-19 С, с мъка , но запалих

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот K » Сря 01 фев 2012 16:32


martosac написа:добре само моя ауспух ли е хвърлил черно петно на снега
П.С. като отиде да снимаш под ауспуха, заклевам се че ми замириса на нафта :lol:


И моята изпуши бая чернилка онази сутрин след няколко неуспешни опита да запали. По принцип не пуши, явно е от студа.




Потребителски аватар
kikson1979
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 19 апр 2010 17:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново, A4 AJM*Brezel

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот kikson1979 » Сря 01 фев 2012 16:35


За да не се повтарям...
viewtopic.php?f=24&t=309892


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот drago_tr » Сря 01 фев 2012 18:20


drago_tr написа:
drago_tr написа:Ден първи:
Пасат 1.9 TDI AFN 110кончета 98г. При нас в Пловдив, при скромните -10 градуса, отворих си нормално вратите(лятото им бях правил пълна профилактика на всичките точно за да избегна тези проблеми със замръзванията....явно добре съм се справил)спрях климатроника,изчаках да цъкне релето и завъртях. Запали като се замисли малко,разтресе се мотора, но след секунда се оправи, защото си знам че акумулатора ми не е от най-читавите(купувах го с колата и колкото изкара).Наливам само ромпетролска нафта и никакви добавки не слагам.Колата се кара всеки ден и е уличница без гараж.


Ден втори: -16 градуса. Нищо не беше замръзнало по вратите, само му подадох ключа и запали. Имам чуството че колкото по студено му става...толкова по-добре пали :Mr Green Fun А акумулатора направо ме изумява...не го знам какъв е но на него пише FORD :roll:
Карам с руско масло TNK Magnum 15W-40.



Ден 3-ти. Температура -18 градуса. Днес си направих експеримент: Сложих ключа, дадох контакт и веднага след като ми изгасна лампата за подгрева на таблото завъртях. Пак запали, но някак си една идея по трудно от предишните дни когато изчаквах да ми цъкне релето. Климатроника също беше включен. Утре ще пробевам да видя как ще запали като му направя примерно 2 подгрева.
Подгревните свещи са ми БОШ от АУТО+
Днес го и следих какво излиза от ауспуха при палене....няма чернилки...няма димилки, само конденз от студа.


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот PagocmuH » Сря 01 фев 2012 18:30


Айде и аз да се включа :Mr Green Fun
Ония ден правих клипчето,два дена не я бях карал.



Потребителски аватар
sinanmetin
Мнения: 220
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 22:08
Автомобил: Passat B6 2 tdi CR
Двигател: CBAB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот sinanmetin » Сря 01 фев 2012 21:12


Така запали моята печка вчера сутринта в 8 часа при -12 градуса. Нафтата е каквато намеря добавки нямам. Нов акумулатор Баннер и изправна горивна и ел. система.
Това дето трака като стартирах колата е пустото табло МНОГО ме дразни и незнам как да го направя да не трака така от вибрациите на дизеловия двигател.

http://vbox7.com/play:acd2c0992c


own
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 13 дек 2009 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот own » Сря 01 фев 2012 22:10


Здравейте колеги,
Искам и аз да покажа как пали моето поло в този студ навън.
Първо са снимките на темперетурата - измерена на балкона.
http://own13.snimka.bg/sea/varna-moreto.138144.26260986
http://own13.snimka.bg/sea/varna-moreto.138144.26260987

След това е и клипа със същинското палене.
http://vbox7.com/play:edc7cc0f8c

Нафтата - обикновен дизел от OMV, а може и от Лукойл да беше.
Акумулатора - нашенски - Монбат - от декември миналата година - чисто новичък.
Сменени ремъци - миналата седмица. Нов бендикс и идеално ремонтиран стартер.
Това е! :banana


StanchoA
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 13 ное 2011 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот StanchoA » Сря 01 фев 2012 22:17


Аз на минус 15 градуса паля 2 пъти без проблем, като колата седи навън само и не вижда топло. Нафтата е чиста без добавки, колата е с 1.9 ТДИ ASV двигателче. След като оправих центровката на горивната помпа нямам ядове :).


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8982
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот samo_pechka » Сря 01 фев 2012 22:36


Колеги ,ей сега казаха по новините,че се очаква валежи на сняг ,които впоследствие ще преминат в дъжд..и тук ми се развали настроението..ще е адска пързалка петък-събота .Повишена концентрация и внимание тези дни... :talk:


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот smash22 » Сря 01 фев 2012 23:37


own написа:Здравейте колеги,
Искам и аз да покажа как пали моето поло в този студ навън.
Първо са снимките на темперетурата - измерена на балкона.
http://own13.snimka.bg/sea/varna-moreto.138144.26260986
http://own13.snimka.bg/sea/varna-moreto.138144.26260987

След това е и клипа със същинското палене.
http://vbox7.com/play:edc7cc0f8c

Нафтата - обикновен дизел от OMV, а може и от Лукойл да беше.
Акумулатора - нашенски - Монбат - от декември миналата година - чисто новичък.
Сменени ремъци - миналата седмица. Нов бендикс и идеално ремонтиран стартер.
Това е! :banana

Това с дългите за акумулатора за първи път го виждам ,споделете колеги дали има ефект ,дали това "възбуждане" помага :drunk

Последна промяна от smash22 на Сря 01 фев 2012 23:56, променено общо 1 път.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Zinoto » Сря 01 фев 2012 23:42


За дизел няма смисъл от това с дългите, нали свещите като се включат и вършат точно това.


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот passatfen » Сря 01 фев 2012 23:48


Предполагам , че идеята за дългите е взета от тук но наистина при дизела не виждам смисъл от това


Потребителски аватар
martosac
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил / Велико Търново

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот martosac » Чет 02 фев 2012 0:03


samo_pechka написа:Колеги ,ей сега казаха по новините,че се очаква валежи на сняг ,които впоследствие ще преминат в дъжд..и тук ми се развали настроението..ще е адска пързалка петък-събота .Повишена концентрация и внимание тези дни... :talk:


В Кюстендил заваля преди 2 часа....


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Andonov » Чет 02 фев 2012 8:39


Zinoto написа:За дизел няма смисъл от това с дългите, нали свещите като се включат и вършат точно това.


Но му идва много консумацията.
Целта е с достатъчно малко ток да се активира цялата повърхност на плочите, като по този начин дава по-голям ток акумулатора и не се кривят плочите.

Никога не съм мерил свещите на ТДИ колко консумират, но съм сигурен, че ще са поне 2-2.5 пъти повече от дългите, т.е. около 25-30А

Така че с дългите е по-разумно според мен.


own
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 13 дек 2009 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот own » Чет 02 фев 2012 9:03


Подгревните свещи хабят адски много ток - все едно даваш накъсо акумулатора. Пуснете си лампата в купето и завъртете ключа. Ще забележите, че лампата почва да свети по-слабо. Това с дългите - буди акумулатора и след него всичко се случва по-лесно.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот radi_nrj » Чет 02 фев 2012 9:35


Аз имам leaving home функция на алармата, която пали всичките 6 мигача (4х21W+2х5W) като изключиш алармата и гаснат след десет секунди или като отвориш някоя врата. Върши идеална работа за възбуждане на акумулатора.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта