


-19 С, с мъка , но запалих
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Аз да се оплача, днес вече не можах да си карам колата. Запали и след минута изгасна. Топлих горовния филтър но не пали. То е ясно че нафтата е парафинирала и трябва да я затопля, но после какво да заредя?
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Re: -19 С, с мъка , но запалих
GodLike написа:Аз да се оплача, днес вече не можах да си карам колата. Запали и след минута изгасна. Топлих горовния филтър но не пали. То е ясно че нафтата е парафинирала и трябва да я затопля, но после какво да заредя?
От къде си за заредил нафта и добавка слагал ли си ?
Последна промяна от Jonkata_v на Съб 11 фев 2012 10:45, променено общо 1 път.
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: -19 С, с мъка , но запалих
sinanmetin написа:
Тя затова тука в България е 2.66 ЛВ. а не като на запад 1.54 EUR
Само,че колко държави в ЕС нашите горива са по-скъпи?А за качеството?Цената не е гарант за това...
1.50EUR е 3 лв,а ние не сме далеч от тая цена...
Една и съща верига продава различна нафта в два различни обекта.Няма никакви норми и контрол!
Така,че и 1,60 EUR да стане в България все ще си е същия боклук!
- Marto_VN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Благовест написа:sinanmetin написа:
Тя затова тука в България е 2.66 ЛВ. а не като на запад 1.54 EUR
Само,че колко държави в ЕС нашите горива са по-скъпи?А за качеството?Цената не е гарант за това...
1.50EUR е 3 лв,а ние не сме далеч от тая цена...
Една и съща верига продава различна нафта в два различни обекта.Няма никакви норми и контрол!
Така,че и 1,60 EUR да стане в България все ще си е същия боклук!
Точно така ...
Ганьо Балкански си е Ганьо Балкански
Винаги ще гледа да извози и изкяри...
Преди доста години работих на златните , беше дошъл един гост българин но жувищ в Германия.Човека беше дошъл с колата си мерцедес - дизелак.
Направо се беше шанал вика ми - аз от Германия и по пътя зареждах дизел - никакви проблеми, а тук заредих дизел от Шел и колата взе да прекъсва... смятайте какви лайна продават тука и ще ги продават.
Трябва много як контрол , но на изхода да ходят инспектори и переодично изненадващо да проверяват горивата по бензиностанцииите , но като се има в предвид, че става въпрос за стотици хиляди или милони - Ганьо ще прибере рушвета и няма да отрзи нищо - въпреки че и той ще спива боклук в колата си. Няма оправи колеги - то е от манталитета !!!
Последна промяна от Marto_VN на Съб 11 фев 2012 10:54, променено общо 1 път.
- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Добро утро колеги,от доста време се чудя когато дам на контакт и изгасне лампата за свещите дали да паля след нея или след като цъкне релето ,принципно вие как палите и каква е разликата ,лично на мен ми се струва че когато чакам релето значително по добре пали от първия път ама все пак да ви попитам и вас нещо да не си внушавам. Може да има някъде подобни теми за това и не исках да отварям нова ,а реших тук да попитам 

- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Благовест написа:sinanmetin написа:
Затова тука в България е 2.66 ЛВ. а не като на запад 1.54 EUR
Един приятел с камион тези дни е заредил нафта в Германия на 1.37 EUR
- Marto_VN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: -19 С, с мъка , но запалих
smash22 написа:Добро утро колеги,от доста време се чудя когато дам на контакт и изгасне лампата за свещите дали да паля след нея или след като цъкне релето ,принципно вие как палите и каква е разликата ,лично на мен ми се струва че когато чакам релето значително по добре пали от първия път ама все пак да ви попитам и вас нещо да не си внушавам. Може да има някъде подобни теми за това и не исках да отварям нова ,а реших тук да попитам
Не си внушаваш. И аз изчаквам, даже подгрявам поне 3 пъти и да ти кажа е по-добре. Но обезателно чакам релето да "цъкне" и тогава въртя.
-
- Мнения: 271
- Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Аз зареждам от лукойл и досега съм нямал проблеми с нафтата. Колата я карам абсолютно всеки ден. Относно паленето, винаги паля веднага след изгасването на лампата за подгряване. На -19 пали все едно е лято, като изключим два дни в които палих трудно поради изгорели две подгревни свещи. Според мен щом хората, които са проектирали колите са направили лампата за подгрева да гасне преди да е цъкнало релето значи има защо. Ако трябваше да се чака релето просто щяха да направят лампата да гасне заедно с релето. Това е лично мое мнение и не искам да ангажирам никого с него. 

- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: -19 С, с мъка , но запалих
веселин написа:bnick написа:al3xbg написа:Някой да има впечатления от Ромпетрола в София - към Дружба с/у 5те минутки автомивката, че ми е най-близък, но не съм убеден, че е румънска продаваната там нафта ?
Мерси предварително.
Карам с нафта оттам. Абсолютно всеки ден си карам колата, проблем с нафтата нямам
имат биодизел компонента - макар , че не го признават - зимата не е препоръчително да се рискува
Аз също зареждам от там от почти година. Засега нямам никакъв проблем, карам си и сега по големите минуси
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Здравейте колеги, един познат ми препоръча да добавя "Ресурс" към маслото, като му се оплаках, че при по-ниски температури Голфа трудно пали. Каза, че имало ефект, но аз съм скептично настроен към подобни добавки, та въпросът ми е някой ползвал ли е тази добавка и дали има полза от нея.
Последна промяна от chachoo на Съб 11 фев 2012 15:49, променено общо 1 път.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: -19 С, с мъка , но запалих
mtm_golf написа:Аз зареждам от лукойл и досега съм нямал проблеми с нафтата. Колата я карам абсолютно всеки ден. Относно паленето, винаги паля веднага след изгасването на лампата за подгряване. На -19 пали все едно е лято, като изключим два дни в които палих трудно поради изгорели две подгревни свещи. Според мен щом хората, които са проектирали колите са направили лампата за подгрева да гасне преди да е цъкнало релето значи има защо. Ако трябваше да се чака релето просто щяха да направят лампата да гасне заедно с релето. Това е лично мое мнение и не искам да ангажирам никого с него.

- mariovasi
- Мнения: 1787
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
- Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
- Двигател: TSI
- Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Имам колата от скоро (месец),зареждам само от Ромпетрол ,не добавям нищо.
Подгрявам един път винаги и въртя.
Подгрявам един път винаги и въртя.
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: -19 С, с мъка , но запалих
веселин написа:bnick написа:al3xbg написа:Някой да има впечатления от Ромпетрола в София - към Дружба с/у 5те минутки автомивката, че ми е най-близък, но не съм убеден, че е румънска продаваната там нафта ?
Мерси предварително.
Карам с нафта оттам. Абсолютно всеки ден си карам колата, проблем с нафтата нямам
имат биодизел компонента - макар , че не го признават - зимата не е препоръчително да се рискува
Каквото и да има и на -19С си пали и върви без други добавки, с една изгоряла свещ


- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Според мен цъкането на релето е по късно защото примерно след като чакаме лампата да гасне ако го изпуснем да не е късно да палим..това е мое мнение
аз само сутринта чакам цъкането на релето и пали по лесно незнам може би моя двигател е издухан въпреки паля на -25 без проблеми
през деня му е все тая 1-2 секунди подгряване му стига да пали

аз само сутринта чакам цъкането на релето и пали по лесно незнам може би моя двигател е издухан въпреки паля на -25 без проблеми

през деня му е все тая 1-2 секунди подгряване му стига да пали

- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: -19 С, с мъка , но запалих
зареди от лукойл по закон температурата на филтруемост е -15 градуса така излиза от нефтохима под тази температура трябват добавки лукойл слагат добавка на Basf която гарантира течливост на около -20 градуса теста на колегата е показателен viewtopic.php?f=24&t=309277&start=75GodLike написа:Аз да се оплача, днес вече не можах да си карам колата. Запали и след минута изгасна. Топлих горовния филтър но не пали. То е ясно че нафтата е парафинирала и трябва да я затопля, но после какво да заредя?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 42 госта