samo_pechka написа:Тук ( в Бг) това масло ОЕМ отде си го купувате ( е то ясно , че в Порше ще го имат , , питам извън тях)? Или да си го търся в Немско

Виждаш ли логото на Mobil 1 дето Google съвсем небрежно са забравили да маскират.
https://maps.google.bg/maps?hl=bg&ll=42.67523,23.353182&spn=0.000722,0.002897&t=h&z=19&layer=c&cbll=42.67523,23.353182&panoid=qhKD0dRWcRRHvmMM9QWN3g&cbp=11,22.79,,0,2.15Магазинчето е супер закътано ама има "от пиле мляко" що се отнася до масла. VAG има Special Plus 5W-40 и Long Life III 5W-30 и се харчат като топъл хляб. Аз взех последната туба 5W-40 ама днес трябва да е заредил.
От там взимам за сефте, но маслата са OK. Мой приятел взима масла от там вече 3-та смяна. И той мина на VAG само, че 5W-30 Long Life III на неговото AHU и той наблюдава същия ефект. При него на голфа може да се следи и по температурата на антифриза защото датчика и уреда са много чувствителни. На по-новите коли умишлено уредите за температурата на охладителната течност ги правят лениви и като загрее колата заковава 90 градуса и седи там. Не могат да ме убедят, че при и 90, и 120 градуса на маслото антифриза ще държи 90 градуса, но повечето коли след 96-та показват така, докато при голфа при най-малкото отклонение стрелката на уреда за температурата на антифриза мърда.