
Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
по какъв начин се замерва масата?
- donMaranzano
- Мнения: 789
- Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AQY
- Местоположение: Plovdiv
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Колега, освен тези неща дето си проверил хубаве е да видиш стартера.
- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
стартера е ревизиран края на август месец.сменени са му втулките и е смазан.само четките не съм сменял но те са били добре.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
alex-paynera написа:по какъв начин се замерва масата?
Слагаш мултицета на DC-20V и мериш напрежението между точките,които те интересуват.Това ти е пад-а на напрежението.
Колкото е по-голямо показанието-толкова повече лоши връзки имаш между двете точки.
А за клипа-палиш на натиснат съединител,надявам се?
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Сложи двете сонди на мултицета на клемите на акумулатора, както е казал колегата и виж колко волта показва, след това премести минусовата някъде по двигателя. Не трябва да има разлика във волтовете.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Или по-скоро: минус-корпус алтернатор , минус-корпус стартер. Показанията трябва да са близки до нула.
Същото можеш да направиш с плюсовите кабели и клеми-пак трябва да е близко до нула.
Същото можеш да направиш с плюсовите кабели и клеми-пак трябва да е близко до нула.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
при мен нещaтa стоят по следния нaчин: чисто нов aкумулaтор 80 ach с силен пусков ток, преди 2 месецa свaлян стaртер ,рaзглобен ,проверен и смaзaн! в тия студуве сутрин при първо пaлене върти слaбо сякaш зaтягa , връщaм ключa прaвя втори опит върти. стaртерa. множо по лесно и пaли от рaз,понякогa товa стaвa от третия път !! Единственото , което не е нaред е рaзбития мaховик ! Възможно ле е стaртерa сутрин дa зaклинвa в мaховикa и товa дa е проблемa???
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
- Автомобил: TOYOTA AVENSIS
- Двигател: 2WW 2017
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Стартера не може да заклини в маховика. По-скоро заклинва зъбчатката , която излиза от стартера в направляващата я втулка и се зацепва в маховика, защото тя лагерува на една по-широчка втулка /около 1 см./
И при мен е така ама като дам сутрин "запуск", не го пускам докато не запали. За сега пали почти на четвърт, айде на три четвърти, ама пали.
И при мен е така ама като дам сутрин "запуск", не го пускам докато не запали. За сега пали почти на четвърт, айде на три четвърти, ама пали.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Добре че изплю камъчето, как няма да смениш четките, вземи нов четкодържател и ще си решиш проблема, това, че не са свършили не е критерий
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Четките са чисто нови оригинални бошовски!! За какво да ги сменям с разни ментета дето ги продават по магазините !
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
x-man Не говорех на теб... ти винаги знаеш повече... само ще ти кажа, че на пролет топла пак няма да ти пали от половин оборот, ами ще ти върти 4-5 секунди.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
ей таз твойта тайна няма да я споделиш!!!съжалявам че нямам възможност да дойда до търново че най-накрая да разбера как да си оправя колата !!!
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Казах ти тайната на стартера, ти пак си знаеш твоето, какъв беше смисъла да я споделям, същото е за помпата, центровката и всичко което съм казал в повече от 1000 мнения. Ако ми прочетеш всички мнения и ги осмислиш не ти трябва друго... ще имаш най-палещото, вървящо и икономично ТДИ в България!
- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Zinoto дали този старт се дължи на четките?
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Абе вие накъде четете? Алекс нали за теб написах, че си изплюл камъчето, нали темата е твоя... Почвам да си мисля, че проблема на вашите коли са задкормилните устройства
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 66 госта