Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
Направих тест. Извадих маркуча към уестгейт клапана. Направих пробно кръгче. Когато вдигне 1.5-1.6 бара и клапана разтоварва, без да му е подадено налягане. Да разбирам ли че уестгейт клапана ми е проблемен ? Пробита му е мембраната например ?
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
Здравейте, колеги. Протекоха ми всички маркучета за излишната нафта. Смених ги с някакви от 6.50лв метъра пишеше някакъв стандарт по ДИН на тях и `мейд ин Джермани`. Изтраяха 1 месец. Смених ги пак с някакви други ментаци. Те изтраяха 2 седмици. Комшията ми кара ААЗ 75 коня същите дюзи като мойте. Видях го че е с някакв зелени маркучи на които пише същия стандарт и марка `Акрон` или нещо подобно. Купих от тях на цена 5лв метъра, но са по - различни. Вътрешната част е гумена а външната обвивка е от някаква по - корава пластмаса можеби по термоустойчива. Днес пак ми замириса на нафта. Отварям - на първата дюза, до ангренажа, цялата обляна в нафта. И то тече само маркучлето с което съм запушил дюзата. Забелязах че и със другите маркучи първо от там протича. Като купих колата там имах някаква гумена тапа, каквато не знам от къде да купя сега. Да не би аз нещо да бъркам ? Да трябва да разменя маркучите на дюзата? Там където съм вързал тапата да вържа маркуча към следващата дюза ? Има ли значение? ЗАщо първо ми протича тапата ? Другите маркучи са сухи и не пропускат изобщо, а щом те не пропускат а ми пропуска само тапата на първата дюза значи става нещо?
Беше с такава тапа http://www.dbk-dimitrov.com/%D1%82%D0%B0%D0%BF%D0%B0-%D0%B4%D1%8E%D0%B7%D0%B0-%D0%B8%D0%B7%D0%BB%D0%B8%D1%88%D0%BD%D0%BE-%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%BE-028130229 обаче течеше и си направих затапено маркуче което боднах на дюзата, ама протича. И то е сухо горе където съм навил болта, тече отдолу.
Беше с такава тапа http://www.dbk-dimitrov.com/%D1%82%D0%B0%D0%BF%D0%B0-%D0%B4%D1%8E%D0%B7%D0%B0-%D0%B8%D0%B7%D0%BB%D0%B8%D1%88%D0%BD%D0%BE-%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%BE-028130229 обаче течеше и си направих затапено маркуче което боднах на дюзата, ама протича. И то е сухо горе където съм навил болта, тече отдолу.
- samo_pechka
- Мнения: 8976
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
Странна работа. Не знам каква е причината , но направи следното , навържи ги последователно , а първата и последната заедно в един тройник и към помпата . Не знам дали ме разбра . Такъв тройник, с подходящо сечение на щуцерите , съм си купувал ( бронзов) от магазин за газови и тунинг аксесоари . Имаш нещо позапушено по излишната нафта ( по някоя дюза ) и не може излишното гориво от някои дюзи да се оттече.
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
Колата вече си има нов собственик, който ще си я поддържа и ще и се радва на дъртия чепат все още пъргав характер



- samo_pechka
- Мнения: 8976
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
И сега
каква е новата придобивка ? Щото ме съмнява да си дълго време без кола 


Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
Здр.Колеги искам да ви попитам може да не е правилната тема но аз горе долу имам същия проблем като колегата карам 1.6 тди SB. Взех си бустметър но незнам как да го свържа имам едно вакумче от помпата за кулекторите дето е разтоварващия клапан, като цяло нямам мн мощност се пак е малък мотор но е мн тромава пуснах и малко нафта по-добре е но незнам турбото какво налягане прави та за това реших да си взема бустметър но нз как се сврзва?
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
samo_pechka написа:И сегакаква е новата придобивка ? Щото ме съмнява да си дълго време без кола
Ха-ха, аз да издам малко, има си кола Пешо и още как, още от миналата година. Малко е грешна марката и', че и горивото и' не е за този раздел

- samo_pechka
- Мнения: 8976
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
Каза ми той вече
Да си я кара със здраве 


Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
Здравейте колеги искам да попитам защо не слагате турбини с променлива геометрия ?
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
И какво ще я управлява тази геометрия 

Re: Ауди 80 1.6ТД Няма мощност Решено! Следва напомпване
За това изобщо не се сетих и че няма какво да е управлява !
Имам Ауди 80 1.6тд и искам да го направя да върви бая !!!
Четох по темите даже и за голф 2 като този двигател и там е сложен.
Гледах бяха писали че трябва да се смени главата от 1.9тд защото клапаните са по големи и също само да се смени разпределителния вал като задържа повече време отворени клапаните !! Кой е по добрия вариант!
И ако знае някой как се портва за да пасне да обясни
А за тези турбини к14,к24 дали са и с водно охлаждане защото на оригиналната има?
А и коя е по добрата ?
Забравих да спомена че има и фабричен кулер и маслен радиатор но масления радиатор е спукан и 2 пъти е бил лепен с течен метал и 2 пъти протича ако знае някой как може да се залепи защото търсех нови но няма нито втора рака и не се знае колко ще е здрав !
Имам Ауди 80 1.6тд и искам да го направя да върви бая !!!
Четох по темите даже и за голф 2 като този двигател и там е сложен.
Гледах бяха писали че трябва да се смени главата от 1.9тд защото клапаните са по големи и също само да се смени разпределителния вал като задържа повече време отворени клапаните !! Кой е по добрия вариант!
И ако знае някой как се портва за да пасне да обясни

А за тези турбини к14,к24 дали са и с водно охлаждане защото на оригиналната има?
А и коя е по добрата ?
Забравих да спомена че има и фабричен кулер и маслен радиатор но масления радиатор е спукан и 2 пъти е бил лепен с течен метал и 2 пъти протича ако знае някой как може да се залепи защото търсех нови но няма нито втора рака и не се знае колко ще е здрав !

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 57 госта