Момчета ето какво е пуснал колегата Jivko7777 в една тема и мисля че сами трябва да си направим извод при -20 и кусур температура как пали колата ни и най вече от маслото защото вижте какво е различното масло при тази температура, повечето караме с масло 10W40............За какво палене сутрин говорим.....????



-19 С, с мъка , но запалих
- vankata__098
- Мнения: 619
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ALH 1999g.
- Местоположение: Самоков, с.Говедарци
- BruDoNe
- Мнения: 267
- Регистриран на: Вто 06 окт 2009 21:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: -19 С, с мъка , но запалих
vankata__098 написа:Момчета ето какво е пуснал колегата Jivko7777 в една тема и мисля че сами трябва да си направим извод при -20 и кусур температура как пали колата ни и най вече от маслото защото вижте какво е различното масло при тази температура, повечето караме с масло 10W40............За какво палене сутрин говорим.....????
Колега не знам изобщо какво го мислиш толкова .. ако слагаме 0W40 на наще дъртанянки по на 12-13 години трябва да доливаме през 1 месец сигурно .. от това масло, а и продават добавки за маслото та не виждам какъв е проблема .. + това -25 градуса в Пловдив вчера запалих с 3 подгрявания .. и без добавки в маслото и в нафтата

-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Незнам моята е 15 годишна и не смятам да и слагам 10 на 40,ще сместя 10-15 лв от половин литър за доливане ли,то голямата работа...Нали турбинката и тя иска да и е хубаво..За чист дизел съм съгласен 10 на 40,ама на турбинка смятам че 5/40 е по добрия вариант с доливане до 1 литър на 10 000,което не смятам че е голям разход,а вече ако ще се долива на няколко стотин км,значи колата си иска някой "лек" ремонт...
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: -19 С, с мъка , но запалих
При автомобил с изправен двигател пък бил той и на 300 000km обикновено при минаване от полусинтетично масло към синтетично разхода на масло колкото и да не ви се вярва ще падне. Карам AAZ на 18 години с 5W30 и не го пипа, а такова масло се кара 30'000km, аз го сменям на 15-20'000.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Ще падне нивото на щеката не разхода като минеш на синтетика със стара кошница
- ShikeraBoy
- Мнения: 60
- Регистриран на: Пон 26 апр 2010 21:55
- Автомобил: VW POLO 1.4 TDI PD
- Двигател: AMF
- Местоположение: Пловдив
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Днес моето поло учудващо лесно запали с едно подгряване.Вчера беше най-голямата мъка с 4 подгрева запали след около 5-6 секунди.Акумулатора ми е на 5 месеца и вече се съмнявам в подгревните свещи да не са си отишли.Ето клипче от днес как запали при темература около -10 градуса.
http://www.youtube.com/watch?v=Zpu4MAJaQjA&feature=g-upl&context=G228343fAUAAAAAAAAAA
http://www.youtube.com/watch?v=Zpu4MAJaQjA&feature=g-upl&context=G228343fAUAAAAAAAAAA
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Заредих снощи акумулатора ама ми се струва, че не се беше заредил както трябва, въпреки това сложих го и започнах да подгрявам през това време майстора зе да мери дали идва ток по кабелите на свещите оказа се че на 2-ри и на 3-ти цилиндър не идва. Паленето пак беше с ток от друга кола не успя да запали самостоятелно преди да се изхаби акомулатора. Извадихме и маркучето за горивото до филтъра от него потече нафта (значи стига до двигатела). Майстора каза, че не знае дали е от релето за свещите, дали от кабелите или от акомулатора. И естествено ми предложи най лесното за него решение да си купя нов акомулатор, но аз пък съответно не искам да се набутвам със 240 лева за акомулатор и да си имам още един в случай че не е от него. Колко струват тия кабели подгревните и това реле? Някой знае ли какво мога да сторя и да не ми излезе много солено?
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: -19 С, с мъка , но запалих
В Русия знаетели защо нема дизели 

- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих
vaiper 1 написа:В Русия знаетели защо нема дизели
А ти знаеш ли с какви двигатели са били съветските танкове през втората световна



дали е нямало студове тогава ???


или е по-лесно да плямпаш небивалици

- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: -19 С, с мъка , но запалих
веселин написа:vaiper 1 написа:В Русия знаетели защо нема дизели
А ти знаеш ли с какви двигатели са били съветските танкове през втората световна![]()
![]()
![]()
дали е нямало студове тогава ???![]()
![]()
или е по-лесно да плямпаш небивалици




- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих
vaiper 1 написа:веселин написа:vaiper 1 написа:В Русия знаетели защо нема дизели
А ти знаеш ли с какви двигатели са били съветските танкове през втората световна![]()
![]()
![]()
дали е нямало студове тогава ???![]()
![]()
или е по-лесно да плямпаш небивалици
танкове а а знаешли как са ги палили
Мисалтами е не искам дасе заяждам но дизела е по капризен кам студ затова иска доста грижи,нормално е
Затова са казали хората дизел зимата се купува нали
Осем зими нямах проблем с 1,6 td на Голф 2 - палил съм безпроблемно / три случая на проблеми за толкова време - изгорели две свещи /и то не заводските Бош поствени при монтажа на колата през 1991

за 8 години три проблема .... това казваш е каприз към студ ....


- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Старите дизели колега немаха толкова електроника 

- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: -19 С, с мъка , но запалих
drago_tr написа:drago_tr написа:drago_tr написа:Ден първи:
Пасат 1.9 TDI AFN 110кончета 98г. При нас в Пловдив, при скромните -10 градуса, отворих си нормално вратите(лятото им бях правил пълна профилактика на всичките точно за да избегна тези проблеми със замръзванията....явно добре съм се справил)спрях климатроника,изчаках да цъкне релето и завъртях. Запали като се замисли малко,разтресе се мотора, но след секунда се оправи, защото си знам че акумулатора ми не е от най-читавите(купувах го с колата и колкото изкара).Наливам само ромпетролска нафта и никакви добавки не слагам.Колата се кара всеки ден и е уличница без гараж.
Ден втори: -16 градуса. Нищо не беше замръзнало по вратите, само му подадох ключа и запали. Имам чуството че колкото по студено му става...толкова по-добре палиА акумулатора направо ме изумява...не го знам какъв е но на него пише FORD
![]()
Карам с руско масло TNK Magnum 15W-40.
Ден 3-ти. Температура -18 градуса. Днес си направих експеримент: Сложих ключа, дадох контакт и веднага след като ми изгасна лампата за подгрева на таблото завъртях. Пак запали, но някак си една идея по трудно от предишните дни когато изчаквах да ми цъкне релето. Климатроника също беше включен. Утре ще пробевам да видя как ще запали като му направя примерно 2 подгрева.
Подгревните свещи са ми БОШ от АУТО+
Днес го и следих какво излиза от ауспуха при палене....няма чернилки...няма димилки, само конденз от студа.
Ден 4-ти. Скромни -12 градуса. Експеримента беше днес да запаля с 2 подгрявания. Абсолютно никаква разлика не усетих, както и с 1 подгряване. Запали си от раз.

Одеве като си тръгвах от работа беше -7. Ами запали както и при -18

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: -19 С, с мъка , но запалих
KirilGeorgiev написа:Ще падне нивото на щеката не разхода като минеш на синтетика със стара кошница
Пишеш пълни глупости! Разхода на масло има общо със състоянието на мотора, а не възрастта му. Това са 2 различни неща!!! Изхабен мотор гъсто масло не го оправя!!!
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих
vaiper 1 написа:Старите дизели колега немаха толкова електроника
Къде е проблема с електрониката ?
Шкодата ми е 2008 г - след пет дена престой без да е палена - при -7 си запали с едно подгряване от раз
преди Голфа карах 3 години Пежо 309 - 1.9 D нямал съм случай да не запали през зимата
електрониката е за да помага при студено палене
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dangala и 59 госта