


Почистване на ел.блока на ГНП
- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Почистване на ел.блока на ГНП
Първия път когато чистих моята, не обърнах внимание на положението на лостчето.Разчитах на снимките които правех. Но на тях не можеше да се определи точното положение. Стегнах го в крайно ляво положение и нямах проблем.Така, че огледай си го добре преди да го развиеш.
Re: Почистване на ел.блока на ГНП
Добре, колега, а то там е с две пружини, дали обаче пружините са събрани когато лостчето е в най-крайно положение?
- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Почистване на ел.блока на ГНП
Пружините връщат оста в крайно ляво положение и си остават леко натегнати.Там нищо не може да се обърка. Пак казвам, важно е в какво положение стягаш лостчето. Там сглобката е конусна, винта стягя лостчето. Чужденеца в клипчето освобождана тази сглобка. Точкови заварки няма да правиш, щото става с припой /тинол/. Бележи си предварително положението на главата по три от стените на помпата и действаш.Накрая, на ваг ком.
Re: Почистване на ел.блока на ГНП
Пружинките държат оста в крайно ляво, после като стягаш лостчето го слагаш и него в крайно ляво и това е
не може да го объркаш, както е казал колегата. На клипчето този го врътка в средно положение за да ползва упората на ключето, а не на лостчето за да не го изкриви най-малкото.

Re: Почистване на ел.блока на ГНП
Eто ги пружинките и тук виждаш как е фиксирано положението, дано при теб е чисто.
Re: Почистване на ел.блока на ГНП
Всичко е точно! Справих се. Сега сигурно трябва да се прегледа с VAG COM, защото държи по-високи обороти към 950, форсира се много лесно, но после бавно и падат оборотите от 1100 на 960, сигурно са милиграмите.
Някой от вас знае ли какво прави точно онова палче което се развива и после се зацепва, за какво служи?
Някой от вас знае ли какво прави точно онова палче което се развива и после се зацепва, за какво служи?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Почистване на ел.блока на ГНП
Xpu100 написа:...
Някой от вас знае ли ...
Ти шегуваш ли се


Не знам как въобще си разглобил и сглобил попмата.
За да "държи" обороти трябва да рaзвиеш главата и да я преместиш по оста на ГНП-то, но трябва да гледаш с VAGCOM милиграмите. Твоите милиграми са малко по VAGCOM . Има си теми по въпроса!
Re: Почистване на ел.блока на ГНП
На VW и AUDI е 1:1 много добре го е обяснил колегата ор BMW форума, внимавайте с болтчетата с които се захващат проводниците на бобината защото са с лява резба, аз ги скъсах
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5&t=192502

- bay mip
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Почистване на ел.блока на ГНП
На моята помпа, тези болтчета са с дясна резба.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта