-19 С, с мъка , но запалих

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот passatfen » Чет 02 фев 2012 18:51


веселин написа:
vaiper 1 написа:Старите дизели колега немаха толкова електроника :beer

Къде е проблема с електрониката ?
Шкодата ми е 2008 г - след пет дена престой без да е палена - при -7 си запали с едно подгряване от раз
преди Голфа карах 3 години Пежо 309 - 1.9 D нямал съм случай да не запали през зимата
електрониката е за да помага при студено палене


Мисля , че става въпрос за ЕКУ и датчици свързани с него под "електроника"
пак и наистина според мен механиката е по-безпроблемен спрямо електрониката...никой да не се засяга това е лично мнение :beer




Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Благовест » Чет 02 фев 2012 18:51


3 дни не съм я палил,когато беше от по -20...Не ми се е налагало,а и исках да спестя един такъв студен старт. :deal
Днес -8,с едно подгряване :bowdown (на есен смених и 4те подгревни свещи) :да:


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Golf_Diesel_ » Чет 02 фев 2012 18:55


Доказано е че ТДИ-то пали по лесно зимата от предкамерния дизел.


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот vaiper 1 » Чет 02 фев 2012 19:10


Неискам да засягам или обиждам колегите с дизели аз сащо карах дизели, казах го принципно,че повечето ел правят бели особено зимата подчертавам :deal Карането на дизел не е като на бензин, има си танкости мн хора това него знаят нали, но и никои не казва :wink:

Последна промяна от vaiper 1 на Чет 02 фев 2012 19:19, променено общо 1 път.


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот KirilGeorgiev » Чет 02 фев 2012 19:13


radi_nrj написа:
KirilGeorgiev написа:Ще падне нивото на щеката не разхода като минеш на синтетика със стара кошница


Пишеш пълни глупости! Разхода на масло има общо със състоянието на мотора, а не възрастта му. Това са 2 различни неща!!! Изхабен мотор гъсто масло не го оправя!!!

Не съм писал че го оправя а че ще го харчи по малко по гъстото масло А това че на някой колата грам масло не харчи е пълна глупост която изобщо не ми се коментира


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот drago_tr » Чет 02 фев 2012 20:33


vaiper 1 написа:Неискам да засягам или обиждам колегите с дизели аз сащо карах дизели, казах го принципно,че повечето ел правят бели особено зимата подчертавам :deal Карането на дизел не е като на бензин, има си танкости мн хора това него знаят нали, но и никои не казва :wink:


Ами ти ако ги знаеш колега....тук е момента да ги напишеш....давай...ние ще четем :beer


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот веселин » Чет 02 фев 2012 20:52


vaiper 1 написа:Неискам да засягам или обиждам колегите с дизели аз сащо карах дизели, казах го принципно,че повечето ел правят бели особено зимата подчертавам :deal Карането на дизел не е като на бензин, има си танкости мн хора това него знаят нали, но и никои не казва :wink:

тАнокст е сАщо да пишеш по-грамотно .... :deal
мисля в раздел Дизелови агрегати да знаем как се кара , но ако решиш все пак разкажи някой тънкости и тайни - само те моля да е по-грамотно . :beer


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот vaiper 1 » Пет 03 фев 2012 10:59


Карането на стар дизел нема нищо общо с нова кола :Mr Green Fun Стария дизел иска мн повече грижи особено зимата като хубав акумулатор нови подгревни свещи и хубава нафта с добавки :beer И нема дасе палите толкова, че е смешно отстрани :beer :wink:


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот tdi_20yare » Пет 03 фев 2012 12:16


А новия сигурно не иска такива работи..... :idea:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот веселин » Пет 03 фев 2012 12:46


vaiper 1 написа:Карането на стар дизел нема нищо общо с нова кола :Mr Green Fun Стария дизел иска мн повече грижи особено зимата като хубав акумулатор нови подгревни свещи и хубава нафта с добавки :beer И нема дасе палите толкова, че е смешно отстрани :beer :wink:

