голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Добре zinto според теб на какъв таймиг е идеалната центровка на нашите кошници ?
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
На 4 ти канал да показва 1.5 BTDC на загрял мотор и загряло гориво и 2.8% на авансатора.
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
А така, ново 5 !!!
ДОбре де, на мен защо ми иска 0.4 BTDC????
ДОбре де, на мен защо ми иска 0.4 BTDC????
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Защото така са направили софтуера от фолксваген, аз му отговорих за AHF. При ASV над 0.9 започва доста да трака, разликата е основно в по-високото налягане на отваряне на дюзите.
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Ахаааа, ясно
щото нали темата е за ASV
Разбрах
10х
щото нали темата е за ASV
Разбрах
10х
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Исках да не бързам преди да споделя това, което наблюдавам миналите 10на студени старта и затова чак сега го споделям. Та след като Никси пипа помпата и стартера ми направи впечатление, че:
1 Милиграмите са 1.8-2.0 при оптимално загрял мотор
2 Газта ми е по-отзивчива и плавна. Тоест набира по-сигурно някак и плавно.
Забелязах, че при температури в диапазона 3,5 - 6,5 градуса след един подгрев докато изцъка релето и после втори докато изгаснат само лампите, без да цъкне релето, паля от четвърт! Питането ми, понеже дочувам какви ли не мнения на спецове, е дали има опасност за помпата и каквото там може да се строши при милиграми в този диапазон - 1.8-2.0?
1 Милиграмите са 1.8-2.0 при оптимално загрял мотор
2 Газта ми е по-отзивчива и плавна. Тоест набира по-сигурно някак и плавно.
Забелязах, че при температури в диапазона 3,5 - 6,5 градуса след един подгрев докато изцъка релето и после втори докато изгаснат само лампите, без да цъкне релето, паля от четвърт! Питането ми, понеже дочувам какви ли не мнения на спецове, е дали има опасност за помпата и каквото там може да се строши при милиграми в този диапазон - 1.8-2.0?

-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Няма да се повреди.
Стига да е стабилен празния ход.
Стига да е стабилен празния ход.
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Тоест оборотите ли? Те са абсолютно стабилни по стрелка като ги гледам.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Щом пали по-добре при милиграми 1.8-2.0 отколкото при по-високи значи проблема се крие в помпата.
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
И по-специално? 

- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Пред малко, същата схема с двата подгрева, но при температура 1 градус по табло и старата песен запя с нов глас. ДА, значително по-меко от преди, без осезаемо претрисане и прочие, но не както искам и трябва да бъде. Имам едни склонности да набеждавам свещите и по-точно лулите горе, които са начупени всички и да не би да не лягат здраво по свещите въпреки, че миналата година ги майсторих. Идея нямам вече... Няма нещо, което да не е прегледано и отремонтирано ако е имало нужда...
- svetlio8
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 06 яну 2013 17:32
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: 1.9 TDI AHF 110 p.s.
- Местоположение: Sofia
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Колега Streetracer ,не ми остана време да пиша, но вчера точно с въпросните лули се занимавахме,като махнах пластмасовия капак и лъснаха като н*срани гащи . Едната се беше счупила, една почти се беше извадила , а самите свещи не бяха хубаво стегнати
Да се чуди човек как е палила тая мойта кола! В крайна сметка смених и свещите уж били изгорели 2, но после на проверка показаха че работят, но както и да е, прежалил съм ги тия 80 лв., та по-важното ,е че сутринта на -1.5 по табло - О , чудо ! Бръм и от 1/4 запали ! Толкова хубаво ,че още не съм сигурен ,че е истина ! Надявам се това да се окажа разковничето при мен , ще пиша след няколко дни пак да споделя мнение !
Като цяло състоянието на тези лули е много важно за паленето, а моите не са хич в добро състояние. Закрепихме ги някак , но бяха много хлабави изгорели, дори едната скъсана.
Така ,че ако имате време погледнете ги и тях ,дали контактуват добре със свещите, дали са стегнати, мисля някой от колегите по-нагоре в темета беше писал точно за тях ! Успех на всички

Като цяло състоянието на тези лули е много важно за паленето, а моите не са хич в добро състояние. Закрепихме ги някак , но бяха много хлабави изгорели, дори едната скъсана.
Така ,че ако имате време погледнете ги и тях ,дали контактуват добре със свещите, дали са стегнати, мисля някой от колегите по-нагоре в темета беше писал точно за тях ! Успех на всички

- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
И въпреки това не би трябвало чак пък толкова да правят мизерия докато не е паднало под 0 градуса... Ще видя свещите отново тези дни...
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Колеги, тази сутрин преди да запаля отворих отново да гледам този тъп температурен датчик. В последната кутишка на 7ми канал непрестанно се сменяха стойностите 0,0 и 0,9 градуса. По външния термометър температурата беше точно 0,0 градуса. Погледах минута дали ще спре да се мени тази стойност в кутишката, но не спря. Това нормално ли е да се случва или все повече датчика се издава и скапва?
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Такава малка разлика едва ли оказва някакво влияние, освен това разбрах в една друга тема, че компа вземал инфо от няколко датчика за температурата, и решавал колко време да подгряват свещите. Така, че не мисля, че е там проблема.
Р.S. Виж си личните.
Р.S. Виж си личните.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dispatch и 79 госта