Гори масло-1Z двигател
- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Значи,всички посочени по горе масла са хубави!Не е причината маслото!!!Само ако е M10D или тем подобни може да ти харчи малсо в несвяст.Има два варианта в твоя случай:Караш много бързо т.е. на високи обороти 140-160 км/ч просто стара кола няма начин да не харчи.Ако караш в само градско няма да намалее нивото!Втория вариант използван от мошениците е с добра добавка да замажат положението в началото и като смениш маслото и добавката изтече следва истината....Дано не е втория вариант!!!Иди на добър дизелджия да ти каже истината.И най добрия майстор не може да ти каже състоянието,преди да смениш маслото заради добавките които слагат джамбазите.
Доста често пътувам и извън града и аз по принцип си карам по бързо и май от мен ще излезе в крайна сметка грешката... Може би защото старата ми кола беше бензинка и сега ще трябва да се науча да карам по спокойно за да не си съсипя двигателя! Иначе много яко върви тва ТДИ ама май ще трябва по рядко да му се радвам вече!
П.П. Кво е това молибден?
П.П. Кво е това молибден?
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 9:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
на мен този двигател ми гори половин литър на 10 000км, с мобил 10-40 това дето е за турбодизел и има 505
но пък двигателя е сравнително нов, 130 000
нямам идея като стане примерно на 230 000 колко трябва да гори
карам я много спокойно ако е от значение, предполагам че ако влизам в 4 често, ще харчи повече масло
поздрави
но пък двигателя е сравнително нов, 130 000
нямам идея като стане примерно на 230 000 колко трябва да гори
карам я много спокойно ако е от значение, предполагам че ако влизам в 4 често, ще харчи повече масло
поздрави
daniel_falin написа:на мен този двигател ми гори половин литър на 10 000км, с мобил 10-40 това дето е за турбодизел и има 505
но пък двигателя е сравнително нов, 130 000
нямам идея като стане примерно на 230 000 колко трябва да гори
карам я много спокойно ако е от значение, предполагам че ако влизам в 4 често, ще харчи повече масло
поздрави
Ами незнам ама може би проблема идва от това че колата е с 1Z двигател който е първият дизелов мотор който започват да слагат на Голф(и най-шумният между другото) и най-вероятно не е доизпипан! Но пък ако трябва да говорим за вървене съм много доволен! И харчи страшно малко! Най вероятно ще сменям гумички на клапаните съветвам те и ти да го сториш!
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
скоко нали ти гори, ще го изгори
иначе е опасно да налееш повечко ще търси да го изхвърли от някъде.
Чета отговорите и се питам защо никой не каза на този човек ами сутрин преди да е запалиш колата наведи се погледни под двигателя да не би да ти тече от някъде масълце, така ще отхвърлиш една вероятност.
Колкото и да е режеш колата ако и е наред двигателя не гори масло, споко, друг е проблема. То и ти си се пообъркал като си налял 10 на 40 трябвало е 15 на 40 по гъстичко е малко, първото е тънко и за коли на доста по малко километри а твойта не вярвам да е по 150 000 км така че сложи си 15 на 40 Mobil, Valvoline, Aral, Total това са хубави масла, няма нужда от по скъпи. Направи това и тогава ако няма ефект ще говорим за смяна на гумички и т.н. Причини за горене на масло само да искаш и коя от коя повече парички ще иска да е отстраниш пък и майсторите да нахраниш отново като поредния балък закупил си поредната нова колица само че на старо.
Чета отговорите и се питам защо никой не каза на този човек ами сутрин преди да е запалиш колата наведи се погледни под двигателя да не би да ти тече от някъде масълце, така ще отхвърлиш една вероятност.
Колкото и да е режеш колата ако и е наред двигателя не гори масло, споко, друг е проблема. То и ти си се пообъркал като си налял 10 на 40 трябвало е 15 на 40 по гъстичко е малко, първото е тънко и за коли на доста по малко километри а твойта не вярвам да е по 150 000 км така че сложи си 15 на 40 Mobil, Valvoline, Aral, Total това са хубави масла, няма нужда от по скъпи. Направи това и тогава ако няма ефект ще говорим за смяна на гумички и т.н. Причини за горене на масло само да искаш и коя от коя повече парички ще иска да е отстраниш пък и майсторите да нахраниш отново като поредния балък закупил си поредната нова колица само че на старо.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
P.S. Понеже и мойта хапва по 500-700 грама на 10к километри /засега е поносимо ама е ясно че за в бъдеще няма да намалява/ питах за цените на евентуалните ремонти/в Карлово/ - при тоя мотор ми каза майстора че рядко е само до гумички/ся дали си го измисли е друга тема/ та пондигачи,шлайфане глава,гумички...........250-300 кинта/ама то стигне ли се дотам и направо нови сегминти и станаха 400-500/.Другото е ремонт на лагера/или семеринг или квото е там/на турбото в Пловдив е 250-300 кинта.
- moncho8920
- Мнения: 291
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 1:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София