:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Съб 10 яну 2015 10:47


Zinoto нали за мен се отнася мнението ти да сменя четкодържателя и затова те питах дали това ще подобри паленето ми?Задкурмилното устройство е долу горе добре въпреки че снощи малко препи но ще се оправи :icon_razz




Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Нед 11 яну 2015 10:47


Колега alex-paynera сега видях клипът ти.
Стартера ти върти ужасно слабо. Щом са сменени втулки смени и четките.
При мен хубавия студен старт пряко зависи от въртенето на стартера.


Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Нед 11 яну 2015 18:38


дали ако сменя четките ще се подобри скоростта на въртене?Питам защото давам само пари и проблема си остава.Между другото сега 2 дена когато температурите са +10 градуса колата пали доста по-пъргаво и дори не ми присветва лампата за ABS-a.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот °niksi° » Нед 11 яну 2015 19:35


Колегата с който работим в 90% от случайте при "рециклиране" на стартер сменя четки /или цял четкодържател в зависимост от мерака за плащане на клиента/, 3-те втулки /когато е с 3, че има и някой стартерчета с лагер/, почиства се бендикс и се смазва, редуктора също се почиства или сменя ако има луфтове, пукнатини и т.н. Ако не е много износен колекторния пръстен се шлайфа при нас, ако има по-дълбоки деруги се носи на стругар.
Смея да твърдя че стартерите стават много читаво.

По принцип при такъв проблем имаш няколко стъпки. Лошото е че трябва да се чака чак другия ден за проба.
Мери се пада директно на акуто, мери се разликата в масите на акуто и на мотора, ако има съмнения се пускат дублиращи маси. Имали сме и не малко случай на проблемни плюсови кабели - разхлабва се на обувката към стартера или на самата клема - тогава е добре да се мери + директно на стартера - ако имаш пад от 2 волта между + на акуто и клемата на стартера това са ти може би 20% спад на мощността на стартера.
Но в крайна сметка би трябвало човек да може да се ориентира как върти един стартер - нормално или бавно.
На дизела в общия случай трябва бързо въртене, гориво и някаква компресия за да запали. Ако върти бавно, колко и компресия и гориво да има ще пали лошо.


Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Нед 11 яну 2015 22:24


Niksi според теб гледайки последния клип с паленето дали проблема ми се дължи на четките или е нещо друго ?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот °niksi° » Нед 11 яну 2015 23:34


Като гледам примигването на лампите си мился че първо трябва да провериш сериозно +-ове и минуси по тая кола. Има вариант и стартера да има зор и да товари много и за това да примигва така, но това не е нормално.


Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Пон 12 яну 2015 16:06


Интересното е че в момента на тези плюсови температури завърта доста по-добре,дори без примигване на някакви лампи.Вярно че и маслото в момента не е толкова гъсто както при минус 15 например и куп други неща но наистина се замислям да ги проверя или да изчакам пак да застудее за да видим дали има ефект от интервенциите които ще се правят.


Потребителски аватар
Milanski
Мнения: 422
Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
Автомобил: VW Golf 4 110
Двигател:
Местоположение: София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот Milanski » Пон 12 яну 2015 19:59


На моята пущина от подписа стартера също върти бавно и е за рециклиране явно , но дори и топла , като я паля ми светва за момент лампата на ABS - са а си пали топла от четвърт .


Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Съб 17 яну 2015 18:53


колеги днес след като палих,докато завъртя няколко оборота и забелязах че изпушва като син дим след запалването.На какво може да се дължи това?


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот Водния дух1 » Съб 17 яну 2015 21:25


Това ,ако се товари стартера,мисля че могат да го разберат електричарите с ампер клещи по големината на тока дето дърпа стартера.


BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот BobyM » Сря 21 яну 2015 23:45


Здравеите и от мен колеги, преди време бях писал и аз с подобен проблем при паленето.
Става на въпрос за Голф 4 със същия мотор.
Свещите са проверени и всичко с тях е наред все пак направих един клип за да се види точно как пали.
Паленето е при 1 градус но и при -10 е със същата трудност.

http://vbox7.com/play:fbe738e363

Моля споделете мнение защото няколко човека ми казаха, че пък не било толкова ненормално това палене и било ок.

Благодаря предварително ! :)


Потребителски аватар
alex-paynera
Мнения: 79
Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
Автомобил: Seat Leon 1P
Двигател:
Местоположение: Pyce

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот alex-paynera » Чет 22 яну 2015 12:45


Доста срещан проблем явно,но никой не е споделил как го е оправил или поне аз не намерих.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 461
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот streetracer1 » Чет 22 яну 2015 12:52


Ех тая тайна... Оказва се, че едно 15 човека се нуждаем от нея... :a045


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот Zinoto » Чет 22 яну 2015 17:09


Останаха 14, на комшията ASV беше така до понеделник, във вторник запалил идеално и ходил до София, вървежа се увеличил, а разхода паднал. :smile


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене

Мнениеот Водния дух1 » Чет 22 яну 2015 18:28


Я се нагласете като за кръстник ...и бегом към Търново да я разберете най после тая тайна ииии :bowdown



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта