-19 С, с мъка , но запалих

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот GodLike » Съб 11 фев 2012 9:35


Аз да се оплача, днес вече не можах да си карам колата. Запали и след минута изгасна. Топлих горовния филтър но не пали. То е ясно че нафтата е парафинирала и трябва да я затопля, но после какво да заредя?




Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Jonkata_v » Съб 11 фев 2012 9:52


GodLike написа:Аз да се оплача, днес вече не можах да си карам колата. Запали и след минута изгасна. Топлих горовния филтър но не пали. То е ясно че нафтата е парафинирала и трябва да я затопля, но после какво да заредя?

От къде си за заредил нафта и добавка слагал ли си ?

Последна промяна от Jonkata_v на Съб 11 фев 2012 10:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Благовест » Съб 11 фев 2012 10:30


sinanmetin написа:
Тя затова тука в България е 2.66 ЛВ. а не като на запад 1.54 EUR

Само,че колко държави в ЕС нашите горива са по-скъпи?А за качеството?Цената не е гарант за това...
1.50EUR е 3 лв,а ние не сме далеч от тая цена...
Една и съща верига продава различна нафта в два различни обекта.Няма никакви норми и контрол!
Така,че и 1,60 EUR да стане в България все ще си е същия боклук!


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Marto_VN » Съб 11 фев 2012 10:50


Благовест написа:
sinanmetin написа:
Тя затова тука в България е 2.66 ЛВ. а не като на запад 1.54 EUR

Само,че колко държави в ЕС нашите горива са по-скъпи?А за качеството?Цената не е гарант за това...
1.50EUR е 3 лв,а ние не сме далеч от тая цена...
Една и съща верига продава различна нафта в два различни обекта.Няма никакви норми и контрол!
Така,че и 1,60 EUR да стане в България все ще си е същия боклук!


Точно така ...
Ганьо Балкански си е Ганьо Балкански
Винаги ще гледа да извози и изкяри...
Преди доста години работих на златните , беше дошъл един гост българин но жувищ в Германия.Човека беше дошъл с колата си мерцедес - дизелак.
Направо се беше шанал вика ми - аз от Германия и по пътя зареждах дизел - никакви проблеми, а тук заредих дизел от Шел и колата взе да прекъсва... смятайте какви лайна продават тука и ще ги продават.
Трябва много як контрол , но на изхода да ходят инспектори и переодично изненадващо да проверяват горивата по бензиностанцииите , но като се има в предвид, че става въпрос за стотици хиляди или милони - Ганьо ще прибере рушвета и няма да отрзи нищо - въпреки че и той ще спива боклук в колата си. Няма оправи колеги - то е от манталитета !!!

Последна промяна от Marto_VN на Съб 11 фев 2012 10:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот smash22 » Съб 11 фев 2012 10:50


Добро утро колеги,от доста време се чудя когато дам на контакт и изгасне лампата за свещите дали да паля след нея или след като цъкне релето ,принципно вие как палите и каква е разликата ,лично на мен ми се струва че когато чакам релето значително по добре пали от първия път ама все пак да ви попитам и вас нещо да не си внушавам. Може да има някъде подобни теми за това и не исках да отварям нова ,а реших тук да попитам :beer


Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Jonkata_v » Съб 11 фев 2012 10:51


Благовест написа:
sinanmetin написа:
Затова тука в България е 2.66 ЛВ. а не като на запад 1.54 EUR


Един приятел с камион тези дни е заредил нафта в Германия на 1.37 EUR


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Marto_VN » Съб 11 фев 2012 10:57


smash22 написа:Добро утро колеги,от доста време се чудя когато дам на контакт и изгасне лампата за свещите дали да паля след нея или след като цъкне релето ,принципно вие как палите и каква е разликата ,лично на мен ми се струва че когато чакам релето значително по добре пали от първия път ама все пак да ви попитам и вас нещо да не си внушавам. Може да има някъде подобни теми за това и не исках да отварям нова ,а реших тук да попитам :beer


Не си внушаваш. И аз изчаквам, даже подгрявам поне 3 пъти и да ти кажа е по-добре. Но обезателно чакам релето да "цъкне" и тогава въртя.


mtm_golf
Мнения: 271
Регистриран на: Нед 20 апр 2008 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот mtm_golf » Съб 11 фев 2012 10:58


Аз зареждам от лукойл и досега съм нямал проблеми с нафтата. Колата я карам абсолютно всеки ден. Относно паленето, винаги паля веднага след изгасването на лампата за подгряване. На -19 пали все едно е лято, като изключим два дни в които палих трудно поради изгорели две подгревни свещи. Според мен щом хората, които са проектирали колите са направили лампата за подгрева да гасне преди да е цъкнало релето значи има защо. Ако трябваше да се чака релето просто щяха да направят лампата да гасне заедно с релето. Това е лично мое мнение и не искам да ангажирам никого с него. :beer


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот dlug » Съб 11 фев 2012 11:20


веселин написа:
bnick написа:
al3xbg написа:Някой да има впечатления от Ромпетрола в София - към Дружба с/у 5те минутки автомивката, че ми е най-близък, но не съм убеден, че е румънска продаваната там нафта ?
Мерси предварително.


Карам с нафта оттам. Абсолютно всеки ден си карам колата, проблем с нафтата нямам :beer

имат биодизел компонента - макар , че не го признават - зимата не е препоръчително да се рискува

Аз също зареждам от там от почти година. Засега нямам никакъв проблем, карам си и сега по големите минуси


chachoo
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 04 фев 2012 10:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Белиш

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот chachoo » Съб 11 фев 2012 11:55


Здравейте колеги, един познат ми препоръча да добавя "Ресурс" към маслото, като му се оплаках, че при по-ниски температури Голфа трудно пали. Каза, че имало ефект, но аз съм скептично настроен към подобни добавки, та въпросът ми е някой ползвал ли е тази добавка и дали има полза от нея.

Последна промяна от chachoo на Съб 11 фев 2012 15:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Stivi » Съб 11 фев 2012 12:01


mtm_golf написа:Аз зареждам от лукойл и досега съм нямал проблеми с нафтата. Колата я карам абсолютно всеки ден. Относно паленето, винаги паля веднага след изгасването на лампата за подгряване. На -19 пали все едно е лято, като изключим два дни в които палих трудно поради изгорели две подгревни свещи. Според мен щом хората, които са проектирали колите са направили лампата за подгрева да гасне преди да е цъкнало релето значи има защо. Ако трябваше да се чака релето просто щяха да направят лампата да гасне заедно с релето. Това е лично мое мнение и не искам да ангажирам никого с него. :beer


:да: съгласен съм с това,ако всичко по колата е наред си въртиш като угасне лампата и тя пали,трите подгрявания освен да намалят капацитета на акумулатора и той да завърти по-бавно не виждам до какво друго ще доведат !


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот mariovasi » Съб 11 фев 2012 12:05


Имам колата от скоро (месец),зареждам само от Ромпетрол ,не добавям нищо.
Подгрявам един път винаги и въртя.



bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот bnick » Съб 11 фев 2012 12:06


веселин написа:
bnick написа:
al3xbg написа:Някой да има впечатления от Ромпетрола в София - към Дружба с/у 5те минутки автомивката, че ми е най-близък, но не съм убеден, че е румънска продаваната там нафта ?
Мерси предварително.


Карам с нафта оттам. Абсолютно всеки ден си карам колата, проблем с нафтата нямам :beer

имат биодизел компонента - макар , че не го признават - зимата не е препоръчително да се рискува


Каквото и да има и на -19С си пали и върви без други добавки, с една изгоряла свещ mhihi . Биодизел от нова година има навсякъде :beer


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот passatfen » Съб 11 фев 2012 12:12


Според мен цъкането на релето е по късно защото примерно след като чакаме лампата да гасне ако го изпуснем да не е късно да палим..това е мое мнение :roll:
аз само сутринта чакам цъкането на релето и пали по лесно незнам може би моя двигател е издухан въпреки паля на -25 без проблеми :lol:
през деня му е все тая 1-2 секунди подгряване му стига да пали :beer


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4709
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот tdi fen » Съб 11 фев 2012 13:42


GodLike написа:Аз да се оплача, днес вече не можах да си карам колата. Запали и след минута изгасна. Топлих горовния филтър но не пали. То е ясно че нафтата е парафинирала и трябва да я затопля, но после какво да заредя?
зареди от лукойл по закон температурата на филтруемост е -15 градуса така излиза от нефтохима под тази температура трябват добавки лукойл слагат добавка на Basf която гарантира течливост на около -20 градуса теста на колегата е показателен viewtopic.php?f=24&t=309277&start=75



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 42 госта