Истината за въздушните филтри и дизелите

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Сря 09 юли 2008 15:19


Ще изкажа и аз мнение !!! Днес се прибирам от море, навъртях 1100 километра горе долу . Та както се вижда в гаража ми съм със чип от колегата Brezel (сложен преди около 6000 км. ) и със спортен панелен филтър K&N (сложих го малко преди да замина). Какви са резултатите според мен от спортния филтър !!! По-голяма динамика на колата при ускорение, дори и под 2000 оборота!!! Разхода ми е 4,3 по борд комп. с вкл. климатроник, реално мисля с половин литър отгоре( сипвал съм с туби) , като съм карал извън градско с 90 , а по магистралите със 120!!! Колкото бе възможно карах на автопилот!!! Имам и каране между курортите по морето. От всичко споменато за мен извода е положителен спрямо спортния филтър и чипа!!!

А за дебитомера(MAF sensor) се почиства много лесно( имам тема за това) и е елементарно да се проверява от време на време!!!

Така че мойто мнение да не се притеснявате за дебитомерите си !!!

Успех !!! :wink:




Потребителски аватар
Miro de la Valcea
Мнения: 94
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот Miro de la Valcea » Сря 09 юли 2008 16:31


Я дай темата да видя как се почиства моля те...


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gomez » Сря 09 юли 2008 16:49




Потребителски аватар
Schwepsi
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
Автомобил: Golf 4 GTI
Двигател: ARL 2003
Местоположение: София

Мнениеот Schwepsi » Чет 10 юли 2008 8:04


А при мен малко промени и звука , една идея по остро и дрезгаво.НО промяна във вървежа има , както каза добрин във високите , хо и в ниските има известна пъргавина. Като цифри не мога кажа на 400 м или друго не съм се мерил преди и след. Но колкото и да си внушавам ефект има (освем 160-те лева) :lol:


dolsineq

Re: Истината за въздушните филтри и дизелите

Мнениеот dolsineq » Сря 16 юли 2008 20:44


Vanu написа:Колеги, от доста време се ровя в мрежата и виждам много противоречиви мнения относно това до колко е полезен така нареченият "спортен" или K&N филтър. От 100 човека, 50 казват, че ефекта е пренебрежим, другите казват, че колата литвала. За бензина няма спор, че ефекта е на лице. Но за дизелът - без интеркулер правим ли нещо, колеги? :) Споделете вашето мнение и най-вече - опит, ако имате такъв.

:049: Браво на вас колеги-не правете опити да откриете топлата вода.Имайте вяра на фирмените инженери.Вашите тунинг мераци водят по-скоро до минуси,отколкото до нещо позитивно.Не преследвайте вятърни мелници. :D


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Пет 18 юли 2008 2:15


Тез глупости, че спортните филтри преебавали дебитомерите са ебаси измишльотината. Аз карам Пасата ми от 4 години със K&N и досега никакъв проблем не съм имал. Тойотата ми я карам вече 1 година с JR и също няма никакъв проблем. Разлика във вървенето определено има, в това съм убеден, особено в ниските обороти. Дебитомер до сега не съм сменял, но от време на време го почиствам.


kalin_peev
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Генерал Тошево

филтрите

Мнениеот kalin_peev » Съб 09 авг 2008 17:55


колеги искам да ви кажа че всички филтри които се водят спортни или пропускливи, създават много сериозни проблеми, след време защото просто не пречистват толкова добре въздуха, ако някой от вас който ползва такъв филтър си отвори мотора ще види калта която е в картера, както и състоянието на лагерите основни и биелни.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта