
Passat B5.5 AVF ремонт на TDI-PD мотор
- stefan4o
- Мнения: 19316
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
AVF и близначето му с 5-степенна кутия AWX са и двата 8-клапанови. От това поколение дизели май няма 16-клапанови. 

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
Колеги имам питане за МАФ сензора на АВФ мотор Пасат ПД 131. След като купих колата имам проблем с вървенето. За да тръгне трябва да задържа педала на газта около 2000 об. и после се изстрелва, ако натисна нормално забива и не върви. Та ми направи впечатление, че МАФ е развиван и е недобре завит. След като смених въздушния филтър и развих МАФ ми направи впечатление, че от едната страна има 2 метални пинчета и е нарисувано на пластмасата синвол на резистор, но резистора го няма (терморезистор). Това нормално ли е ? Защото снимки на други МАФ сензори имат запоен терморезистор там. Тоест моя да не е счупен ?
Питам тука щото темата я четат хора дето са наясно с тия коли, а аз за пръв път се сблъсквам с Дебитомери и МАФ сензори.
Питам тука щото темата я четат хора дето са наясно с тия коли, а аз за пръв път се сблъсквам с Дебитомери и МАФ сензори.
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
Някои дебитомери са без този резистор,защо не знам.
Най добре направи лог-файлове в движение и ще се разбере как и колко ти работи дебитомера,но едва ли от него ти забива!
Пробвай с друг дебитомер от изправна кола.
Най добре направи лог-файлове в движение и ще се разбере как и колко ти работи дебитомера,но едва ли от него ти забива!

Пробвай с друг дебитомер от изправна кола.

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
Мерси, да разбирам, че моя не е механично повреден.
Понеже за пръв път се сблъсквам с подобен род кола, ако е възможно да разясниш повече за тези лог файлове.
С лаптоп ли се правят ? Абе, чета ги в темите тия работи ама не са ми ясни.
Понеже за пръв път се сблъсквам с подобен род кола, ако е възможно да разясниш повече за тези лог файлове.
С лаптоп ли се правят ? Абе, чета ги в темите тия работи ама не са ми ясни.
Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
Къде е тая букса за четене и правене на лог фаилове в колата. Програмата предполагам я сваляте от нета. Кабела сигурно пак се копува от нета ?
За тоя дебитомер рових търсих и така и немога да разбера каква роля играе въпросния терморезистор и може ли без него.
Струва ми се, че евтините ментета са без терморезистор.
А датчика е съществен за разхода.
За тоя дебитомер рових търсих и така и немога да разбера каква роля играе въпросния терморезистор и може ли без него.
Струва ми се, че евтините ментета са без терморезистор.
А датчика е съществен за разхода.
Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
Ако си купиш кабел - с него ще ти дойде и програмата.
А буксата - отдолу до левия ти крак
Само не питай на коя седалка трябва да си седнал
А буксата - отдолу до левия ти крак

Само не питай на коя седалка трябва да си седнал

Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
или при бушоните там или още по-отдолу изведена сама.
Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
Да питам тоя мотор с хидравлични повдигачи ли е на клапаните, като на В3 1.8 бензиновия.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
С хидравлични е, но не са като на B3 1.8 бензин.
Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
Имам въпрос за начина на вървене на АВФ 131. Моя до към 2000 об. е като обикновен дизел, а над тях излита. И трябва да се сменят предавките над тия 2-2200 об. за да върви яко. Ако на 1-ва дам рязка газ откача по-бързо, и литва каточели по рязко. Ако карам леко и сменям предавки до към 2200 об. върви леко и понякога включва турбото и се разграничава от без турбо режима.
Поиграх си с Актуатора- вакуума на пр. геометрията. Когато извадя вакуумчето от актуатора и ми прави впечатление, че при обратно поставяне на место лостчето на пр. геометрия се дърпа на горе към актуатора.
Как работи пр. геометрията при ниски и над 2000 об. ?
Не съм карал подобен мотор досега и затова питам.
Поиграх си с Актуатора- вакуума на пр. геометрията. Когато извадя вакуумчето от актуатора и ми прави впечатление, че при обратно поставяне на место лостчето на пр. геометрия се дърпа на горе към актуатора.
Как работи пр. геометрията при ниски и над 2000 об. ?

Не съм карал подобен мотор досега и затова питам.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Съб 25 апр 2009 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen
Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
Здравейте колеги
днеска ми закачаха колата Пасат 1.9 тди 101к.с. на VAG-kom и гледахме корекциите на дюзите стойностите им са -1,68/-1,68/-0,68/2,98 като нормите били от -2.8 до 2.8 искам някой по компетентен да си каже мнението добри ли са тези стойности понеже мисля да я ремапвам и ако не какво трябва да се направи
Благодаря предварително
днеска ми закачаха колата Пасат 1.9 тди 101к.с. на VAG-kom и гледахме корекциите на дюзите стойностите им са -1,68/-1,68/-0,68/2,98 като нормите били от -2.8 до 2.8 искам някой по компетентен да си каже мнението добри ли са тези стойности понеже мисля да я ремапвам и ако не какво трябва да се направи
Благодаря предварително
Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
Georgi Hristov написа:Здравейте колеги
корекциите на дюзите стойностите им са -1,68/-1,68/-0,68/2,98
Закачете я пак и вижте синхронизацията на валовете...трябва да е близо около 0...Сега въобще не са ти добре стойностите и най-вече 4-та...
Re: Ремонт на PD на мотор TDI AVF на Passat B5.5!
Georgi Hristov написа:Здравейте колеги
днеска ми закачаха колата Пасат 1.9 тди 101к.с. на VAG-kom и гледахме корекциите на дюзите стойностите им са -1,68/-1,68/-0,68/2,98 като нормите били от -2.8 до 2.8 искам някой по компетентен да си каже мнението добри ли са тези стойности понеже мисля да я ремапвам и ако не какво трябва да се направи
Благодаря предварително
Варна ти е е близо, свържи се с ifidik и с ремапа ще ти помогне

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 58 госта