
Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
- judasss
- Мнения: 1484
- Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
- Автомобил: neshto nezakonno
- Двигател: 2.9 VR6
- Местоположение: в гаража
- Контакти:
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Имам чувството че от когато го 'затапих' ЕГР - то , разхода на 1з се вдигна доста осезаемо ? 

- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Браво Luciano ! С какви препарати и пинизи ги изчисти ? Сподели някяква хитрина за развиването на шестограмите и при ваденето на колектора какво се откача ?
Има ли разлика във вървене, пушене и работа на мотора ?
Поздрави !
Има ли разлика във вървене, пушене и работа на мотора ?
Поздрави !
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Изчисти ми ги 1 момче, което има автомивка и се занимава професионално с пастиране (сигурно скоро ще пусна обява от негово име в платения раздел). Оттам е наясно и с цялата гама от продукти на Максолен. Обадих му се и го питах има ли препарат за тия л@йна и ми каза да отивам, щял да го изчисти...за 20 мин ей това е ефекта. Разлика във варвенето не мога да усетя, но пушилката от ауспуха намаля осезаемо. Мотора си ми работи по същия начин. Не съм затапвал ЕГР-а.
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
за разхода не знам, но шума се усили, някак си повече "хрипти" и дере
, но пък "кине купето"

- The_Game
- Мнения: 251
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 21:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: ALH 1999
- Местоположение: Ловеч
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Като се свалят колекторите могат ли да се изчистят със нафта след като се изчисти по-голямата част от нагара 

- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
The_Game написа:Като се свалят колекторите могат ли да се изчистят със нафта след като се изчисти по-голямата част от нагара
Andonov написа:Отворите на главата механично. Колекторите и тях механичо докъдето стигаш после с безконтактно за двигател. Колекторите стават като нови.
- The_Game
- Мнения: 251
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 21:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: ALH 1999
- Местоположение: Ловеч
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
И аз си изчистих колектора та даже и интеркулера. обаче не съм затапвал ЕГР-ра
















-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Колеги слагат ли се някакви нови гарнитури или силикон при обратния монтаж на колектора и ЕГР-а.
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
mili 75 написа:Колеги слагат ли се някакви нови гарнитури или силикон при обратния монтаж на колектора и ЕГР-а.
Не колега всички гарнитурки са метални.
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Колеги, понеже съм решил да чистя колекторите на Пасат АФН,последно кое е по-добре да се затапи ЕГР с пластина или само да се почисти и да се върне отнаво.
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
mili 75 написа:Колеги, понеже съм решил да чистя колекторите на Пасат АФН,последно кое е по-добре да се затапи ЕГР с пластина или само да се почисти и да се върне отнаво.
Напълно затапване и корекция след това с Ваг-ком...
- tremendous
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
- Автомобил: Passat
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Пловдив
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
A как изчиствате мръсотията във вътрешноста на колектора. С какво бъркате? Смятам да правя тази профилактика на пасат 92.г 1.9 TD 74кW. 

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
в EGR има клапанчето което регулира отварянето и затварянето на EGR - а и една дроселова клапа, която играе роля при гасенето на двигателя ако съм разбрал правилно
моля да ме поправите, ако не е така
ако се махне целия възел с EGR - а и се постави тръба на негово място
подобна на ALLRAD race pipe, но правена
1. тази тръба проходна ли е или има някакви клапи в нея
2. какво се случва с вакумите, които управляват ел. клапаните на EGR - а и дроселовата клапа
N18 за EGR
N239 за дроселовата клапа
ел. захранването на ел. клапаните оставя ли се ?
вакумите затапват ли се или се премахват изцяло ?
Поздрави
моля да ме поправите, ако не е така
ако се махне целия възел с EGR - а и се постави тръба на негово място
подобна на ALLRAD race pipe, но правена
1. тази тръба проходна ли е или има някакви клапи в нея
2. какво се случва с вакумите, които управляват ел. клапаните на EGR - а и дроселовата клапа

N18 за EGR
N239 за дроселовата клапа
ел. захранването на ел. клапаните оставя ли се ?
вакумите затапват ли се или се премахват изцяло ?
Поздрави
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
И аз почистих колекторите и ЕГР, разлика при мен се появи голяма, преди не вдигаше повече от 4000 оборота, сега много по леко набира и пални оборотомера.Дори тръгна да ускорява от по ниски обороти.
Последна промяна от kuban на Пон 27 юли 2009 21:47, променено общо 1 път.
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Здравейте, и аз съм вече с чисти колектори,ЕГР и затапен с пластина ЕГР.Всичко си направих сам, с много внимание и яки шестограми №6 и №5 за самият егр.Всичко измих с Meglio и пароструйка на 60градуса.Неописуемо гадни и големи парчета "гнус" хвърчаха от колекторите.Процедурата е - сваляне на въздуховода от възд.филтър и всички неща ,които прецених ,че ще ми пречат или мога да ги счупя.Много внимателно, с малко WD развих един по един 6-те болта,развих гайките на тръбата от генерацията към ЕГР-а,свалих и самият егр и накрая извадих колектора.Смених и гарнитурата на колектора.Супер доволен съм от интервенцията заради многото мърсотия ,която отстраних.Колата не стана 165к.с., но съм убеден ,че работи по-чисто.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 96 госта