


-19 С, с мъка , но запалих
- VwVeNtO_1.9TDI
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 31 яну 2010 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Преди няколко дена при -29,6 Видин, след 3-то подгряване на 1/4 оборот запали без проблем, но 3 секунди след запалване тресеше здраво и после утихна. Дизел зареждам от "Ромпетрол",колата е VW VENTO 1.9 TDI 66KW, без гараж съм. Изпуши черен дим в самото начало и след утихването на двигателя всичко си беше нормално.Маслото е 15w40,трябва ли да го сменям?
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих
VwVeNtO_1.9TDI написа:Преди няколко дена при -29,6 Видин, след 3-то подгряване на 1/4 оборот запали без проблем, но 3 секунди след запалване тресеше здраво и после утихна. Дизел зареждам от "Ромпетрол",колата е VW VENTO 1.9 TDI 66KW, без гараж съм. Изпуши черен дим в самото начало и след утихването на двигателя всичко си беше нормално.Маслото е 15w40,трябва ли да го сменям?
до следващата смяна на маслото ако не доливаш максимум литър може да му сложиш 10в40

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Днес на -11 запали с желание и от раз.
- MyPa_TpuO
- Мнения: 23
- Регистриран на: Вто 24 яну 2012 16:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: -19 С, с мъка , но запалих
MyPa_TpuO написа:Бляя, днес сутринта си беше драма.. А и явно генерално имам някакъв проблем с паленето, който по предварителна информация (в петъка е на доктор) е заради стартера или бендиксаНе че разбирам особено какво значи.
Иначе вчера и онзи ден си запали относително лесно - днес беше по-проблематичния ден. А май следващите 2-3 дена си ги дават все още студенички. Иииииииии за щастие средата на февруари ще има значително затопляне, че даже и на мен започна да ми писва от тия планини сняг. Последните дни упражнението за загрявка е "изрий колата"
Ми в крайна сметка (след като малко и попрочетох във форума) верно се оказа проблем с бендикса и някакъв шалтер на стартера. Иначе количката върви прекрасно (пу-пу), когато запали. Но самото палене беше голяма драма. Завърта уж веднъж и започва да се дави - като старец след години пушене звучи


Май на финала се оказва, че тря'а да почна да се самообучавам да си оправям колата

Re: -19 С, с мъка , но запалих
На -14 запалих вече без проблем. Доскоро ми трябваха няколко опита, докато захапе. Смених една изгоряла свещ и учудващо проблемите изчезнаха от раз 

- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Колеги,възможно ли е самите свещи да работят ,но вече един вид да са тръгнали и да не греят хубаво или пък да са ментета и как мога да проверя това ? 

- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Днес отивам да запаля сутринта на -15 ,въртя и пак като преди няма никой вкъщи ,ядосах се и взех та премерих подгревните свещи и се оказа че една е изгоряла ,а другата до нея ,когато я дам на късо дава съвсем слаба искра сравнение със другите ,та явно от това е проблема ,дайте ми съвет каква свещ да купа и колко парички е горе-долу ,някъде прочетох че е хубаво да се сменят и 4-те ,ама нямам това намерение да сменям нещо което за сега е здраво...
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих
И аз бях така миналата зима: -11 и пали с повечко въртене (но от 1-вия път) и като запали едно тресене и едни пушеци за няколко секунди ... гледам свещите: 3 ги няма. 3 нови свещи(4-та която беше останала здрава беше на най гадното място за сменяне и си я оставих нея
) БЕРУ по 26-27 лева бройката и за сега няма ядове.

Re: -19 С, с мъка , но запалих
smash22 написа:Днес отивам да запаля сутринта на -15 ,въртя и пак като преди няма никой вкъщи ,ядосах се и взех та премерих подгревните свещи и се оказа че една е изгоряла ,а другата до нея ,когато я дам на късо дава съвсем слаба искра сравнение със другите ,та явно от това е проблема ,дайте ми съвет каква свещ да купа и колко парички е горе-долу ,някъде прочетох че е хубаво да се сменят и 4-те ,ама нямам това намерение да сменям нещо което за сега е здраво...
Има начин да ги провериш колко греят. Блеех нещо докато ги проверяваха моите, допираха ги до + на акумулатора и веднага загряваха. Който знае точно да пише.
Имах една изгоряла и смених само нея, не казаха че е задължително и че е фатално. Сложихме Беру, 30-на лв. беше. Виж си номера на свещите, че в магазина ще те питат за него.
Последна промяна от K на Сря 15 фев 2012 22:19, променено общо 1 път.
- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: -19 С, с мъка , но запалих
BERUsmash22 написа:Днес отивам да запаля сутринта на -15 ,въртя и пак като преди няма никой вкъщи ,ядосах се и взех та премерих подгревните свещи и се оказа че една е изгоряла ,а другата до нея ,когато я дам на късо дава съвсем слаба искра сравнение със другите ,та явно от това е проблема ,дайте ми съвет каква свещ да купа и колко парички е горе-долу ,някъде прочетох че е хубаво да се сменят и 4-те ,ама нямам това намерение да сменям нещо което за сега е здраво...
- gazar4eto_87
- Мнения: 165
- Регистриран на: Вто 19 дек 2006 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кнежа
Re: -19 С, с мъка , но запалих
Колеги в кнежа когато удари -30 градуса и трите пасата запалиха без замисляне и дизела и двата бензина просто според мен ако на колата всичко и е изрядно би трябвало да пали веднага независимо от температурата 

- VwVeNtO_1.9TDI
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 31 яну 2010 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: -19 С, с мъка , но запалих
passatfen написа:VwVeNtO_1.9TDI написа:Преди няколко дена при -29,6 Видин, след 3-то подгряване на 1/4 оборот запали без проблем, но 3 секунди след запалване тресеше здраво и после утихна. Дизел зареждам от "Ромпетрол",колата е VW VENTO 1.9 TDI 66KW, без гараж съм. Изпуши черен дим в самото начало и след утихването на двигателя всичко си беше нормално.Маслото е 15w40,трябва ли да го сменям?
до следващата смяна на маслото ако не доливаш максимум литър може да му сложиш 10в40
Mерси колега !!!

- hristodj
- Мнения: 718
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
- Автомобил: golf 3 kombi
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
Re: -19 С, с мъка , но запалих

mtm_golf написа:Аз зареждам от лукойл и досега съм нямал проблеми с нафтата. Колата я карам абсолютно всеки ден. Относно паленето, винаги паля веднага след изгасването на лампата за подгряване. На -19 пали все едно е лято, като изключим два дни в които палих трудно поради изгорели две подгревни свещи. Според мен щом хората, които са проектирали колите са направили лампата за подгрева да гасне преди да е цъкнало релето значи има защо. Ако трябваше да се чака релето просто щяха да направят лампата да гасне заедно с релето. Това е лично мое мнение и не искам да ангажирам никого с него.
- Cheater
- Мнения: 318
- Регистриран на: Чет 05 ное 2009 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: -19 С, с мъка , но запалих
При проверка на свещите е хубаво да се свалят за да се види колко греят,а не само да се дават "на късо",понеже тя може да работи,но да е "ленива"-грее,но не достатъчно 

Re: -19 С, с мъка , но запалих
Cheater написа:При проверка на свещите е хубаво да се свалят за да се види колко греят,а не само да се дават "на късо",понеже тя може да работи,но да е "ленива"-грее,но не достатъчно

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: anger и 27 госта