Гори масло-1Z двигател

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Пон 12 май 2008 19:35


Значи,всички посочени по горе масла са хубави!Не е причината маслото!!!Само ако е M10D или тем подобни може да ти харчи малсо в несвяст.Има два варианта в твоя случай:Караш много бързо т.е. на високи обороти 140-160 км/ч просто стара кола няма начин да не харчи.Ако караш в само градско няма да намалее нивото!Втория вариант използван от мошениците е с добра добавка да замажат положението в началото и като смениш маслото и добавката изтече следва истината....Дано не е втория вариант!!!Иди на добър дизелджия да ти каже истината.И най добрия майстор не може да ти каже състоянието,преди да смениш маслото заради добавките които слагат джамбазите.




Потребителски аватар
KombiTDI
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 26 дек 2007 18:12
Автомобил: Polo 1_4 TDI 2003
Двигател: AMF 2003
Местоположение: Асеновград

Мнениеот KombiTDI » Пон 12 май 2008 19:40


Лики Моли е хубаво масло, /ама използвай без МОЛИБДЕН/ и да отговаря на изискванията 1.9ТДИ мисля беше 505.01. :wink: С МОЛИБДЕНА не е по никакви изисквания...


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Пон 12 май 2008 20:57


Доста често пътувам и извън града и аз по принцип си карам по бързо и май от мен ще излезе в крайна сметка грешката... Може би защото старата ми кола беше бензинка и сега ще трябва да се науча да карам по спокойно за да не си съсипя двигателя! Иначе много яко върви тва ТДИ ама май ще трябва по рядко да му се радвам вече!

П.П. Кво е това молибден?


daniel_falin
Мнения: 222
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот daniel_falin » Вто 13 май 2008 8:40


на мен този двигател ми гори половин литър на 10 000км, с мобил 10-40 това дето е за турбодизел и има 505
но пък двигателя е сравнително нов, 130 000

нямам идея като стане примерно на 230 000 колко трябва да гори

карам я много спокойно ако е от значение, предполагам че ако влизам в 4 често, ще харчи повече масло

поздрави


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Вто 13 май 2008 13:59


daniel_falin написа:на мен този двигател ми гори половин литър на 10 000км, с мобил 10-40 това дето е за турбодизел и има 505
но пък двигателя е сравнително нов, 130 000

нямам идея като стане примерно на 230 000 колко трябва да гори

карам я много спокойно ако е от значение, предполагам че ако влизам в 4 често, ще харчи повече масло

поздрави



Ами незнам ама може би проблема идва от това че колата е с 1Z двигател който е първият дизелов мотор който започват да слагат на Голф(и най-шумният между другото) и най-вероятно не е доизпипан! Но пък ако трябва да говорим за вървене съм много доволен! И харчи страшно малко! Най вероятно ще сменям гумички на клапаните съветвам те и ти да го сториш!


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Вто 13 май 2008 14:35


1Z е първият дизелов двигател, който слагат на Голф, НО с директно впръскване на горивото и електронно упралвние на помпата. Което би следвало да довете до по-малко шум, по-мека работа на мотора, по-нисък разход и по-висока мощност :wink: Иначе дизелови двигатели на Голф има и далеееч преди 1Z.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 13 май 2008 15:01


За шума си в грешка - точно обратното е :wink:


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 13 май 2008 17:26


The^Maniac написа:...........


Ти няма ли да го продаваш вече тоя голф ?


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Вто 13 май 2008 18:09


Ventoman написа:
The^Maniac написа:...........


Ти няма ли да го продаваш вече тоя голф ?


Аз толкова пари налях в него (и продължавам да наливам), че мисля да си го карам :wink: Скоро ще ти звънна за едно ремонтче...


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Вто 13 май 2008 19:47


Днес като доливах маслото и малко прекалих(без да искам) Това до какво ще доведе??

П.П. На щеката се вижда че е малко над най горното деление!


Потребителски аватар
ninov
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

скоко нали ти гори, ще го изгори

Мнениеот ninov » Вто 13 май 2008 23:49


иначе е опасно да налееш повечко ще търси да го изхвърли от някъде.
Чета отговорите и се питам защо никой не каза на този човек ами сутрин преди да е запалиш колата наведи се погледни под двигателя да не би да ти тече от някъде масълце, така ще отхвърлиш една вероятност.
Колкото и да е режеш колата ако и е наред двигателя не гори масло, споко, друг е проблема. То и ти си се пообъркал като си налял 10 на 40 трябвало е 15 на 40 по гъстичко е малко, първото е тънко и за коли на доста по малко километри а твойта не вярвам да е по 150 000 км така че сложи си 15 на 40 Mobil, Valvoline, Aral, Total това са хубави масла, няма нужда от по скъпи. Направи това и тогава ако няма ефект ще говорим за смяна на гумички и т.н. Причини за горене на масло само да искаш и коя от коя повече парички ще иска да е отстраниш пък и майсторите да нахраниш отново като поредния балък закупил си поредната нова колица само че на старо.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 14 май 2008 8:08


P.S. Понеже и мойта хапва по 500-700 грама на 10к километри /засега е поносимо ама е ясно че за в бъдеще няма да намалява/ питах за цените на евентуалните ремонти/в Карлово/ - при тоя мотор ми каза майстора че рядко е само до гумички/ся дали си го измисли е друга тема/ та пондигачи,шлайфане глава,гумички...........250-300 кинта/ама то стигне ли се дотам и направо нови сегминти и станаха 400-500/.Другото е ремонт на лагера/или семеринг или квото е там/на турбото в Пловдив е 250-300 кинта.


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Сря 14 май 2008 14:53


Какъв съм глупак.... Днеска вдигнах капака и бая се беше омазал с масло заради великата глупост която направих! И сега кога ще спре да хвърля!


Потребителски аватар
moncho8920
Мнения: 291
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот moncho8920 » Сря 14 май 2008 19:59


Еми виж до каде ти е маслото на пръчката, и ако отново е след max-а просто на студен мотор отвърти си пропката, източи малко масло (но малко) и погледни до каде е спаднало.
П.С. тази процедура можеше да я направиш още като си сипал повече :!:


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Сря 14 май 2008 20:03


Къде е тая пропка? :D :) :(



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dangala, flum и 65 госта