбиване на маслото еее тъпо ееее...
За задвижването на маслената помпа то и в темата е показано веригата--> шестограма има си и снимка и обяснение...
Иначе аз съм изключително доволен от Вентомана правил ми е няколко ремонта и диагностики. От София съм и при него ходя.
П.П И май всичко по темата се изясни, да няма повече спорове и караници и лични обиди... Защото не само, аз вентомана, ами и Никс не си поплюва... Забележките да са за всички страни..
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вижте, тук става въпрос за нещо съвсем друго. Спора тръгна от АРЛ двигателя и се превърна в урок по устройство на дизеловите двигатели на ФВ. Няма лошо, колкото повече информация, толкова по-добре. Но нека тази информация, при наличието на спор, да бъде подкрепена с факти - снимки, схеми, чертежи, текст или друго, подкрепящо тезата на единия или другия.
П.П: Да не се окаже накрая, че всички сте прави.
П.П: Да не се окаже накрая, че всички сте прави.
- jeko01
- Мнения: 80
- Регистриран на: Нед 04 ное 2007 22:28
- Автомобил: pasat B5
- Двигател: AFN 1.9 TDI
- Местоположение: провинциятя
ok
БРАВО
но в крайна сметка кой е прав




- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
MMT2 написа:Ами на снимката са балансиращи валове... Те си имат определена функция. И това НЕ Е система за разбиване на маслото..>Да има легло за маслото, но това че то се движи на някъде не означава, че е система за разбиване на маслото обясних го със скоростната кутия....
Та това е...
ако някога полу4иш достъп до малко по специализирана информация и пак ще си смениш позициите-засега маи все още няма нещо което съм споделил и да не е така;след като ти поразгледах няколкото мнения ,защо ли ми се струва 4е си втория компютър на Вентоман

