Дизел + отработено олио?????

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
toshkov81
Мнения: 59
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: пазарджик
Контакти:

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот toshkov81 » Сря 18 май 2011 10:51


Здравейте колеги. Темата е супер и е време и аз да се включа.
Карам Ауди А6 1999г. 1.9 Прослувутия АФН. Вече 3 месеца съм на олио 100% от фритюрници. Направих втори резервар 30л. Подкачваща електромагнитна помпа за олиото, да помага на ГНП, сложих пластинчат топлообменник, и 3 подгревателни свещи за първоначално донагряване, и накрая 2 тройни електромагнитни клапана за смяна олио- нафта. Също така и няколко датчика да следят температурата.
ЕФЕКТА, и при 0 градуса навън, паля на нафта и след 3-4 минути минавам на олио.
разхода е един и същ, мошноста еднаква, работата по-мека.
С две думи минуси няма само плюсове.
И за тези дето пишат дали сме толкова закъсали че караме на олио.
НЕ ПРЕЯТЕЛИ КАРАМ НА ОЛИО ЗАЩОТО МОЖЕ И ЗАЩОТО НЯМА ДА ПЪЛНЯ ДЖОБОВЕТЕ НА ЛУКОЙЛ. А не защото не мога да си позволя нафта.

ето схемата която ползвах за направата на това чудо




grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот grishitu » Чет 19 май 2011 9:47


Тази сутрин гледах за един от морето дето кара на олио един сутиен берлинго, че се замислих колко ли излизат като цена необходимите елементи за преминаване от нафта на олио. Какви трява да са клапаните по конкретно и самото място за подгряване на нафтата прави ли се или се купува?

п.п. признавам несъм чел последните 4-5 страници, а направо писах.сега видях че несъм изпуснал много.
п.п. колега onzius би ли дал схема на това което си направил, онова медното.


u3poD
Мнения: 13
Регистриран на: Съб 03 окт 2009 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот u3poD » Съб 21 май 2011 16:17




loshiqa
Мнения: 209
Регистриран на: Чет 12 фев 2009 13:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот loshiqa » Нед 22 май 2011 10:38


споделете колко излиза крайната сума на системата ?


shulio
Мнения: 99
Регистриран на: Нед 08 май 2011 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот shulio » Нед 22 май 2011 11:59


Здравейте! Прочетох всички теми за каране на олио във форума. Един колега от работата така си кара голфа и е доста доволен. Той ме запали. Понеже съм в рестораньорската сфера и мога да намирам отработено олио от фритюрници колкото искам и то безплатно реших да си взема кола дизел пък да видим какво ще стане. Карал съм дизел, бензин и в момента съм на газ и мога да кажа, че дизела ми харесва най - много, а ако стане да се кара на олио направо ще го боготворя :). Харесал съм си пасат б4 като купе обаче незнам кой двигател ще е подходящ за конверсия на олио.
AAZ
1Z
AHU
AFN

Последния май става както разбрахме от колегата по - горе. И естествено другия въпрос е колко излиза цялата система направена като на схемите който е дал toshkov81

В клипчето нерезбах кое е бъстед :). Колата се движи на олио както сами видяха. Кое визираха като бъстед


toshkov81
Мнения: 59
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: пазарджик
Контакти:

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот toshkov81 » Вто 24 май 2011 9:38


ами май БЪСТЕД им е главата на Митоловците, въпреки че обичам предаването им. незнам на тях ли да вярвам или на мен си.
Колега цялата система се продава от фирма във Варна която се казва САСОЛИО
цината и е за кола до1.6 690лв. над 1.6 850лв. тези схеми са от тази фирма.
Моята система си я правих аз и излезе около 250лв. топлообменника става от мерцедес ЦДИ. там има такъв на маслото. Клапаните са също от Мерцедес и БМВ.
клапани за антифриз, защото са с по-голямо сечение. подгревните свещи ми ги прави стругар, но знам че има Голфове с такива свещи на антифриза. маркуча е масло устойчив. Проблема е само помпата до резервара. тя трябва да е ЕЛЕКТРОМАГНИТНА. Това не е обикновенна помпа а такава която работи на импулси, зада спре като вдигне налягане.
Двигатела не трябва да е Помпа-дюза, ИЛИ комон рейл.
също така ГНП то не тябва да е ЛУКАС или Bosch с номер VP44

ако на някай му се чете ето го пълното упътване


toshkov81
Мнения: 59
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: пазарджик
Контакти:

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот toshkov81 » Вто 24 май 2011 9:44


ето и снимки
Прикачени файлове
kit1.JPG
klapani 3 ways1.JPG
osnovni elementi1.JPG
toploobmennik 30 plastini1.JPG


shulio
Мнения: 99
Регистриран на: Нед 08 май 2011 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот shulio » Вто 24 май 2011 12:26


Благодаря toshkov81. Упътването е екстра. Може да се направи и с резервни части от други коли както каза и ти. Разбирам, че ако искаш да караш 100% на олио ще трябва още един подгревател вътре в резервоара за олио. Това ме навежда на мисълта, че ако имаш място в двигателния отсег е добре да се сложи там.


diqn111
Мнения: 49
Регистриран на: Нед 26 сеп 2010 15:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: gabrovo

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот diqn111 » Сря 25 май 2011 9:25


Искам само да споделя че вече съм само на олио на Джета 1.6 тд и сам страшно доволен обикалям си за 50 ст на литар .Обаче нямам никакви системи дирекно в резервоара пали малко по трудно защото не слагам нафта .
В началото като запаля оборотите са ми страшно ниски но за 1 мин на обогатител и сичко се оправя .Доста хора от кръчми много им е смешно че им купувам олиото за това ама няма как да карам на 2.36 нафта аз минавам на ден по 50 км в града ...


Потребителски аватар
i_pankov
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 03 ное 2008 13:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот i_pankov » Сря 25 май 2011 12:17


Чета тази тема и реших и аз да си кажа какво ми се случи! Карах около година и половина Пасат Б3 1992г 1.6 Турбо Дизел на олио и нафта смесени 70%-30%! И през зимата и през лятото си го сипвах директно в резервоара след като естествено го прецеждах през дънки! Купувах олио от заведенията в Русе - 50 ст на литър! Минал съм над 40 хил километра като горивния филтър задължително го сменях на 5000 км! Но искам да предупредя всички които смятат на минат на олио да ЗАГРЯВАТ ОЛИОТО КОГАТО ГО ФИЛТРИРАТ! На мен в някое заведение са решили да ми събират и олиото което остава от салатите от масите в което има оцет, като за беля са го изливали в тубите в които са слагали и олиото от фритюрниците! Остатъчните белтъчини от пърженото не са позволили на оцета да се избистри в олиото и аз не успях да го уловя навреме, усетих се едва когато смених помпа и дюзи! Оттогава реших че българите сме такива мошенници, че и водата ще намерим с какво да разредим и си слагам само олио от приятели, не и от заведения! Иначе за вървене и за палене на колата не мога да се оплача - палеше и си вървеше нормално на олио....
Надявам се да съм бил полезен с горното и да съм предпазил някой колеги от "оцетен" удар в помпата!!!


diqn111
Мнения: 49
Регистриран на: Нед 26 сеп 2010 15:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: gabrovo

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот diqn111 » Чет 26 май 2011 11:36


А защо са ми ниски оборотите в самото начало като запаля на олио неможах да разбере ..


toshkov81
Мнения: 59
Регистриран на: Пон 07 мар 2011 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: пазарджик
Контакти:

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот toshkov81 » Чет 26 май 2011 14:57


diqn111 написа:А защо са ми ниски оборотите в самото начало като запаля на олио неможах да разбере ..

защото олиото е гъсто в началото, и не може да дигне налягане ГНП то. при мен това се оправи като сложих помпичка до резервара да подкачва.


Потребителски аватар
freezone
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот freezone » Чет 26 май 2011 15:19


Има хора които произвеждат някакво подобие на нафта с отработено олио и някаква киселина,която спомага да гори при по ниска температура,а не както колегата които по горе е показал че първо ДВГ-то трябва да е загряло.(Между другото като гледам снимките доста интелигентно и добре направено БРАВО).Та да си доидем на думата,приятел купува от това олио със същия двигател като моя.Преди време му се спука главата на двигателя и като видях буталата направо на нов двигател не изглеждат така.Представете си колко хубаво горене се получава в камерата :) да не повярва човек.Аз си карам на нафта защото и 10 стотинки да стане литъра пак ще я крада! :twisted: :twisted:


tdi_20yare
Мнения: 282
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
Автомобил: audi a3
Двигател: asz+brezel
Местоположение: варна

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот tdi_20yare » Чет 26 май 2011 21:33


shulio написа:Здравейте! Прочетох всички теми за каране на олио във форума. Един колега от работата така си кара голфа и е доста доволен. Той ме запали. Понеже съм в рестораньорската сфера и мога да намирам отработено олио от фритюрници колкото искам и то безплатно реших да си взема кола дизел пък да видим какво ще стане. Карал съм дизел, бензин и в момента съм на газ и мога да кажа, че дизела ми харесва най - много, а ако стане да се кара на олио направо ще го боготворя :). Харесал съм си пасат б4 като купе обаче незнам кой двигател ще е подходящ за конверсия на олио.
AAZ
1Z
AHU
AFN

Последния май става както разбрахме от колегата по - горе. И естествено другия въпрос е колко излиза цялата система направена като на схемите който е дал toshkov81

В клипчето нерезбах кое е бъстед :). Колата се движи на олио както сами видяха. Кое визираха като бъстед

Вземи си едно АФН-че,няма такова куче,държи на всичко,само да е чиста геометрията,но дори и с блукирала съм го убивал от бой и пак не може да я счупи,за мен това е,но и новия 110кс е много стабилен.... :beer


barzaj
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 30 май 2011 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Дизел + отработено олио?????

Мнениеот barzaj » Пон 30 май 2011 22:01


Колега интересува ме подгревателните свещи обикновенни дизелови ли са, самия съд за подряване ти ли си го правил, по какъв начин си направил дачика който подържа 85 гр да управлява свещите и тази електромагнитна помпа от къде може да я взема или да я купя може ли да стане без нея.
Благодаря предварително.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта