AHU питане

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Сря 21 май 2008 13:04


Ми тя и да удря за миг 1.6бара , ако разтоварва веднага то е ясно че няма да отчита свръх налягане .

Гатанката ми стана интересна , ама поопиши я по разбираемо че в дадени моменти ми се губи мисълта и каъв отговор се търси . Защо не отчита свръх налягане или . С таз настройка на какви обороти превключва типтроника ?

Давам няколко примера . На колега от форума му правеше същите проблеми . Даваш газ на място , изпушва , прекъсва и заработва на 2-3цилиндъра за около 10 секунди . В движение , вдига налягане на турбото (по спомен) 2400мбар. и изведнъж компа резва горивото на около 20мг. , колата забива , излщчва от скорост и работи нестабилно за няколко секунди . Оказа се блокирал затворен байпас на турбото .

Друг случай . Колега от ауди форума , има си тема там , пак с тези симптоми , даже колата гаснеше в движение . Оправиха му я дугаде , оказа ло се е ЕКУ .

Още един случай . Колега от форума със Сеат Толедо . Дава газ и на 3000 оборота се получава или едно разко прекъсване или гасне . Ако изключи от скорост да не загасне , работи на 2-3 цилиндъра . При форсиране на мяст , пак работи на 2-3цилиндъра . Открих че единя маркуч (подаващият ) под задната седалка , е претиснат и не дава дебит на гориво . По принцип там е с Г'образни щуцери но човека си го е преправял някога .

Без да се погледне какво се случва е трудно да се отгатне .




Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Сря 21 май 2008 13:35


andonov написа:"Не е срамно да питаш, срамно е да не знеаш" :wink:



"КОЛКОТО ПОВЕЧЕ ЗНАМ ТОЛКОВА ПОВЕЧЕ ЗНАМ ЧЕ НИЩО НЕ ЗНАМ"

Rabbit_TDI "Що си мисля че дизела по-принцип си работи с бедна смес "

КОЛЕГА ТИ МАИ ПАК НЕ СИ РАЗБРАЛ :lol: ТО СТАВА НА ВЬПРОС ЗА ТОЛКОВА БЕДНА ГОРИВНА СМЕС ЧЕ ЧАК В СЕДЕМ ОТ НАИ-ГОЛЕМИТЕ СЕРВИЗИ В СОФИЯ СА СИ УМЯЛИ ОТ СМЯХ


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 21 май 2008 13:51


niks76 написа:бедна смес от турбина не се полу4ава за да гасне,проблема е винаги в горивната с-ма ако зацепването е добре
зака4ка-гатанка:VNT1749 е натегната по4ти до последно(на 1400 оборота е на пълна мощност с 1.6 бара).egr система направо няма ,колата не от4ита свръхналягане като умишлено съм намалил горивната смес(по бедна)нищо не пуши а върти гуми при натоварване-говоря за автомат помпа дюза.на какво се дължи???????
бонус :при ПД също има финна центровка на ангренажа .....а не само по белези


Да разбирам ли че регулираш надува с горивото (нали си сменял и софта)


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Сря 21 май 2008 15:20


kombito-tdi написа:
andonov написа:"Не е срамно да питаш, срамно е да не знеаш" :wink:



"КОЛКОТО ПОВЕЧЕ ЗНАМ ТОЛКОВА ПОВЕЧЕ ЗНАМ ЧЕ НИЩО НЕ ЗНАМ"

Rabbit_TDI "Що си мисля че дизела по-принцип си работи с бедна смес "

КОЛЕГА ТИ МАИ ПАК НЕ СИ РАЗБРАЛ :lol: ТО СТАВА НА ВЬПРОС ЗА ТОЛКОВА БЕДНА ГОРИВНА СМЕС ЧЕ ЧАК В СЕДЕМ ОТ НАИ-ГОЛЕМИТЕ СЕРВИЗИ В СОФИЯ СА СИ УМЯЛИ ОТ СМЯХ


Ще се поправя и ще използвам терминът "smoke opacity"

Едва ли си разбрал какво искам да кажа ! Ма едва ли и има нужда .

Усещам как темата тръгна към усиране от както се обади :D

Ето и малко интересна литература

http://www.bosch.com/content/language2/html/4133.htm

http://www.who-sells-it.com/images/cata ... f_8732.pdf


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Сря 21 май 2008 17:42


колеги искам да Ви се извиня предварително за това което ще напиша.

споменатия ми пост малко по-нагоре няма нищо общо с вентоман
отговарям на андонов и рабит
не желая малки онанисти да ме цитират
чел чел не допрочел
http://fiat-bg.org/forum/viewtopic.php? ... f1eb7c74a2[url]


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Сря 21 май 2008 19:26


kombito-tdi написа:колеги искам да Ви се извиня предварително за това което ще напиша.

споменатия ми пост малко по-нагоре няма нищо общо с вентоман
отговарям на андонов и рабит
не желая малки онанисти да ме цитират
чел чел не допрочел
http://fiat-bg.org/forum/viewtopic.php? ... f1eb7c74a2[url]
:smackbum


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Сря 21 май 2008 20:26


То и в гугъла пише много .

Ники го каза най правилно .

Важното е човека да си реши проблема , а който може да помага с каквото знае !


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Сря 21 май 2008 20:32


Ventoman написа:То и в гугъла пише много .

Ники го каза най правилно .

Важното е човека да си реши проблема , а който може да помага с каквото знае !
:applause: :предавам се


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 21 май 2008 20:39


niks76 написа:бедна смес от турбина не се полу4ава за да гасне,проблема е винаги в горивната с-ма ако зацепването е добре
зака4ка-гатанка:VNT1749 е натегната по4ти до последно(на 1400 оборота е на пълна мощност с 1.6 бара).egr система направо няма ,колата не от4ита свръхналягане като умишлено съм намалил горивната смес(по бедна)нищо не пуши а върти гуми при натоварване-говоря за автомат помпа дюза.на какво се дължи???????
бонус :при ПД също има финна центровка на ангренажа .....а не само по белези


Давай отговора на гатанката че пак се почна.Ако някой знаеше до сега да беше го написал. :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 21 май 2008 22:39


1.6 бара се държат по4ти постоянно и както казах EGR система в момента НЯМА(ще се модифицира))
сместа е по бедна като минимално коли4ество ;отговор на гатанката няма да дам защото съм вкарал доста 4асове в разработката на тая машина-вклю4ително доста от недостатъците на помпа дюза са елиминирани
на типтроника единствено му избяга първия режим на смяна на 1800-1900 оборота и то на по високите предавки
в гугъл инфо нема :wink:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 21 май 2008 23:03


И ти почна да криеш rtfm


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 21 май 2008 23:42


просто е комплексно упражнение от много неща
въпроса е защо няма забиване от свръхналягане:?:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 22 май 2008 9:08


А може би софта е нагласен на 1.6 да не чете свръх налягане :D

Ама пка не мога да схвана идеята ти . Променил си нещо и искш да отгатнеме какво . Че то каквото и да си променил и я караш на 1.6 не е ли компа главната причина да не чете свръх наляхане .

Да си барал аванса презпрограмата + рецирколацията и това да води до този момент .


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 22 май 2008 19:41


казах 4е турбината е натегната механи4но докраи :!: няма софт които да регулира толкова бързо геометрията на турбото пиковете са над 2,5бара а компа влиза в сервизен режим ако има разлика от над 200 единици
защо не забива?
отговора на гатанката е 4е EGR системата конструктивно е малко недоизмислена (като цяло):lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Чет 22 май 2008 20:22


niks76 написа:казах 4е турбината е натегната механи4но докраи :!: няма софт които да регулира толкова бързо геометрията на турбото пиковете са над 2,5бара а компа влиза в сервизен режим ако има разлика от над 200 единици
защо не забива?
отговора на гатанката е 4е EGR системата конструктивно е малко недоизмислена (като цяло):lol: :lol: :lol:


И аз да се набутам между шамарите с моята некомпетентност :oops:
доколкото си спомням някъде бе писал , че дори нямаш клапа ма EGR-ра, абе опита е много важен. Поздрави на всички. : vw fen :yeaha:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта