голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот xxx_man » Вто 25 ное 2014 16:52


Добре zinto според теб на какъв таймиг е идеалната центровка на нашите кошници ?




Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот Zinoto » Вто 25 ное 2014 17:43


На 4 ти канал да показва 1.5 BTDC на загрял мотор и загряло гориво и 2.8% на авансатора.


helikamov
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
Автомобил: TOYOTA AVENSIS
Двигател: 2WW 2017
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот helikamov » Вто 25 ное 2014 18:29


А така, ново 5 !!!
ДОбре де, на мен защо ми иска 0.4 BTDC????


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот Zinoto » Вто 25 ное 2014 19:23


Защото така са направили софтуера от фолксваген, аз му отговорих за AHF. При ASV над 0.9 започва доста да трака, разликата е основно в по-високото налягане на отваряне на дюзите.


helikamov
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
Автомобил: TOYOTA AVENSIS
Двигател: 2WW 2017
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот helikamov » Вто 25 ное 2014 19:58


Ахаааа, ясно
щото нали темата е за ASV
Разбрах
10х


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот streetracer1 » Вто 25 ное 2014 20:56


Исках да не бързам преди да споделя това, което наблюдавам миналите 10на студени старта и затова чак сега го споделям. Та след като Никси пипа помпата и стартера ми направи впечатление, че:
1 Милиграмите са 1.8-2.0 при оптимално загрял мотор
2 Газта ми е по-отзивчива и плавна. Тоест набира по-сигурно някак и плавно.

Забелязах, че при температури в диапазона 3,5 - 6,5 градуса след един подгрев докато изцъка релето и после втори докато изгаснат само лампите, без да цъкне релето, паля от четвърт! Питането ми, понеже дочувам какви ли не мнения на спецове, е дали има опасност за помпата и каквото там може да се строши при милиграми в този диапазон - 1.8-2.0? :screwy


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот mshbul » Вто 25 ное 2014 21:23


Няма да се повреди.

Стига да е стабилен празния ход.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот streetracer1 » Вто 25 ное 2014 21:27


Тоест оборотите ли? Те са абсолютно стабилни по стрелка като ги гледам.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот Zinoto » Вто 25 ное 2014 22:43


Щом пали по-добре при милиграми 1.8-2.0 отколкото при по-високи значи проблема се крие в помпата.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот streetracer1 » Вто 25 ное 2014 22:53


И по-специално? :rolleyes


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот streetracer1 » Сря 26 ное 2014 11:57


Пред малко, същата схема с двата подгрева, но при температура 1 градус по табло и старата песен запя с нов глас. ДА, значително по-меко от преди, без осезаемо претрисане и прочие, но не както искам и трябва да бъде. Имам едни склонности да набеждавам свещите и по-точно лулите горе, които са начупени всички и да не би да не лягат здраво по свещите въпреки, че миналата година ги майсторих. Идея нямам вече... Няма нещо, което да не е прегледано и отремонтирано ако е имало нужда...


Потребителски аватар
svetlio8
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 06 яну 2013 17:32
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: 1.9 TDI AHF 110 p.s.
Местоположение: Sofia

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот svetlio8 » Сря 26 ное 2014 13:41


Колега Streetracer ,не ми остана време да пиша, но вчера точно с въпросните лули се занимавахме,като махнах пластмасовия капак и лъснаха като н*срани гащи . Едната се беше счупила, една почти се беше извадила , а самите свещи не бяха хубаво стегнати :scare3 Да се чуди човек как е палила тая мойта кола! В крайна сметка смених и свещите уж били изгорели 2, но после на проверка показаха че работят, но както и да е, прежалил съм ги тия 80 лв., та по-важното ,е че сутринта на -1.5 по табло - О , чудо ! Бръм и от 1/4 запали ! Толкова хубаво ,че още не съм сигурен ,че е истина ! Надявам се това да се окажа разковничето при мен , ще пиша след няколко дни пак да споделя мнение !
Като цяло състоянието на тези лули е много важно за паленето, а моите не са хич в добро състояние. Закрепихме ги някак , но бяха много хлабави изгорели, дори едната скъсана.
Така ,че ако имате време погледнете ги и тях ,дали контактуват добре със свещите, дали са стегнати, мисля някой от колегите по-нагоре в темета беше писал точно за тях ! Успех на всички :love.vwclub


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот streetracer1 » Сря 26 ное 2014 17:12


И въпреки това не би трябвало чак пък толкова да правят мизерия докато не е паднало под 0 градуса... Ще видя свещите отново тези дни...


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот streetracer1 » Чет 27 ное 2014 12:09


Колеги, тази сутрин преди да запаля отворих отново да гледам този тъп температурен датчик. В последната кутишка на 7ми канал непрестанно се сменяха стойностите 0,0 и 0,9 градуса. По външния термометър температурата беше точно 0,0 градуса. Погледах минута дали ще спре да се мени тази стойност в кутишката, но не спря. Това нормално ли е да се случва или все повече датчика се издава и скапва?


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот vanesto » Чет 27 ное 2014 12:45


Такава малка разлика едва ли оказва някакво влияние, освен това разбрах в една друга тема, че компа вземал инфо от няколко датчика за температурата, и решавал колко време да подгряват свещите. Така, че не мисля, че е там проблема.
Р.S. Виж си личните.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dispatch и 79 госта