-19 С, с мъка , но запалих

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот vankata__098 » Чет 02 фев 2012 10:11


Момчета ето какво е пуснал колегата Jivko7777 в една тема и мисля че сами трябва да си направим извод при -20 и кусур температура как пали колата ни и най вече от маслото защото вижте какво е различното масло при тази температура, повечето караме с масло 10W40............За какво палене сутрин говорим.....????





Потребителски аватар
BruDoNe
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот BruDoNe » Чет 02 фев 2012 10:32


vankata__098 написа:Момчета ето какво е пуснал колегата Jivko7777 в една тема и мисля че сами трябва да си направим извод при -20 и кусур температура как пали колата ни и най вече от маслото защото вижте какво е различното масло при тази температура, повечето караме с масло 10W40............За какво палене сутрин говорим.....????


Колега не знам изобщо какво го мислиш толкова .. ако слагаме 0W40 на наще дъртанянки по на 12-13 години трябва да доливаме през 1 месец сигурно .. от това масло, а и продават добавки за маслото та не виждам какъв е проблема .. + това -25 градуса в Пловдив вчера запалих с 3 подгрявания .. и без добавки в маслото и в нафтата :) и маслото ми е точно 10W40


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот tdi_20yare » Чет 02 фев 2012 11:25


Незнам моята е 15 годишна и не смятам да и слагам 10 на 40,ще сместя 10-15 лв от половин литър за доливане ли,то голямата работа...Нали турбинката и тя иска да и е хубаво..За чист дизел съм съгласен 10 на 40,ама на турбинка смятам че 5/40 е по добрия вариант с доливане до 1 литър на 10 000,което не смятам че е голям разход,а вече ако ще се долива на няколко стотин км,значи колата си иска някой "лек" ремонт...


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот radi_nrj » Чет 02 фев 2012 12:45


При автомобил с изправен двигател пък бил той и на 300 000km обикновено при минаване от полусинтетично масло към синтетично разхода на масло колкото и да не ви се вярва ще падне. Карам AAZ на 18 години с 5W30 и не го пипа, а такова масло се кара 30'000km, аз го сменям на 15-20'000.


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот KirilGeorgiev » Чет 02 фев 2012 12:49


Ще падне нивото на щеката не разхода като минеш на синтетика със стара кошница


Потребителски аватар
ShikeraBoy
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 26 апр 2010 21:55
Автомобил: VW POLO 1.4 TDI PD
Двигател: AMF
Местоположение: Пловдив

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот ShikeraBoy » Чет 02 фев 2012 13:28


Днес моето поло учудващо лесно запали с едно подгряване.Вчера беше най-голямата мъка с 4 подгрева запали след около 5-6 секунди.Акумулатора ми е на 5 месеца и вече се съмнявам в подгревните свещи да не са си отишли.Ето клипче от днес как запали при темература около -10 градуса.

http://www.youtube.com/watch?v=Zpu4MAJaQjA&feature=g-upl&context=G228343fAUAAAAAAAAAA


lozan_87
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот lozan_87 » Чет 02 фев 2012 13:49


Заредих снощи акумулатора ама ми се струва, че не се беше заредил както трябва, въпреки това сложих го и започнах да подгрявам през това време майстора зе да мери дали идва ток по кабелите на свещите оказа се че на 2-ри и на 3-ти цилиндър не идва. Паленето пак беше с ток от друга кола не успя да запали самостоятелно преди да се изхаби акомулатора. Извадихме и маркучето за горивото до филтъра от него потече нафта (значи стига до двигатела). Майстора каза, че не знае дали е от релето за свещите, дали от кабелите или от акомулатора. И естествено ми предложи най лесното за него решение да си купя нов акомулатор, но аз пък съответно не искам да се набутвам със 240 лева за акомулатор и да си имам още един в случай че не е от него. Колко струват тия кабели подгревните и това реле? Някой знае ли какво мога да сторя и да не ми излезе много солено?


