:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Пет 09 яну 2015 14:18


по какъв начин се замерва масата?




Потребителски аватар
donMaranzano
Мнения: 789
Регистриран на: Нед 08 фев 2009 15:52
Автомобил: Golf 4
Двигател: AQY
Местоположение: Plovdiv

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот donMaranzano » Пет 09 яну 2015 14:19


Колега, освен тези неща дето си проверил хубаве е да видиш стартера.


Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Пет 09 яну 2015 15:10


стартера е ревизиран края на август месец.сменени са му втулките и е смазан.само четките не съм сменял но те са били добре.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот gancho » Пет 09 яну 2015 15:52


alex-paynera написа:по какъв начин се замерва масата?

Слагаш мултицета на DC-20V и мериш напрежението между точките,които те интересуват.Това ти е пад-а на напрежението.
Колкото е по-голямо показанието-толкова повече лоши връзки имаш между двете точки.

А за клипа-палиш на натиснат съединител,надявам се?


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот vanesto » Пет 09 яну 2015 16:01


Сложи двете сонди на мултицета на клемите на акумулатора, както е казал колегата и виж колко волта показва, след това премести минусовата някъде по двигателя. Не трябва да има разлика във волтовете.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот gancho » Пет 09 яну 2015 16:08


Или по-скоро: минус-корпус алтернатор , минус-корпус стартер. Показанията трябва да са близки до нула.
Същото можеш да направиш с плюсовите кабели и клеми-пак трябва да е близко до нула.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот xxx_man » Пет 09 яну 2015 16:42


при мен нещaтa стоят по следния нaчин: чисто нов aкумулaтор 80 ach с силен пусков ток, преди 2 месецa свaлян стaртер ,рaзглобен ,проверен и смaзaн! в тия студуве сутрин при първо пaлене върти слaбо сякaш зaтягa , връщaм ключa прaвя втори опит върти. стaртерa. множо по лесно и пaли от рaз,понякогa товa стaвa от третия път !! Единственото , което не е нaред е рaзбития мaховик ! Възможно ле е стaртерa сутрин дa зaклинвa в мaховикa и товa дa е проблемa???


helikamov
Мнения: 287
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 10:18
Автомобил: TOYOTA AVENSIS
Двигател: 2WW 2017
Местоположение: Велико Търново

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот helikamov » Пет 09 яну 2015 17:14


Стартера не може да заклини в маховика. По-скоро заклинва зъбчатката , която излиза от стартера в направляващата я втулка и се зацепва в маховика, защото тя лагерува на една по-широчка втулка /около 1 см./
И при мен е така ама като дам сутрин "запуск", не го пускам докато не запали. За сега пали почти на четвърт, айде на три четвърти, ама пали.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот Zinoto » Пет 09 яну 2015 19:36


Добре че изплю камъчето, как няма да смениш четките, вземи нов четкодържател и ще си решиш проблема, това, че не са свършили не е критерий


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот xxx_man » Пет 09 яну 2015 19:56


Четките са чисто нови оригинални бошовски!! За какво да ги сменям с разни ментета дето ги продават по магазините !


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот Zinoto » Пет 09 яну 2015 21:39


x-man Не говорех на теб... ти винаги знаеш повече... само ще ти кажа, че на пролет топла пак няма да ти пали от половин оборот, ами ще ти върти 4-5 секунди.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот xxx_man » Пет 09 яну 2015 23:55


ей таз твойта тайна няма да я споделиш!!!съжалявам че нямам възможност да дойда до търново че най-накрая да разбера как да си оправя колата !!!


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот Zinoto » Съб 10 яну 2015 0:00


Казах ти тайната на стартера, ти пак си знаеш твоето, какъв беше смисъла да я споделям, същото е за помпата, центровката и всичко което съм казал в повече от 1000 мнения. Ако ми прочетеш всички мнения и ги осмислиш не ти трябва друго... ще имаш най-палещото, вървящо и икономично ТДИ в България!


Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Съб 10 яну 2015 1:27


Zinoto дали този старт се дължи на четките?


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот Zinoto » Съб 10 яну 2015 9:51


Абе вие накъде четете? Алекс нали за теб написах, че си изплюл камъчето, нали темата е твоя... Почвам да си мисля, че проблема на вашите коли са задкормилните устройства



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 66 госта