Евала пич - шапка ти свалям за локумчетата ..... стар дизел , нов дизел ..... :banghead:
нов дизел може да е в по-окаяно техническо състояние при калпава експлоатация , отколкото стар , но поддържан двигател
прав си , че е смешно отстрани - четох повечето ти мнения :bowdown :bowdown :bowdown :предавам се
бъди така добър да не спамиш в темата - явно не сме дорасли за компетентността ти .... не се занимавай с невежи като нас :да:


Потребителски аватар
martosac
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил / Велико Търново

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот martosac » Пет 03 фев 2012 13:13


За щастие днес отново запалих колеги 8) НО:
1. При положение, че разполагам вече с токоизправител, заслужава ли си да слагам акумулатора да се зареди, въпреки че паля(с малко мъка) всяка сутрин с изключение на първата от големите студове, когато акумулатора беше почти загинал. Общо взето има ли отрицателни моменти в това зареждане на акумулатор.
2. Освен черното петно под ауспуха след паленето 5мин след това, колата продължава да дими доста, а е свалила оборотите до нормата ....


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот radi_nrj » Пет 03 фев 2012 14:48


martosac написа:За щастие днес отново запалих колеги 8) НО:
1. При положение, че разполагам вече с токоизправител, заслужава ли си да слагам акумулатора да се зареди, въпреки че паля(с малко мъка) всяка сутрин с изключение на първата от големите студове, когато акумулатора беше почти загинал. Общо взето има ли отрицателни моменти в това зареждане на акумулатор.
2. Освен черното петно под ауспуха след паленето 5мин след това, колата продължава да дими доста, а е свалила оборотите до нормата ....


1.Слагай да се зареди хубаво акумулатора. Минуси има само в карането с разреден акумулатор.

2.В изгорелите газове освен всичко има и водни пари, които при тия температури кондензират моментално и затова се образува бял дим зад колата.

KirilGeorgiev написа: Не съм писал че го оправя а че ще го харчи по малко по гъстото масло А това че на някой колата грам масло не харчи е пълна глупост която изобщо не ми се коментира


То разход има ама я да видим как ще познаеш дали липсват 100гр по щеката при положение, че не пълня повече от средата. А и колко съм уцелил точно средата не е ясно. Вече доста народ се убеди че минералното гори повече от синтетичното ама ти май говориш без да си пробвал.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот drago_tr » Пет 03 фев 2012 17:41


Днес -7. Взех си мултицета да позамеря малко напрежения.
Акумулатора показа 12.2V.
Сложих ключа и дадох контакт. Включиха се подгревните свещи в следствие на което напрежението падна до 10.5V. Релето цъкна и завъртях ключа...в момента на развъртане на мотора, уреда измери 9.5V. След като запали отчетох 14.2V. Включиха се подгревните свещи на антифриза...последва пад до 13.8V. Пуснах и фаровете,радиото,подгрева за задното стъкло и климатроника в следствие на което уреда отчете със всички тези консуматори 13.4-13,5V. Мисля че е добре работата :roll:
Мерих и утечката каква е...ама нещо не се справих. Настроих уреда на 200мА прав ток, но ми показва 1 и нищо не отчита. Уредчето е от тия китаиските за по 5 лева. Май не съм убеден къде точно се ръгат червената и черната жица в самия уред затова и не се справих. :banghead: Обаче е сега се зачетох в една друга тема и ми стана ясно къде бъркам....утре с нови сили ще меря пак :drunk


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот passatfen » Пет 03 фев 2012 18:03


Акумулатора и генератора ти са добре не се тревожи :beer


kamo_73
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот kamo_73 » Пет 03 фев 2012 19:41


Ток и напрежение са две различни величини,напрежението се мери паралелно на веригата,а тока последователно те за тока трябва да разкачиш някъде веригата и там последователно да свържеш уреда но закакво ти е да мериш ток освен да разбереш мощноста на някой консуматор P=U.I



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dangala и 59 госта