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот vaiper 1 » Чет 02 фев 2012 17:08


В Русия знаетели защо нема дизели :wink:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот веселин » Чет 02 фев 2012 17:21


vaiper 1 написа:В Русия знаетели защо нема дизели :wink:

А ти знаеш ли с какви двигатели са били съветските танкове през втората световна mhihi mhihi mhihi
дали е нямало студове тогава ??? :deal mhihi
или е по-лесно да плямпаш небивалици :screwy


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот vaiper 1 » Чет 02 фев 2012 17:25


веселин написа:
vaiper 1 написа:В Русия знаетели защо нема дизели :wink:

А ти знаеш ли с какви двигатели са били съветските танкове през втората световна mhihi mhihi mhihi
дали е нямало студове тогава ??? :deal mhihi
или е по-лесно да плямпаш небивалици :screwy

:D танкове а а знаешли как са ги палили :wink: Мисалтами е не искам дасе заяждам но дизела е по капризен кам студ затова иска доста грижи,нормално е :deal Затова са казали хората дизел зимата се купува нали :wink:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот веселин » Чет 02 фев 2012 17:33


vaiper 1 написа:
веселин написа:
vaiper 1 написа:В Русия знаетели защо нема дизели :wink:

А ти знаеш ли с какви двигатели са били съветските танкове през втората световна mhihi mhihi mhihi
дали е нямало студове тогава ??? :deal mhihi
или е по-лесно да плямпаш небивалици :screwy

:D танкове а а знаешли как са ги палили :wink: Мисалтами е не искам дасе заяждам но дизела е по капризен кам студ затова иска доста грижи,нормално е :deal Затова са казали хората дизел зимата се купува нали :wink:

Осем зими нямах проблем с 1,6 td на Голф 2 - палил съм безпроблемно / три случая на проблеми за толкова време - изгорели две свещи /и то не заводските Бош поствени при монтажа на колата през 1991 :shock / , вторият път - безвъзмездно "отишъл" акумулатор , третият - изгорял предпазител на подгревните свещи /
за 8 години три проблема .... това казваш е каприз към студ .... :talk: mhihi


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот vaiper 1 » Чет 02 фев 2012 17:37


Старите дизели колега немаха толкова електроника :beer


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот drago_tr » Чет 02 фев 2012 17:40


drago_tr написа:
drago_tr написа:
drago_tr написа:Ден първи:
Пасат 1.9 TDI AFN 110кончета 98г. При нас в Пловдив, при скромните -10 градуса, отворих си нормално вратите(лятото им бях правил пълна профилактика на всичките точно за да избегна тези проблеми със замръзванията....явно добре съм се справил)спрях климатроника,изчаках да цъкне релето и завъртях. Запали като се замисли малко,разтресе се мотора, но след секунда се оправи, защото си знам че акумулатора ми не е от най-читавите(купувах го с колата и колкото изкара).Наливам само ромпетролска нафта и никакви добавки не слагам.Колата се кара всеки ден и е уличница без гараж.


Ден втори: -16 градуса. Нищо не беше замръзнало по вратите, само му подадох ключа и запали. Имам чуството че колкото по студено му става...толкова по-добре пали :Mr Green Fun А акумулатора направо ме изумява...не го знам какъв е но на него пише FORD :roll:
Карам с руско масло TNK Magnum 15W-40.


Ден 3-ти. Температура -18 градуса. Днес си направих експеримент: Сложих ключа, дадох контакт и веднага след като ми изгасна лампата за подгрева на таблото завъртях. Пак запали, но някак си една идея по трудно от предишните дни когато изчаквах да ми цъкне релето. Климатроника също беше включен. Утре ще пробевам да видя как ще запали като му направя примерно 2 подгрева.
Подгревните свещи са ми БОШ от АУТО+
Днес го и следих какво излиза от ауспуха при палене....няма чернилки...няма димилки, само конденз от студа.


Ден 4-ти. Скромни -12 градуса. Експеримента беше днес да запаля с 2 подгрявания. Абсолютно никаква разлика не усетих, както и с 1 подгряване. Запали си от раз. :drinking:
Одеве като си тръгвах от работа беше -7. Ами запали както и при -18 :roll:


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот radi_nrj » Чет 02 фев 2012 17:57


KirilGeorgiev написа:Ще падне нивото на щеката не разхода като минеш на синтетика със стара кошница


Пишеш пълни глупости! Разхода на масло има общо със състоянието на мотора, а не възрастта му. Това са 2 различни неща!!! Изхабен мотор гъсто масло не го оправя!!!


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот веселин » Чет 02 фев 2012 18:45


vaiper 1 написа:Старите дизели колега немаха толкова електроника :beer

Къде е проблема с електрониката ?
Шкодата ми е 2008 г - след пет дена престой без да е палена - при -7 си запали с едно подгряване от раз
преди Голфа карах 3 години Пежо 309 - 1.9 D нямал съм случай да не запали през зимата
електрониката е за да помага при студено палене



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dangala и 59 госта