

Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Zinoto нали за мен се отнася мнението ти да сменя четкодържателя и затова те питах дали това ще подобри паленето ми?Задкурмилното устройство е долу горе добре въпреки че снощи малко препи но ще се оправи 

- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Колега alex-paynera сега видях клипът ти.
Стартера ти върти ужасно слабо. Щом са сменени втулки смени и четките.
При мен хубавия студен старт пряко зависи от въртенето на стартера.
Стартера ти върти ужасно слабо. Щом са сменени втулки смени и четките.
При мен хубавия студен старт пряко зависи от въртенето на стартера.
- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
дали ако сменя четките ще се подобри скоростта на въртене?Питам защото давам само пари и проблема си остава.Между другото сега 2 дена когато температурите са +10 градуса колата пали доста по-пъргаво и дори не ми присветва лампата за ABS-a.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Колегата с който работим в 90% от случайте при "рециклиране" на стартер сменя четки /или цял четкодържател в зависимост от мерака за плащане на клиента/, 3-те втулки /когато е с 3, че има и някой стартерчета с лагер/, почиства се бендикс и се смазва, редуктора също се почиства или сменя ако има луфтове, пукнатини и т.н. Ако не е много износен колекторния пръстен се шлайфа при нас, ако има по-дълбоки деруги се носи на стругар.
Смея да твърдя че стартерите стават много читаво.
По принцип при такъв проблем имаш няколко стъпки. Лошото е че трябва да се чака чак другия ден за проба.
Мери се пада директно на акуто, мери се разликата в масите на акуто и на мотора, ако има съмнения се пускат дублиращи маси. Имали сме и не малко случай на проблемни плюсови кабели - разхлабва се на обувката към стартера или на самата клема - тогава е добре да се мери + директно на стартера - ако имаш пад от 2 волта между + на акуто и клемата на стартера това са ти може би 20% спад на мощността на стартера.
Но в крайна сметка би трябвало човек да може да се ориентира как върти един стартер - нормално или бавно.
На дизела в общия случай трябва бързо въртене, гориво и някаква компресия за да запали. Ако върти бавно, колко и компресия и гориво да има ще пали лошо.
Смея да твърдя че стартерите стават много читаво.
По принцип при такъв проблем имаш няколко стъпки. Лошото е че трябва да се чака чак другия ден за проба.
Мери се пада директно на акуто, мери се разликата в масите на акуто и на мотора, ако има съмнения се пускат дублиращи маси. Имали сме и не малко случай на проблемни плюсови кабели - разхлабва се на обувката към стартера или на самата клема - тогава е добре да се мери + директно на стартера - ако имаш пад от 2 волта между + на акуто и клемата на стартера това са ти може би 20% спад на мощността на стартера.
Но в крайна сметка би трябвало човек да може да се ориентира как върти един стартер - нормално или бавно.
На дизела в общия случай трябва бързо въртене, гориво и някаква компресия за да запали. Ако върти бавно, колко и компресия и гориво да има ще пали лошо.
- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Niksi според теб гледайки последния клип с паленето дали проблема ми се дължи на четките или е нещо друго ?
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Като гледам примигването на лампите си мился че първо трябва да провериш сериозно +-ове и минуси по тая кола. Има вариант и стартера да има зор и да товари много и за това да примигва така, но това не е нормално.
- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Интересното е че в момента на тези плюсови температури завърта доста по-добре,дори без примигване на някакви лампи.Вярно че и маслото в момента не е толкова гъсто както при минус 15 например и куп други неща но наистина се замислям да ги проверя или да изчакам пак да застудее за да видим дали има ефект от интервенциите които ще се правят.
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
На моята пущина от подписа стартера също върти бавно и е за рециклиране явно , но дори и топла , като я паля ми светва за момент лампата на ABS - са а си пали топла от четвърт .
- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
колеги днес след като палих,докато завъртя няколко оборота и забелязах че изпушва като син дим след запалването.На какво може да се дължи това?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Това ,ако се товари стартера,мисля че могат да го разберат електричарите с ампер клещи по големината на тока дето дърпа стартера.
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Здравеите и от мен колеги, преди време бях писал и аз с подобен проблем при паленето.
Става на въпрос за Голф 4 със същия мотор.
Свещите са проверени и всичко с тях е наред все пак направих един клип за да се види точно как пали.
Паленето е при 1 градус но и при -10 е със същата трудност.
http://vbox7.com/play:fbe738e363
Моля споделете мнение защото няколко човека ми казаха, че пък не било толкова ненормално това палене и било ок.
Благодаря предварително ! :)
Става на въпрос за Голф 4 със същия мотор.
Свещите са проверени и всичко с тях е наред все пак направих един клип за да се види точно как пали.
Паленето е при 1 градус но и при -10 е със същата трудност.
http://vbox7.com/play:fbe738e363
Моля споделете мнение защото няколко човека ми казаха, че пък не било толкова ненормално това палене и било ок.
Благодаря предварително ! :)
- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Доста срещан проблем явно,но никой не е споделил как го е оправил или поне аз не намерих.
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Ех тая тайна... Оказва се, че едно 15 човека се нуждаем от нея... 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Останаха 14, на комшията ASV беше така до понеделник, във вторник запалил идеално и ходил до София, вървежа се увеличил, а разхода паднал. 

- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Я се нагласете като за кръстник ...и бегом към Търново да я разберете най после тая тайна ииии 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта