van4ote написа:само ромпетрол като заредите ще разберете защо
обесни на невежите да знаем все пак
van4ote написа:само ромпетрол като заредите ще разберете защо
kondzhagyulo написа::Branimir.Krastev написа:в неделя заредих на плевенския ромпетрол, но честно казано никаква разлика не усетих сравнено със зареждане от омв или шел[/quo
Как така не си усетил? Аааа.., а бе те не не са ти сложили реактивните двигатели които вървшт с нафтата...
dragozow написа:Като човек който е работил някога на Шел ще ти кажа че шефа на конкретната бензиностанция няма пряко влияние за качеството на горивото. То е такова каквото му докарат. Докарват му такова каквото поръчат от централния офис. Първата нафта V-power беше от гръцка рафинерия и нямаше нищо общо с тази от Нефтохима. Тя беше зеленикава на цвят и имаше много малко механични примеси. Колите вървяха много с нея. Самата нафта беше по-хубава, останалото е една концентрирана добавка разработка на Шел, сипва се литър на хиляда литра гориво. Сегашната е от Нефтохим или Лукойл вече. Еднаква е с останалите по бензиностанциите. Всяка фирма фирма си сипва някаква добавка, повечето големи марки си имат лаборатории и разработки. Лошото е че първичния продукт от рафинерията е с по-ниско качество защото нямат реална конкуренция на местна почва. В България всичко е по-некачествено, горива, прах за пране, храна, дрехи и т.н.
tih написа:Само Шел и само V-Power Diesel вече 4 години.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: madmen и 51 госта