За да завиете гадната стойка на филтъра ви требе, малко хитрост (гениалните неща са прости). Значи необходимо е хлухо 10ка на 1/4 гедоре, чупка и голям удължител и малко парцалче- то ни помага да не ни пада болта от камъка. Как ни помага - заглавяме го в камъка с парцалчето и си правиме квото искаме с болта. Тоест ние го правиме на маймуна, не то нас !

Мога да кажа че работих при - 2 градуса, нямам нито една драскотина по ръцете, научих се да работя и на тъмно с фенер на главата- придобих магнитни пръсти и станах нечовек с тая кола

А поразместих и разширителния съд за да не ми пречи !
Проверката на другите 3 свещи на антифриза показа че харчат по 20 ампера едната-вероятно и те си отиват. Нормалното е 14 ампера на свещ(грубо 3те хачат 500 вата), и моята една в средата е гръмнала - не провежда и не харчи нищо ! Ето от каде ми загрява по бавно и харчи повече.
Като палнах на -2 и запали като че е топла, а не бях я палил от Петъка- преди това си играх с акуто и го поразредих- 12,24 волта показваше.
Е верно подгрях 3 пъти за да разработя новите кандила. Направи ми впечатление, че при повторен подгрев напрежението пада на 11,5в. Тоест се пазят свещите. Затегнах ги на око- около2,5 кила някъде.
Трите на антифриза като работеше -започнаха да пекът здраво и не се бараше таралежа. Предполагам само двете работеха и напичаха третата и топлото тръгна по бързо в купето.
А и двата маркуча останаха ледени и не се вдигна стрелката от местото си за 15 минути работа.
Истината е че един мултицет Китаец с 20 ампера скала върши идеална работа и е по добър в случая от ВАГ Кома !
Имам питане за това дали да слагам легена от долу-щото като я отвих и тръгва антифриза и я завих обратно- за проба. Да сменя едната или и трите

Я НЕКОЙ ОТ СПЕЦОВЕТЕ -да каже дали много ги натегнах, щото моя динамометричен е с Кг сила на метър а това е х10 нютона и са загрях че препоръчително да се стега от 15-20 Нм а аз първо графитна грес и тя усилва ефекта и леко на ръка и с динамометричния показа около 2,5 което е 25 нютона.
