
Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Напълни 15л. нафта и ходи при IFIDIK във Варна.Чувам че е доста на ТИ с дизела на VW.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Stivi написа:samo ra4na na zavoite написа:Аз като паля нямам навика да натискам съединителя,
Ако колата не е автоматик е неписан закон че се пали ВИНАГИ С НАТИСНАТ СЪЕДИНИТЕЛ,едно от гледна точка на безопасност /забравил си да изключиш от скорост/ и второ си мъчиш стартера освен коляновия вал да завърта при старт и първичния вал на скоростната кутия
Не знам дали си внушавам, ама това наистина има ефект, с натиснат съединител завърта по-бързо и пали от раз сега при мен. Май наистина тези нашите стартери не са изчислени правилно. Отделно ми се скъса едната кабелна обувка на свещта /беше прегоряла/ и я смених. При -2 никога не бях палил от четвърт.
Edit: Днес при -9 пак запали от раз с натиснат съединител. Вчера при -5 пак така. Да отбележа, че в момента центровката ми е на предварение 4гр.
- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Днес акумулатора беше проверен с товарна вилка и се оказа,че всичко е наред както и че динамото зарежда.Проблема с трудното въртене остава.Пича ми каза че съм петия човек с такъв проблем за деня и ме посъветва да се сменят втулките нищо че били сменяни август месец. 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Зависи и от греста в редуктора, а от стар майстор електричар знам, че втулките се мажат с диференциално масло.
- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
аз немога да разбера защо не се развърта тоя стартер като хората и незнам дали проблема е в него или някъде по трасето става нещо с тока и му идва малко?нещата отиват отново към влизане в сервиз защото тая дилема трябва да се приключи най-накрая.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Ако топла върти добре и пали лесно едва ли имаш проблем с бавно въртене. На -10 и надолу и мойта въртеше доста бавно особено в началото, все пак маслото ако е 10 на 40 доста се сгъстява на ниски температури. То не се и искат кой знае какви обороти ако всичко друго е наред.
- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Ти си вторият човек който ми казва да погледна и маслото.Лошото е че купих колата обслужена и незнам какво масло има в нея.Ако са сложили 15 на 40 не ми се мисли на какво прилича при температура от -15 и надолу.Когато е топла а дори и веднага да я угася и запаля след това,колата си пали от четвърт.Утре ще пробвам да направя отново един клип на палене в 5 сутринта и ще можете да прецените за какво става въпрос.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Как ти провериха акумулатора? Трябва да го занесеш като е престоял през ноща на студено, но без да палиш колата да го зарежда.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Аз съм с 10w40 и на двете коли....не вярвам да е от маслото.
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Да кажа и аз какво установих.
Акумулатор на 2 години 74Ah, Fiam. От както съм го купил не съм го свалял от колата. Карам предимно градско като имам сутрин 3 км. пробег и вечер още 3 км. Мин. седмица не я бях карал 3-4 дни и едвам запали при -5 градуса на обяд. Превъртя 2-3 пъти едвам едвам и запали, но централното започна да отключва и заключва + присветване на ABS и TCS, но в крайна сметка запалих криво ляво. Стартера го ревизирах лятото като се смениха втулки. Вчера сложих аку-то на зарядно, като зарядното отчиташе че вкарва по 1 ампер на час. Сутринта когато станах пишеше че вкарва по 0 апмера на час. Сложих го на колата, темп. сутринта в Благоевград беше -12 градуса - мислех, че ще направи 2-3 оборота и тогава ще запали, но подгрях един път и щом лампата изгасна завъртях и запали от четвърт. Моя съвет е да пробвате да заредите батериите. Успех
Акумулатор на 2 години 74Ah, Fiam. От както съм го купил не съм го свалял от колата. Карам предимно градско като имам сутрин 3 км. пробег и вечер още 3 км. Мин. седмица не я бях карал 3-4 дни и едвам запали при -5 градуса на обяд. Превъртя 2-3 пъти едвам едвам и запали, но централното започна да отключва и заключва + присветване на ABS и TCS, но в крайна сметка запалих криво ляво. Стартера го ревизирах лятото като се смениха втулки. Вчера сложих аку-то на зарядно, като зарядното отчиташе че вкарва по 1 ампер на час. Сутринта когато станах пишеше че вкарва по 0 апмера на час. Сложих го на колата, темп. сутринта в Благоевград беше -12 градуса - мислех, че ще направи 2-3 оборота и тогава ще запали, но подгрях един път и щом лампата изгасна завъртях и запали от четвърт. Моя съвет е да пробвате да заредите батериите. Успех
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Така е 3 км. и 3 км. как да се зареди 74 Ah? Един приятел си купи лятото ТДИ с акумулатор 52 Ah и скоро каза, че си кара с него без проблем, трябва да го питам дали сега на студа пали с него, аз карах една зима с 62 Ah без проблем и се зареждаше по-добре на градско от този, който му взех после 72 Ah.
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Чакай , обърках се . Искаш да кажеш, че тоя по-големия акумулатор се зарежда на градско по-лошо ли ? Нещо не ми се връзва , да приемем , че при палене са отишли едни 10Ач , дали са от 55 или 105 Ач акумулатор - все тая . Вече след като запали, на алтернатора се пада задача, да върне тия изразходвани 10 Ач , а вече дали на 55 или 105 ..... не виждам разликата де е 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
На практика се оказва, че не е баш така, защото акумулатора не е кофа с вода, а кутия, в която се развиват химически процеси. Генератора зарежда с разликата, която остава след консуматорите - фарове, музика, чистачки, подгреви на седалки, огледала, стъкла, на антифриза, парно и т.н. От 120 ампера остават доста по-малко, а акумулатора е зареден когато гъстотата на електролита стигне определена стойност. Кой акумулатор достига гъстота за по-кратко време с еднакъв ток. По-големия или по-малкия? То не става дума за едно палене и едно зареждане ами с времето по-големия ако се кара само градско става с по-рядък електролит. Като количество ток има повече, ама като му е малка гъстотата сулфатизира и след известно време стартовия му ток няма нищо общо с това, което пише.
- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
колеги ето и клип от днес сутринта.Ето това исках да ви покажа преди Нова Година и да видите за какво става въпрос http://vbox7.com/play:fff6843511
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Накарай ги да ти премерят "масата", ако е добре, остава стартера и май наистина си с 15 на 40 масло.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 67 госта