истината ще излезе все някога ,относно тия валове също-като поостарее двигатела ще има инфо и за него в нета(каквото има за сега е само за оторизираните сервизи и то не се обяснява съвсем вси4ко)които търси намира на4ин за полу4аване на интересуващата го информация
п.п скоро ще съм в София -даи някакви координати за връзка,да си поговорим по о4и в о4и,4е нещо не ми е ясно.....
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ники , не мисли че една седмица си седях на задника . Получих доста информация . Но каквото и да ти обяснявам нямаше да е достатъчно . За това исках да има поне една нагледна тема в tdiclub.com
На мен са ми ясни приятелските ви отношения с Добрин Балчев , и ми е ясно че стига да му кажеш веднага ще изтрие темата . Но за ме е по-важна истината .
Стига си изпъквал това име Фолксваген груп . Това някаква абревиатура ли е ?
С MMT2 съм се видял за пръв път преди около 3 месеца , и съм се виждал не повече от 3 пъти .
И последното по темата .
Каквото и да се е случвало на маслото в картера , мине ли през маслената помпа всичко е изтория ! Няма такива работи кат разбиване на маслото , то да не се съсирва , пресича или да става на бучки .
Ако пък успее да стане още по рядко отколкото е при 60градуса , не мислиш ли че ще е вредно за турбината ?
На мен са ми ясни приятелските ви отношения с Добрин Балчев , и ми е ясно че стига да му кажеш веднага ще изтрие темата . Но за ме е по-важна истината .
Стига си изпъквал това име Фолксваген груп . Това някаква абревиатура ли е ?
С MMT2 съм се видял за пръв път преди около 3 месеца , и съм се виждал не повече от 3 пъти .
И последното по темата .
Каквото и да се е случвало на маслото в картера , мине ли през маслената помпа всичко е изтория ! Няма такива работи кат разбиване на маслото , то да не се съсирва , пресича или да става на бучки .
Ако пък успее да стане още по рядко отколкото е при 60градуса , не мислиш ли че ще е вредно за турбината ?
Последна промяна от Ventoman на Вто 08 апр 2008 8:43, променено общо 1 път.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ventoman написа:На мен са ми ясни приятелските ви отношения с Добри , и ми е ясно че стига да му кажеш веднага ще изтрие темата . Но за ме е по-важна истината.
Ще бъде доста добре за теб, ако не намесваш Добрин Балчев в спора ти. Добри съм за приятелите си, не и за теб, с който нямам възможността лично да се познавам. На Добрин Балчев никой нищо не му казва, той сам решава какво да прави.
По темата - така и не можах да разбера как не обясни защо бъркаш четири- и трицилиндровите двигатели ...
Ventoman написа:На първата снимка за който не знае това е балансиращ вал ... Влага се поради факта че колата е 3 цилиндрова
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
откога на загрял двигател маслото стои на 60 градуса?
вземи по4ети още малко-не го приемаи като заяждане
по нагоре си писал за велики хора-за марката това са инженерите от Фвгруп-не е име без покритие(даже и форум си нямат)
само с теория без практика по конкретна тема си е 4иста драсканица,някога ако видиш наживо устроиството на 2.0тди сам ще разбереш много неща-със снимки не е същото
п.с темата стои и даже не е модерирана-защо намесваш други хора?
вземи по4ети още малко-не го приемаи като заяждане
по нагоре си писал за велики хора-за марката това са инженерите от Фвгруп-не е име без покритие(даже и форум си нямат)
само с теория без практика по конкретна тема си е 4иста драсканица,някога ако видиш наживо устроиството на 2.0тди сам ще разбереш много неща-със снимки не е същото
п.с темата стои и даже не е модерирана-защо намесваш други хора?
Последна промяна от niks76 на Вто 08 апр 2008 10:23, променено общо 1 път.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Ventoman написа:поради факта че си приличат . и в работата на монитора на който гледах снимката едва се чете текст камоли да видиш ясна снимка . Хайде ти ми кажи без да питаш никой колко биели виждаш на снимката![]()
стана ми ясно че с вас не може да се дискутира . Секта
достатъ4но е да се види 4е две биели са на едно ниво и става ясно 4е е 4етирицилиндров мотор-елементарно е за всеки лаик
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
.. баси .. каква драма сте си спретнали тука ..
.. КОЛЕГИИИ .. не знам за другите .. но аз се се опитвам да Ви уважавам за това .. че сте тук .. и за това .. че споделяте знанията и опита си .. всеки може да даде грешен съвет или мнение .. не разбирам и какво е провокирало това "мерене на влакчетата" дето сте си го спретнали .. нито клетвите за неписане и т.н. .. УВАЖАВАЙТЕ се повече бе хора .. уш сме големи момчета вече ..
.. КОЛЕГИИИ .. не знам за другите .. но аз се се опитвам да Ви уважавам за това .. че сте тук .. и за това .. че споделяте знанията и опита си .. всеки може да даде грешен съвет или мнение .. не разбирам и какво е провокирало това "мерене на влакчетата" дето сте си го спретнали .. нито клетвите за неписане и т.н. .. УВАЖАВАЙТЕ се повече бе хора .. уш сме големи момчета вече ..

Не случайно ника ми е :eeedddeee в превод е като "ХАЙДЕ СТИГА БЕ"
чета чета и неиздържах ,тук спор невиждам само някакво детско подскачане
.
niks76 виждаш ми се улегнал отстъпи в тоз безмислен спор. Кой колко и дали нека времето покаже. От няколко дни бой с петли наблюдаваме тука.
Жалко за "малкия" както се изразява "combitoTDI" с когото съм се срещал и ми се видя коректен човек а и не съм аз човека да казвам кой е по- по- най-майстор , но чак сега разбирам защо спря да спори с "ventoman"
А ние незнаещите чакаме да се успокоите и да ни помагате.
П.П. нищо лично към никого просто стига агресия и тук по форума
дано в скоро време не ми се налага
помощ , че с тоя пост ще засегна накого 
чета чета и неиздържах ,тук спор невиждам само някакво детско подскачане


niks76 виждаш ми се улегнал отстъпи в тоз безмислен спор. Кой колко и дали нека времето покаже. От няколко дни бой с петли наблюдаваме тука.
Жалко за "малкия" както се изразява "combitoTDI" с когото съм се срещал и ми се видя коректен човек а и не съм аз човека да казвам кой е по- по- най-майстор , но чак сега разбирам защо спря да спори с "ventoman"

А ние незнаещите чакаме да се успокоите и да ни помагате.
П.П. нищо лично към никого просто стига агресия и тук по форума




Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], MapTo_D и 79 госта